Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

True, true... Kjørehumøret kommer jo på impuls som regel... Men også gøy å sette av en dag til slik morokjøring i litt ekstra kul bil... Dilemma, rett og slett!

 

Ikke minst; hvor ville du lagret en slik bil? Kan ikke stå på gata uten skilt. Sikkert stress å passe på en Supra også, mange joyriders og uærlige folk som vil stjele og selge deler, stress :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nær kompis som har fått en rustfri, en-eiers og helt strøken (tuller ikke) 316i '97, fra sine svigerforeldre (etter at han gifta seg og de ikke hadde bil). Kjørt litt over 100.000 km. Så de finnes... Men det er faen meg langt mellom dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprusta var den vel ikke. Umulig å finne en E36 uten rust, er jo eldgammel bil. 

 

Enig i prisen, alt for høy. 

 

Forskjermene og hjulbuene bak må jo takest, og det er jo indikasjon om at standen er dårlig. De punkta der fungerer som værhaner på en e36, og jeg kan med rimelig sikkerhet si at spessielt jekkfesta er angrepet. Da snakker man fort 20k i rep dersom man ikke gjør slikt selv, og det er jo så og si verdien på bilen. Greit nok at den ikke er gått langt, men en e36 sedan med grått ikke sport stoffinteriør er jo ikke akkurat gull verdt :) Mulig det er lyset, men på passasjersiden fremme ser man jo at det er noe muffins på gang. (dyr muffins)

 

Ene bakskjermen ser også ut som den har blitt hjemmelakkert med elendig resultat.

 

En bil er etter min mening opprusta når det ikke forsvarer seg å få reparert rusta av noen andre, slik at man er bedre lønt med fx en e46 i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det teit å kjøpe en supra uten skilt som lekebil istedet for en mx5?

Forsåvidt, prøveskilter kan vel skrives ut i begrensede perioder med mindre du ikke har en veldig god grunn. Hvertfall i mitt område så er det visst ikke det letteste. Så jeg ville hatt noe med skilter, da kan du jo kjøre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Miata er vel sportslig pga. utsendet og kjøreegenskapene, sitt på med en miata på en svingete vei så finner du fort ut hvorfor det kalles sportsbil ;) derimot en tung E36 cab kan definitivt ikke sammenlignes med en miata 

 

Go for it! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...