Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos 850 CSI, hadde lånebil fra et verksted en gang for ørten år siden og dro på konsert i Stockholm. Fikk 170 på den og så fort kjørte jeg mesteparten av turen for å nå frem i tide. Laang motorvei inn til Stockholm med masse filer og jeg var alene på veien, hadde nettop sjekka speilet siden jeg kjørte fort og det var null biler der og så en DIGER poster der det sto; Velkommen til Sverige, her kjører vi BMW. Når jeg så så i speilet etpar sekunder etterpå lå det en gul 850 CSI klistra i rævva mi, og DEN må ha kjørt fort den .. 

heldig, har aldri kjørt en 850 :P må skaffe en og prøve den ut. Synes den ligner på en kule forfra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på bilder av den 500.000kr bilen din.. Ikkje alle som får alt dei peiker på! Eg kjøpte leilighet og M5 som 20 åring å har selv jobbet for alle pengene! 

Syns faktisk det er heilt greit med E34 M5 eg uten noen form av lån. Men du har faen meg snakkt så mye om den 500.000kr bilen din at det er på tide det skjer noe hos deg, er ikkje noe å vente på. Lurer også på koffer du hadde et skrap av ein audi viss foreldrene dine uten problem låner deg 500.000kr.

 

ha litt tålmodighet så skal du se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri likt 6 og 8 serien samt masse andre biler i samme segmentet. Kan ikke si annet enn at det er overflødige biler, en diger bil med lite plass.. Hvis jeg vil ha en liten kjøreglad coupe så fins det nærmest uendelig utvalg å ta av, og vil jeg ha en med plass til alt jeg eier så er det like lett å velge.

Kombinasjonen blir et kompromiss jeg aldri har hatt sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri likt 6 og 8 serien samt masse andre biler i samme segmentet. Kan ikke si annet enn at det er overflødige biler, en diger bil med lite plass.. Hvis jeg vil ha en liten kjøreglad coupe så fins det nærmest uendelig utvalg å ta av, og vil jeg ha en med plass til alt jeg eier så er det like lett å velge.

Kombinasjonen blir et kompromiss jeg aldri har hatt sansen for.

jeg syns e31 er det vakreste BMW har lagd noensinne, målet er å eie en i fremtiden. Men som du sier de er ganske upraktiske å eie :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vett at bud er bindende ?

Har du lagt inn bud uten forbehold, er du bundet om selger aksepterer budet.

Overfør penger du så skal eg ha den klar med en gang!

 

Hadde aldri solgt den til han uansett ;)

 

For å være ekstremt pirkete. Du er vel også klar over at du i utgangspunktet har gitt en aksept og at du også således er bundet til å selge ham bilen? Dette fremgår av NL 5.1.1 og avtalelovens relger om tilbud/aksept. I tillegg er ditt tilsvar å anse som dispositivt og oppfattes helt klart som en aksept. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ekstremt pirkete. Du er vel også klar over at du i utgangspunktet har gitt en aksept og at du også således er bundet til å selge ham bilen? Dette fremgår av NL 5.1.1 og avtalelovens relger om tilbud/aksept. I tillegg er ditt tilsvar å anse som dispositivt og oppfattes helt klart som en aksept. ;)

da er jeg en stolt eier av e34 m5!!!!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på bilder av den 500.000kr bilen din.. Ikkje alle som får alt dei peiker på! Eg kjøpte leilighet og M5 som 20 åring å har selv jobbet for alle pengene! 

Syns faktisk det er heilt greit med E34 M5 eg uten noen form av lån. Men du har faen meg snakkt så mye om den 500.000kr bilen din at det er på tide det skjer noe hos deg, er ikkje noe å vente på. Lurer også på koffer du hadde et skrap av ein audi viss foreldrene dine uten problem låner deg 500.000kr.

 

 

Kjempestas å gå til pappa å få 500.000 helt ut av det blå må vite! Får et skikkelig innblikk i hvordan det er å stå på egne bein økonomisk da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de krever å få 50% av det bilen koster for å forsikre den :P det er litt drøyt for å si det sånn. skal faen meg ikke forsikre noe på selv før jeg er 25. 

 

De prisene de setter på motorsterke biler hos unge førere sier vel bare "vi vil egentlig ikke forsikre denne bilen på deg" ;)

Å ikke forsikre noe på seg selv før du er 25 er bare å utsette problemet. Det vil være like jævla dyrt når du ikke har bonusen oppspart! Du vil på pittelitt rabatt siden du er over 23, men det utgjør mye mindre enn hva bonusen er. Drit i den 500.000-kroners bilen din å kjøp noe gammelt ræl som er billig å forsikre for å spare opp bonus. Det tjener du på, selv om du kanskje må bite i deg at du ikke får kjøre byens peneste bil..

 

Jeg selv har hatt forsikring på meg selv siden jeg kjøpte min første bil, å har i dag som 22 åring 70% på 3. året. Hadde jeg ikke hatt en rælbil til å begynne med å heller hatt forsikring på "papsen" kunne jeg aldri ha hatt Audi S4 i dag f.eks! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...