Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Merkelig at ingen kjøper den Alpinaen. Folk her til lands ser kanskje ikek verdien av slikt..

 

Personlig føler jeg meg nødt til å kjøpe en CLS en dag. Bare synd man har så dårlig utvalg av skikkelige maskiner her til lands..

automotive_connoisseur_group_prior_desig

Vært glad i original CLS siden den ble lansert.  Utrolig bil. Så jævlig mange 55- og -63 AMGer i Emiratene.

Nå om dagen er jeg megaforelsket i Audi A7... Bilder og video yter ikke bilen rettferdighet, får hakeslep en sjelden gang jeg ser en sånn en på gata... Magisk. Den, siste CLS og også 6 Gran Coupe er alle vanvittig lekre og attraktive biler! Digger akkurat det nisjemarkedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ingen kjøper den Alpinaen. Folk her til lands ser kanskje ikek verdien av slikt..

Ser for meg at det der er en pris som skremmer vekk de fleste kjøperne, selv om den er verdt det (men når alt kommer til alt er prisen bare det kjøper er villig til å betale!). Bilen ligger i tillegg i et innsnevret nisjemarked. Jeg tror at de som har råd til denne velger å kjøpe lignende bil med lavere km. stand (ikke at dette er velholdte km.), men det er mange som ser seg blind på slik, evt. luker det bort fra søket sitt.

 

Hmm, E38 725tds kan vel være en fin førstebil? Moderat forbruk, ok å forsikre, nok med hest, så lenge en fikler litt med turbotrykk, dieseltrykk, chip osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes sir! Må vel bare ta å slipe det helt ned nå, og gjøre det ordentlig og riktig på første forsøk! :)

Begynner å bli litt håpløst det der.. Hehe.

Vet ikke om jeg hadde satset på å slipe vekk alt, har de sagt at de skal det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar helt av det flappy bird greiene.

Så en på ebay til over 600k. Var forøvrig en på finn som ville ha 1,1mill, men da fikk man med 2011mod peugeot 508 og alt han eide av klær og bestikk. Haha

Blir spennende å se om folk kjøper dem (til typ 30k pluss/minus.)

Lastet det ned selv når jeg leste at det skulle fjernes. Så ikke helt hypen, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar helt av det flappy bird greiene.

Så en på ebay til over 600k. Var forøvrig en på finn som ville ha 1,1mill, men da fikk man med 2011mod peugeot 508 og alt han eide av klær og bestikk. Haha

Blir spennende å se om folk kjøper dem (til typ 30k pluss/minus.)

Lastet det ned selv når jeg leste at det skulle fjernes. Så ikke helt hypen, altså.

Det er helt sjukt!

Har prøvd spillet jeg og, men greier ikke sette fingeren på hva som er så vanvittig spesielt med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det der er en pris som skremmer vekk de fleste kjøperne, selv om den er verdt det (men når alt kommer til alt er prisen bare det kjøper er villig til å betale!). Bilen ligger i tillegg i et innsnevret nisjemarked. Jeg tror at de som har råd til denne velger å kjøpe lignende bil med lavere km. stand (ikke at dette er velholdte km.), men det er mange som ser seg blind på slik, evt. luker det bort fra søket sitt.

 

Hmm, E38 725tds kan vel være en fin førstebil? Moderat forbruk, ok å forsikre, nok med hest, så lenge en fikler litt med turbotrykk, dieseltrykk, chip osv.

Høy km trenger ikke ha en shit å si! Sigurd her på forumet har en alpina b10 4.6 e34, med over 320.000km på seg. Han hadde samme effekt i benk(340) som alpina opplyser at bilen hadde som ny. Men vedlikehold er vel det viktigste!

Uansett den b12 til salgs er en flott bil til en fin pris, selvom de fleste vil ha noe mere sportslig som eks en m3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy km trenger ikke ha en shit å si! Sigurd her på forumet har en alpina b10 4.6 e34, med over 320.000km på seg. Han hadde samme effekt i benk(340) som alpina opplyser at bilen hadde som ny. Men vedlikehold er vel det viktigste!

Uansett den b12 til salgs er en flott bil til en fin pris, selvom de fleste vil ha noe mere sportslig som eks en m3..

 

Jeg tviler egentlig på at M3 og B12 frir til samme kjøpere. Kunne aldri tenkt meg en M3, men B12 ligger helt i toppen av ønskelisten. 

Jeg betalte mye mer for 750en enn hva han skal ha for B12en. Eneste grunnen til at jeg ikke valgte B12, er at jeg ikke ønsker en pre-facelift, og det å modifisere en B12 til facelift gjør man jo bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar helt av det flappy bird greiene.

Så en på ebay til over 600k. Var forøvrig en på finn som ville ha 1,1mill, men da fikk man med 2011mod peugeot 508 og alt han eide av klær og bestikk. Haha

Blir spennende å se om folk kjøper dem (til typ 30k pluss/minus.)

Lastet det ned selv når jeg leste at det skulle fjernes. Så ikke helt hypen, altså.

 

:lol: han kjenner jeg! :P Flirte litt da jeg så annonsen han la ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...