Gjest Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Noen som har hatt erfaringer med konghelle bil AS? De har en deilig 320 CiA til salgs som jeg er forelska i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Søk på "forumet" oppe i hjørnet. Da finner du veldig mye (dritt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Er det lov å bli kvalm når man har en veninne på 21. som nettopp har fått lappen og pappaen sier han kan kjøpe nyeste tesla model s til henne, siden hun ville ha en el bil????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Lov å bli kvalm, men bare husk at du hadde nok tatt imot om du hadde vært i hennes situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hadde så lett brukt de 650 000 kr på noe helt annet enn model S Men såklart, hadde ikke takket nei, nei.. men mente ikke at det var noe gærent med hun, hun sa bare at hun ville ha el bil som sin første bil, faren som mente han kunne kjøpe til henne, en model S ! Hun er smart nok i hodet, og takket nei, og skulle kjøpe bil selv og klare seg på egenhånd... så applaus til hun, men han faren tydelig at han er fra bærum xP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Working the streets at night... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Jeg skal ikke påstå at Miss Universe konkurransen er korrupt, men det er nå litt mistenkelig at vinneren bestandig kommer fra jorden... wicky124, And-reas, Martin1993 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Søk på "forumet" oppe i hjørnet. Da finner du veldig mye (dritt). var ikke mye å lese om Konghelle,kanskje jeg drar ned å ser på bilen på mandagen, enda deiligere er at jeg bor ca 800m fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hva med Audien, og hva med F10 525d-en? torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hva med Audien, og hva med F10 525d-en? rører ikke audi igjen etter det jeg fikk opplevd med den a6en http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46142745&searchclickthrough=true er verdt å dra ned å se på den hvertfall ganske bra pris også synes jeg leste at disse gutta er litt slitsomme å prute med, så mitt spørsmål er om bilen er verdt 300 tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Da harn kjøpt seg miata!! <3 diiiiiiggg M|Fjeld, wicky124 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 får vi bilde av denne havarerte audien din med et bevis på at det er din og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 får vi bilde av denne havarerte audien din med et bevis på at det er din og eller? må nok slite meg ihjel med tanke på hvor mye snø den har samlet seg, kan kanskje legge ut bilder imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Da harn kjøpt seg miata!! <3 diiiiiiggg Bilder og info.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 rører ikke audi igjen etter det jeg fikk opplevd med den a6en http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46142745&searchclickthrough=true er verdt å dra ned å se på den hvertfall ganske bra pris også synes jeg leste at disse gutta er litt slitsomme å prute med, så mitt spørsmål er om bilen er verdt 300 tusen? Ingen E46 er verdt 300.000 kr. (med mindre du snakker om strøken M3 eller M3 CSL). Pga. avgiftsendringer etter nyttår kan du t.o.m. nå få en brukbar E46 M3 til rett under 300.000 kr.! **** Apropos god lyd og sånt, har noen her kjøpt en DAC i 1000-kroners klassen før? Vurderer å plukke opp denne i morgen: https://www.hifiklubben.no/Products/cambridge-dacmagic-xs-d-a-konverter-62581/ Spiller jo bare komprimerte bilde- og videofiler, tenkte det var på tide å gjøre noe med laptopens lyd også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg