Werther Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Den neste måneden får vi sikkert spørsmål på forumet om årsavgiften, så legger ved en liten veiledning (med hjelp fra Kristian Valen). http://www.youtube.com/watch?v=84j14AKJ1oA Jeg dauer hver gang han sier "sigga et quatte".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Wicky; hva er greia med girspaken på jaggen? Går den i u-form? 316; tips til hvilket hus det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Wicky; hva er greia med girspaken på jaggen? Går den i u-form? 316; tips til hvilket hus det var? https://www.eiendomsmegler1.no/bolig/kjoepe-bolig/boliger/bolig/?propertyid=44534763&utm_source=GiBud&utm_campaign=GiBud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Det så jo kurant ut faktisk. Var det røret i kjelleren over sofaen som hadde begynt å lekke da? Tipper du uansett kunne fått dette for godt under 2,5. Bilder er jo fra før snø, samt at det er tomt på bildene. Typisk for hus som står lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Kurant og kurant. Det var egentlig gjennomført nitrist. Han har listet og gjort det meste selv inne, og det bar det preg av for å si det slik. Manglet 1-4 cm på alle lister, det meste var skakkjørt med rare vinkler også videre, så det er det bare å rive. Gulvene begynte å bli slitne, lamina som bulet og sklei fra hverandre. Fyrrom må settes i stand, og oljetank mangler dokumentasjon. Det var fukt i tak på et soverom, og det var vannlekkasje i kjelleren. Toalettet på "hybelen" (som bare var et rom) hadde sprekt i kulden, og vann fra sisterne hadde rent ned i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Mercedes Benz er i skuddet om dan! wicky124 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Grattis. Tråd? Gratulerer med sjuer! V12 front også! Skulle så gjerne hatt en E32 selv! 4HP22 kasser finner man flusst av, men er vel ikke de kassene man skal herje mest med, før den ryker. Rusing i park/neutral liker de veldig dårlig.. Takker Ja blir tråd etter hvert når ting begynner å skje. Takk for tipset Fredrik, alle tips tas vell imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Noen som kan hjelpe meg å finne / fortelle meg hva farge kode bilen min har ? I bmw-kode / navn På forhånd takk! Vet ikke om dette er til hjelp men.. http://bmwccbc.org/resources/teile/BMW-current-colors.pdf Da var man en sjuer rikere.. NEI! Faen.. hadde planer om å kjøpe den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Finn deg en 7er bytt i Wicky.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk joa...men da blir det jo E38... og da har jeg klare krav...og dessuten...skal jeg ha en E38 så kan jeg likeså godt beholde jaggen... de er jo igrunn i sammeklasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Wicky; hva er greia med girspaken på jaggen? Går den i u-form? Stemmer det... Istedet for rett ned, har dem laget noe som heter "J-gate"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 joa...men da blir det jo E38... og da har jeg klare krav...og dessuten...skal jeg ha en E38 så kan jeg likeså godt beholde jaggen... de er jo igrunn i sammeklasse... Hva er det du er ute etter egentlig? Bare en bil du kan komme deg fra A til B, eller en dau dieselpurke fra Merce med slappe 50 hk? Lekebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Dieselpurker fra Mercedes er ikke daut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Kurant og kurant. Det var egentlig gjennomført nitrist. Han har listet og gjort det meste selv inne, og det bar det preg av for å si det slik. Manglet 1-4 cm på alle lister, det meste var skakkjørt med rare vinkler også videre, så det er det bare å rive. Gulvene begynte å bli slitne, lamina som bulet og sklei fra hverandre. Fyrrom må settes i stand, og oljetank mangler dokumentasjon. Det var fukt i tak på et soverom, og det var vannlekkasje i kjelleren. Toalettet på "hybelen" (som bare var et rom) hadde sprekt i kulden, og vann fra sisterne hadde rent ned i kjelleren. 2,5 mill synes jeg hørtes høyt ut for det der. Bestefar bor midt mellom der og leiret. Nabohuset der gikk for ca det samme og det så mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Dieselpurker fra Mercedes er ikke daut! jeg flyr lavt Sent from my Atmega32A using Tapatalk s124 om606 sugediesel med justert pumpe og bilhenger, hehe. kompis sin Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Kjører med min ujustert, skal nedover Europa med den til sommeren, regner med at det blåses reint nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg