Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde du en kamerat av meg i bilen her om dan? Verden er ikke så stor :)

 

Det er mulig, kjører mange studenter gitt :P

 

 

Okei :smile: Smoth, har vært plaga med asc å abs lampe,så var å fikk diagnose i går, så må bytte venstre føler bak. Den gamle må vell bores ut?

 

Varierer vel litt. Tror ikke jeg måtte borre ut bake men fremme måtte det litt kreativitet til..

Tror jeg brukte en hammer eller brekkjern for å trekke den ut etter en svær skru jeg borra nedi den...

IMG_4983.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouh, minnes vagt å ha kjørt en som forklarte at han var på besøk med dama :)

Vanskelig å huske alt, men satt faktisk å diskuterte dette i går på jobb. Jeg skal klare å identifisere veldig mange jeg har kjørt før, en del hvor jeg har kjørt/hentet de og noen til og med når det var. En kollega derimot husker ca alt hvem han har kjørt hvor og nøyaktig når, siden han begynte for snart et år siden... Det er litt sykt og kult :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi dere et godt matlaging-tips. Ikke sett inn formen med frosne kyllinglår skjevt inn i ovnen....Etter en times tid på grom temperatur fant jeg alt av fett liggende på bunn i ovnen. Dette glemte jeg dog, og noen dager etter satte jeg den på 220 grader i 15min, og da fikk jeg en fin overraskelse - tykk røykutvikling i 25 minutter...Med andre ord fullt Texas med vinduer oppe, vifter på flatt jern, røykvarsler på god uling med mer....Etter 24t lukter det fortsatt helt j.... på kjøkkenet. Kyllingen fikk også en lei ettersmak som smittet over på alt annet jeg spiste og drakk.

#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel skjermkort? ;)

Nettverkskort koster jo maks 200kr

nai, nettverkskort, porten konka når eg satt inn scythe gentle typhoon viftene mine.. har vært flerre gångår på clas ohlson osv ette det, men eg har andre ting eg velge å bruka peng på.. 580'et funke fint uten om den jævla irriterande coil whinen :P

 

gidde kje bruka tid på pc gaming lengår, kasta vekk alt for mye av live mitt på det league of legends pisse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir litt feil å bruke beskrivelsen "kompakt" om en bil som er like stor som E32 7-serie (som Fredrik sa det for noen uker siden)...

Hadde jeg møtt den på veien eller sett den langs veien hadde jeg faktisk ikke lagt merke til at det var en kombi. Må jo si at Marketing-avdelinga til BMW har vrengt hjernene sine når de omdøper en normal, kjedelig kombi-bil til "Gran Coupe". Ikke meningen å være en kjedelig kverulant, men det er faktisk slik jeg ser det.

Med tanke på eksklusivitet, så er nok det løpet kjørt. Jeg ser flere E91 og E61 enn Mazda, Peugeot, Opel og diverse annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...