Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bankene har blitt skikkelig nazi de siste årene, og det er ikke rart i det heletatt. Svaret man får der har gått fra kundebehandling og en vurdering av din betalingsevne til å bli noe softwaren deres gulper opp på grunnlag av fastsatte takster.

Det er snart på sin plass å takke alle hobbyspekulantene for eiendomsinvesteringene deres..

Ikke slik det fungerer i DNB hvertfall, her blir alt vurdert individuelt og ikke annen software er i bruk enn MS Word... Rådgiver gjør forøvrig det en kan for at lånet skal bli bevilget. Er det håpløst, så går det ikke, men man klarer alltids å gjøre som banken sier.

Når saken er ferdig skrevet og konklusjonen skal taes, diskuterer rådgivere med fullmakt om man skal si go eller ikke.

En person som står meg nær bevilger og lager lånesaker hver dag, og jeg har ikke hørt om utpreget bruk av satser eller software som tar noen avgjørelse. Krav om egenkapital er der, men eier man noe fra før/ har noen til å hjelpe seg, finner man alltid en løsning såfremt lånesøker ikke går på NAV

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok leie ut 8 kvadrat for 5-6000 i måneden uten problemer, selv i Elverum. Det er flest av studenter her, og alt for lite boliger til de. Må uansett selge min eksisterende leilighet før dette blir et tema, håper på at jeg kanskje sitter igjen med 100 000- 200 000 i egenkapital etter det.

 

Nå skal ikke jeg uttale meg for mye om markedet i Elverum ettersom jeg ikke kjenner dette, men etter en sjekk på finn.no ser jeg at større boenheter (og midt i sentrum) prises til under ditt estimat og det er mange boliger til under 5.000,- /mnd. Hvor boligen ligger i forhold til en eventuell skole (høgskole) spiller jo også en stor rolle. Det er ikke for å virke negativ, men jeg tror nok 5-6.000,- i månedlig husleie virker litt optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Wicky har kjørt et par Range Rovere i hele dag :D Jææævlig gøy! Chicksa rådigger disse bilene, helt vilt.

 

 

ratta RR Sport 2014 model fra igår til idag..var stusselig å komme tilbake til "E klassen as...

 

Fredrik90: Husker du..for noen sider tilbake...så snakket vi om "e34 er bedre opp en glatt bratt bakke enn en E klasse"? Og at du gjerne skulle kjørt opp en bakke...men gadd ikke kjøre til oslo pga det? Og at du skulle kjøre med ett sommerdekk på bakhjulet?

 

Men hey..hør a...du er i Oslo nå...møtes ikveld og avgjøre en gang for alle om denne E34 din virkelig er så bra som du skal ha det til?

 

Eller kom du bare med tomme ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte litt om spillkonsoll tidligere, xbox 360 vs ps3, men fikk ikke tid til å kjøpe noe konsoll da.

 

Men fant ut i dag at vi hadde visst en ps3 stående hjemme :P (så mye har jeg brydd meg om tv-spill...)

 

Så tenkte kjøpe et spill i dag, er det gran turismo som er å gå får? eller noe annet jeg heller bør kjøpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Kommer de i andre farger enn hvit, altså? Haha.

 

Tipper dere hadde det bra kjekt, ja! Etter snap'ene å dømme. :)

Kjøre rundt i splitter nye grombiler og menge med dødsfine damer, kvelden kunne vært verre ;) De jeg kjørte DIGGA bilen. Ville ta bilde av meg, jentene og bilene og ble senere lagt ut på instagram til ei motejournalist (fikk jeg høre i dag) :)

 

Fikk ikke med RR Sporten til Wicky i bildet over... Den var seriøst en helt annen klasse (mtp. interiørkvalitet) enn Evoquen som jeg kjørte. Latterlig dårlig bagasjerom på begge, så de utgår som familiebiler hvertfall. F1-gir og sportmodus å greier, fikk ikke testet halvpartene av gadgetene engang, dem har kommet lang vei mtp teknologi i bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du jobbe på den når den er ferdig? Eller underveis i byggingen? Eg håper igrunn å få tatt commissioning på drives og litt tavler på den. Litt dårligere lønn siden eg bur i bergen og ingen diett, men jaggu greit å komme heim kvar dag, spesielt sidan det blir commissioning om sommeren. Samt tøft med dp3 seff :)

 

Skal jobbe på den når den er ferdig ja. Tror det var meningen jeg skulle begynne i juni, så jeg får med meg inspurten av byggingen. Kanskje jeg treffer deg ombord da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: Husker du..for noen sider tilbake...så snakket vi om "e34 er bedre opp en glatt bratt bakke enn en E klasse"? Og at du gjerne skulle kjørt opp en bakke...men gadd ikke kjøre til oslo pga det? Og at du skulle kjøre med ett sommerdekk på bakhjulet?

 

Men hey..hør a...du er i Oslo nå...møtes ikveld og avgjøre en gang for alle om denne E34 din virkelig er så bra som du skal ha det til?

 

Eller kom du bare med tomme ord?

Nei det husker jeg ikke, men jeg husker derimot at jeg sa at E90en kommer bedre opp en bratt bakke enn en E klasse :) Og at jeg skulle gi deg ett handikap med å bytte det ene bakdekket med ett sommerdekk ;) Selvsagt er en W211 med alle sine hjelpemiddler bedre enn en gammal E34 i bratte bakker, har ikke sagt noe annet heller jeg.

Men nå har det seg slik Wicky (og dette er ikke vondt ment)...hvis jeg skulle gidde å bruke tid av min frihelg i Oslo til å møte noen fra Bimmers...ja da står dessverre ikke du så veldig høyt på lista altså. Ikke vondt ment meg jeg ser ikke på deg som det beste bekjentskapen jeg har knyttet igjennom forumet. Jeg er også helt sikker på at du synes det samme om meg :) Hadde jeg hatt med E90en derimot så hadde jeg vurdert det, bare for å få en slutt på svadaen din mot mine biler en gang for alle. Inntil videre så får jeg bare leve med "tomme ord" og det vanlige fra deg, det er langt bedre enn konsekvensene det får hvis jeg sier til dama "Hey, jeg stikker å møter noen fra Bimmers i kveld jeg" Hun som klager over at jeg bruker for mye tid på formuet ellers og så skulle jeg stikke av når vi var i Oslo, da hadde det blitt bråk gitt....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...