Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er på min andre ps3 :)

Har også nintendo DSi XL, Wii, ps1, ps2. Ps1 er chippet og den jeg liker best. Masse gøye spill.

Ps3 har blitt brukt til mangfoldige timer med diverse GTA osv. Og så bluray og 3D filmer. Har lyst på assasins creed 4, men ville vente med det til jeg fikk ps4.

Men dropper ps4. De lå ute til 5500 på finn. Uåpnet og i nærområdet. Så nå at de koster 3999 i butikken, så jeg venter heller til 12. Mars. :)

Nettbrett trenger jeg egentlig ikke. Har stor telefon og mange GB.

Kamera holder en stund til...

En bekjent selger noe hjemmekinoopplegg, så tror jeg tar turen innom og tar over noen godsaker i stedet :) blir garantert brukt

mer enn det andre.

Jeg dropper også PS4, fordi jeg ikke spiller TV-spill så ofte lenger og har fortsatt over 60 Xbox 360 spill som jeg ikke har rundet :P

 

Menneh... Ville kanskje ikke anbefalt nettbrett... Er på min 2. iPad og det er awesome i noen uker, og etter det slutter man å bruke nettbrettet :/ Sånn det er med meg hvertfall.

 

Uansett, skal du ha Android nettbrett, sjekk ut Google Nexus', de har fått bedre kritikk enn siste generasjon fra Samsung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et luksusproblem! Skal ha en bursdagsgave til meg selv, men klarer ikke bestemme meg.

1: nettbrett (siste galaxy note 10.1)

2: nytt (brukt) speilrefleks (har et OK fra før)

3: Playstation 4

Budsjett på 5-6k. Evt begynne på stereoprosjektet i bilen, men det skal jeg jo ha uansett, bare ikke denne måneden.

Hmm. Tar i mot forslag :)

Nettbrett blir fort kjedelig :P. Om du har speilrefleks fra før hadde jeg beholdt det med mindre det er elendig.

Hadde gått for ps4 :D Er mange spennende spill som selges for tiden! har vurdert assassins creed black flag selv. Stor fan av Ac serien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr2 virker litt mer matcho enn en mx5 også...just sayin... haha :P Mr2 har en høyere midtkonsoll og dører så den virker trangere.. og den er ikke cab...targaen virker vel trangere også...  regner med en mr2 er raskere original enn en mx5 også... får se... mr2 og mx5 `er vokser ikke akkurat på  trær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner mye nyttig(og unyttig) informasjon på AVforum. Har du ikke noe anlegg til stuen din så vil jeg anbefale å kjøpe ett par gode høyttalere og bygge ut etter hvert.

Ligger veldig mange tester på lydogbilde.

Hva skjer 12 mars? :-P

Edit: ble dårlig med sitat her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbrett blir fort kjedelig :P. Om du har speilrefleks fra før hadde jeg beholdt det med mindre det er elendig.

Hadde gått for ps4 :D Er mange spennende spill som selges for tiden! har vurdert assassins creed black flag selv. Stor fan av Ac serien ;)

 

Hvorfor ikke spille det på Ps3/Xbox 360?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR2 MK1/MK2/MK3 er absolutt ikke trangere enn MX5'ene er. Bare så det er sagt! :) Jeg har prøvd alle, og i MX5 fikk jeg rettogslett ikke plass med taket på. Utrolig trist igrunn. 

Hva med en Smart Roadster, wicky? I Brabusklær selvfølgelig. Det er jo litt eksklusivt og veldig moro, hadde Roadster selv for noen år siden. Disse er veldig romslige, ihvertfall i forhold til MX5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner mye nyttig(og unyttig) informasjon på AVforum. Har du ikke noe anlegg til stuen din så vil jeg anbefale å kjøpe ett par gode høyttalere og bygge ut etter hvert.

Ligger veldig mange tester på lydogbilde.

Hva skjer 12 mars? :-P

Edit: ble dårlig med sitat her..

Sorry. Var 14.mars. Se på rød skrift:

post-49688-0-08945700-1392054319_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke spille det på Ps3/Xbox 360?

 

Solgte nettopp ps3en, :(. Spiller sjeldent nå som jeg har masse annet å gjøre :P

 

 

Random nå:

Faen heller, hater å ha uflaks! Kjøpte mtech2 front fanger fra Gs. Åpnet pakken nå, og ser at den er knekt på innsiden. Skulle egentlig sende fangeren til lakk imorgen tidlig, men ser ut til at jeg må droppe det med mindre Gs bytter fangeren for meg.

WHY ME?!?! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner mye nyttig(og unyttig) informasjon på AVforum. Har du ikke noe anlegg til stuen din så vil jeg anbefale å kjøpe ett par gode høyttalere og bygge ut etter hvert.

Ligger veldig mange tester på lydogbilde.

Jeg foretrekker Hifisentralen, der finnes det ekspertise :) Noe objektivt, andre ting ikke fullt så objektivt. Uansett, erfaringene de har der inne er gull verdt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en tidlig Porsche Boxster (986) anno 1996-99 etterhvert begynner å komme ned i et interessant prisområde. Dette er en langt mer seriøs sportsbil enn tidlige MX-5 modeller iom. at den i likhet med MR2 bl.a har midtmotor. Boxersekseren på 2,5 liter og 204 HK kan virke litt pinglete idag, men i forhold til f.eks de aller fleste MX-5 og MR2 modellene stiller Boxsteren i en annen vektklasse. 0-100 Km/t på straks under 7 sekunder og en topphastighet på 240 km/t er også rimelig fornuftig selv idag. Høy smiles pr. miles faktor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Hifisentralen, der finnes det ekspertise :) Noe objektivt, andre ting ikke fullt så objektivt. Uansett, erfaringene de har der inne er gull verdt :)

Hehe, visste ikke om Hifisentralen..

Akkurat gått på frivakt, men nå blir jeg vel sittende alt for lenge å lese der, når jeg egentlig burde bruke tiden på å sove :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en tidlig Porsche Boxster (986) anno 1996-99 etterhvert begynner å komme ned i et interessant prisområde. Dette er en langt mer seriøs sportsbil enn tidlige MX-5 modeller iom. at den i likhet med MR2 bl.a har midtmotor. Boxersekseren på 2,5 liter og 204 HK kan virke litt pinglete idag, men i forhold til f.eks de aller fleste MX-5 og MR2 modellene stiller Boxsteren i en annen vektklasse. 0-100 Km/t på straks under 7 sekunder og en topphastighet på 240 km/t er også rimelig fornuftig selv idag. Høy smiles pr. miles faktor... :)

Bare at 986 sine motorer IKKE er i nærheten av å være like driftsikre som med MX-5 (og sikkert MR2 av eldre generasjon også). Så har man høyere forsikring, mer bensinforbruk og ikke minst, Porsche-priser på nye deler. Kan fort bli meget dyr hobbybileierskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...