majuz Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 hadde spilt det sjøl hvis eg hadde gidda å kjøpt nytt nettverkskort Du mener vel skjermkort? Nettverkskort koster jo maks 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Skal sies at det kjøres på 4 år gamle Kumho vintedekk av det billige slaget Dukka opp noen skrivefeil i tekstingen også gitt.. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hadde du en kamerat av meg i bilen her om dan? Verden er ikke så stor Det er mulig, kjører mange studenter gitt Okei Smoth, har vært plaga med asc å abs lampe,så var å fikk diagnose i går, så må bytte venstre føler bak. Den gamle må vell bores ut? Varierer vel litt. Tror ikke jeg måtte borre ut bake men fremme måtte det litt kreativitet til.. Tror jeg brukte en hammer eller brekkjern for å trekke den ut etter en svær skru jeg borra nedi den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Det er mulig, kjører mange studenter gitt Han er tømrer, sendte meg melding og lurte på om jeg kjente en i Volda ved navn Vassbotn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Han er tømrer, sendte meg melding og lurte på om jeg kjente en i Volda ved navn Vassbotn Ouh, jobber som tømrer her ja? Da er det nok meg gitt om det er i drosjesammenheng. Verden er liten jau K-E reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Ouh, jobber som tømrer her ja? Da er det nok meg gitt om det er i drosjesammenheng. Verden er liten jau Han dro på helgebesøk til kjerringa som studerer i Volda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Nå fikk jeg lyst til å gi min fars W124 300TD 95' en god polering samt en ny forskjerm. Noen som har generelt god peiling på polering og annen bilvask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Ouh, minnes vagt å ha kjørt en som forklarte at han var på besøk med dama Vanskelig å huske alt, men satt faktisk å diskuterte dette i går på jobb. Jeg skal klare å identifisere veldig mange jeg har kjørt før, en del hvor jeg har kjørt/hentet de og noen til og med når det var. En kollega derimot husker ca alt hvem han har kjørt hvor og nøyaktig når, siden han begynte for snart et år siden... Det er litt sykt og kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Nå fikk jeg lyst til å gi min fars W124 300TD 95' en god polering samt en ny forskjerm. Noen som har generelt god peiling på polering og annen bilvask? Les på DCN.no og så handler du fra Scandicshine.no. Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Brækhus i ringen straks på Viasat 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 rygge tilhenger på snø er no dritt driten bestemte seg for å gå sidelengs når jeg hadde den perfekte retningen på den så endte opp med å knærte ene baklykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Jeg skal gi dere et godt matlaging-tips. Ikke sett inn formen med frosne kyllinglår skjevt inn i ovnen....Etter en times tid på grom temperatur fant jeg alt av fett liggende på bunn i ovnen. Dette glemte jeg dog, og noen dager etter satte jeg den på 220 grader i 15min, og da fikk jeg en fin overraskelse - tykk røykutvikling i 25 minutter...Med andre ord fullt Texas med vinduer oppe, vifter på flatt jern, røykvarsler på god uling med mer....Etter 24t lukter det fortsatt helt j.... på kjøkkenet. Kyllingen fikk også en lei ettersmak som smittet over på alt annet jeg spiste og drakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Du mener vel skjermkort? Nettverkskort koster jo maks 200kr nai, nettverkskort, porten konka når eg satt inn scythe gentle typhoon viftene mine.. har vært flerre gångår på clas ohlson osv ette det, men eg har andre ting eg velge å bruka peng på.. 580'et funke fint uten om den jævla irriterande coil whinen gidde kje bruka tid på pc gaming lengår, kasta vekk alt for mye av live mitt på det league of legends pisse majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 http://jalopnik.com/2015-bmw-4-series-gran-coupe-this-is-more-of-it-1514078450 Nye 4 Gran Coupe. Hva syns dere om den? For min del elsker jeg bilen; elsker 3-series kompakte mål og kjøreglede, men føler at de ikke er ekslusive nok. Nå får man alt av det som er bra, pluss litt eksklusivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg synes det blir litt feil å bruke beskrivelsen "kompakt" om en bil som er like stor som E32 7-serie (som Fredrik sa det for noen uker siden)... Hadde jeg møtt den på veien eller sett den langs veien hadde jeg faktisk ikke lagt merke til at det var en kombi. Må jo si at Marketing-avdelinga til BMW har vrengt hjernene sine når de omdøper en normal, kjedelig kombi-bil til "Gran Coupe". Ikke meningen å være en kjedelig kverulant, men det er faktisk slik jeg ser det. Med tanke på eksklusivitet, så er nok det løpet kjørt. Jeg ser flere E91 og E61 enn Mazda, Peugeot, Opel og diverse annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg