Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg uttale meg for mye om markedet i Elverum ettersom jeg ikke kjenner dette, men etter en sjekk på finn.no ser jeg at større boenheter (og midt i sentrum) prises til under ditt estimat og det er mange boliger til under 5.000,- /mnd. Hvor boligen ligger i forhold til en eventuell skole (høgskole) spiller jo også en stor rolle. Det er ikke for å virke negativ, men jeg tror nok 5-6.000,- i månedlig husleie virker litt optimistisk.

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. Du vet sannsynligvis mye mer om markedet enn meg. Får se åssen mulighetene er for å gjøre hybelen mer attraktiv, for eks lage den litt større. Skal se på det over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. Du vet sannsynligvis mye mer om markedet enn meg. Får se åssen mulighetene er for å gjøre hybelen mer attraktiv, for eks lage den litt større. Skal se på det over helgen.

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke innlegget ditt, men som sagt: jeg kjenner ikke markedet i Elverum, men i Oslo/Akershus har jeg relativt god kontroll. Jeg forsøker i det minste å være realist, så får man heller bli positivt overrasket om man greier å dra inn over 5.000,- i månedlig leieinntekt. :)

 

Du bør ikke legge igjen for mye penger i å gjøre hybelen attraktiv ettersom du ikke vil få særlig betalt for dette. Bruk pengene på billig maling og en lys laminat til en femtilapp per kvadratmeter. Bytt eventuelt kjøkkenfronter med noe fra billigkroken på IKEA. Det er svært få som belager seg på langtidsleie i en hybel på 8m2, så standarden i hybelen har igrunn svært lite å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe på den når den er ferdig ja. Tror det var meningen jeg skulle begynne i juni, så jeg får med meg inspurten av byggingen. Kanskje jeg treffer deg ombord da?

Mye mulig. Eg bur jo i Bergen, så rekner med eg blir satt opp på den skuta. Var med på forrige bergensbåt iallefall, by168.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...