noekult Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 True, true... Kjørehumøret kommer jo på impuls som regel... Men også gøy å sette av en dag til slik morokjøring i litt ekstra kul bil... Dilemma, rett og slett! Ikke minst; hvor ville du lagret en slik bil? Kan ikke stå på gata uten skilt. Sikkert stress å passe på en Supra også, mange joyriders og uærlige folk som vil stjele og selge deler, stress :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Det skal jeg gjøre, begynner å bli desperat etter en e36 nå... men vil ha en någenlunde bra en. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46490483&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46490483&searchclickthrough=true 50k for en opprusta 320 er jo regelrett ran. Har det komt seg så langt er det spredd over alle de vanlige, og dyre stedene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Opprusta var den vel ikke. Umulig å finne en E36 uten rust, er jo eldgammel bil. Enig i prisen, alt for høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Har en nær kompis som har fått en rustfri, en-eiers og helt strøken (tuller ikke) 316i '97, fra sine svigerforeldre (etter at han gifta seg og de ikke hadde bil). Kjørt litt over 100.000 km. Så de finnes... Men det er faen meg langt mellom dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Opprusta var den vel ikke. Umulig å finne en E36 uten rust, er jo eldgammel bil. Enig i prisen, alt for høy. Forskjermene og hjulbuene bak må jo takest, og det er jo indikasjon om at standen er dårlig. De punkta der fungerer som værhaner på en e36, og jeg kan med rimelig sikkerhet si at spessielt jekkfesta er angrepet. Da snakker man fort 20k i rep dersom man ikke gjør slikt selv, og det er jo så og si verdien på bilen. Greit nok at den ikke er gått langt, men en e36 sedan med grått ikke sport stoffinteriør er jo ikke akkurat gull verdt Mulig det er lyset, men på passasjersiden fremme ser man jo at det er noe muffins på gang. (dyr muffins) Ene bakskjermen ser også ut som den har blitt hjemmelakkert med elendig resultat. En bil er etter min mening opprusta når det ikke forsvarer seg å få reparert rusta av noen andre, slik at man er bedre lønt med fx en e46 i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Er det teit å kjøpe en supra uten skilt som lekebil istedet for en mx5? Forsåvidt, prøveskilter kan vel skrives ut i begrensede perioder med mindre du ikke har en veldig god grunn. Hvertfall i mitt område så er det visst ikke det letteste. Så jeg ville hatt noe med skilter, da kan du jo kjøre uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Det er et nick som popper opp hos meg. Det er ikke meg eller Jmossige hvert fall Feil landsdel også. Hehe. Men jeg skvatt litt når jeg så bildet av 320en i den fargen, med de felgene. Hehehe. Eller var det SUVen dere reagerte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Ah, nei ingen av dere var i mitt "søkelys". Jeg har heller ikke basert gjetningen på hvilke biler det var snakk om, så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Haha. Regnet egentlig med det, men tenkte nå å si at det ikke var meg/oss, sånn i tilfelle noen andre mistenkte noe. Men da er den grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Du var heller ikke i mitt søkelys Er skummelt i å spekulere i slikt men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 En Miata er vel sportslig pga. utsendet og kjøreegenskapene, sitt på med en miata på en svingete vei så finner du fort ut hvorfor det kalles sportsbil derimot en tung E36 cab kan definitivt ikke sammenlignes med en miata Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 hvor mye bensin sluker e32 730ia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Hentet en slik for svogeren for et par år siden og fikk låne den i 3 uker som "takk". Mener å huske at den stort sett lå på 1,1-1,3 l/mil. Litt pluss-minus. Hehe. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 oj, sjekka forsikringspris nå.. minimum 14200,- på meg, med ansvar og 14000km kjørelengde. til en bil med salgsverdi på under 30000,-.. deprimerende 1500,- på papsen.. herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg