Julianv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jepp PC.. Bruker PS3-kontrollen sammen med det. Funker perfekt! Blir bare mer og mer biler/baner hver uke som går. Masse spennende der allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Brukbar grafikk, har ikke pc for sånn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 hadde spilt det sjøl hvis eg hadde gidda å kjøpt nytt nettverkskort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Er det gratis? Og hvor kan det lastes ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Lyden er nesten det beste i spillet. Jeg ble egentlig ikke så imponert over grafikken selv om den selvfølgelig er bra. Flere av de nye persektivene/vinklene er imidlertid veldig artige og det er kult at lyden også følger med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 hvor skaffe spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 hvor skaffe spillet? http://thepi.... De selger det sikkert i butikker som Gamestop og Elkjøp osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Trur du betaler på forumet også får du lov til å laste det ned da, ukentlig oppdatering + spillet er 25 dollar og månedtlig oppdatering + spillet er 10 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hvordan er uoriginale abs sensorer? Håpløst prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg kjøpte uoriginale til E36'n og de fungerte samt hadde en langt bedre design enn de originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Handla masse abs sensorer og slitasjevarslere på biltema, like bra som originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg kjøpte uoriginale til E36'n og de fungerte samt hadde en langt bedre design enn de originale Hadde du en kamerat av meg i bilen her om dan? Verden er ikke så stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Okei Smoth, har vært plaga med asc å abs lampe,så var å fikk diagnose i går, så må bytte venstre føler bak. Den gamle må vell bores ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Såååå... Gul eller hvit posisjon på 1000-metere? Hvis noen vil photoshoppe de faktiske lyktene på bilen for meg, wow.. Lovelyness! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 I forbindelse med et besøk hos en kamerat idag, klarte jeg å spore opp noen BRATTE bakker jeg kunne teste Mercedesen i Filmbevis for å forsvare Mercedes' ære på vinterføre er på vei opp på o' store Youtubern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg