Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jupp..fått meg MX5...shit...flaut...haha :P men bilen er "strøken"... ren og pen, ingen skader i interiøret, ingen skader i lakk eller andre steder..  prøvde "magnet i kanalen" trikset og kunne ikke se noe..ingen rust i understellsdeler heller så tror den er ålreit...godkjent til april 2016 er den også...Knall rød, brune skinnseter, dører og dashbord og kalesje (og kalesje trekk) litt innslag av trelister her og der, elvinduer, fungerende ac...

 

Og ja den er LITEN...hanekammen min til sommern kommer til å subbe..haha :P

 

Kult... grattis... pics, pics, pics... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kjenner noen som kjenner noen som er på utkikk etter en '05 318d sølv med svart skinn?

har en bekjent som skal bli kvitt sin. bra stand, nye dekk allround både s+v 170' km, pris rundt 100 ferdig på veien ink årsavgift

 

 

(sorry hvis dette ikke er greit, men send meg pm hvis int)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig at de ikke har med noen Aston Martin som de også forhandler ;)

 

 

Sist jeg var der så hadde dem 3 stk RAPIDE stående inne, og 2 brukte vantage på utsiden...resten var låst på lager og ble vist på forespørsel til potensielle kunder... så tror ikke de bruker slike biler der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky har gjort et kupp... Bare vent... Her får vi updates om at faren hans har påført bilen diverse riper, bulker også videre, før han etter hvert enten finner ut at bilen er rusten, eller så blir han påkjørt...

 

 

njeeeh...den har iallefall riktig farge på bakfangern :P fattern har fått c klassen så han kan gjøre hva han vil med den.. og tviler på at han vil kjøre mx5en.. den er for liten for han, og manuell... ikkeno han er fan av :) Men ja...har gjort ett kupp ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky, jeg tror at jeg har eid denne bilen tidligere. Hvis det er den i Vormsund...

Jeg kjørte over 60 000 km med den, og mens jeg hadde den satte jeg blant annet på Koni-senkesett, byttet ut skinnsetene med noen uten slitasje, monterte ny kalesje med glassvindu og kjørte den på Rudskogen og mye autoslalom på Gardermoen. Glimrende bil i relativt god stand.

 

Dette er en ganske sjelden Miata, som det er produsert relativt få av i den kombinasjonen. Classic Red med beige interiør er meget sjeldent - denne hadde også et spesielt stereoanlegg når den var ny, såkalt MSSS - Mazda sensory sound system. Dette var radio/kassett og CD-spiller, med ekstra høytalere og basselementer i setet. Fra forhandler fikk den montert ekte tre i midtkonsoll - dette er originalt Mazda-tilbehør, og ikke noe ettermarked. Den har også et ekstra stag under. Denne var mest sannsynlig en av de dyreste Miataene det modellåret.

Bilen er utstyrt med C-package, og har alt man kunne få unntatt sperrediff. De fleste du ser til salgs på finn er A-package.

Etter at jeg solgte den begynte jeg etter hvert å savne Miata, og to år senere kjøpte jeg nok en Classic Red Miata. Min nåværende er litt annerledes utstyrt dog.

Jeg håper du tar litt vare på den, da det er en Miata man ikke snubler over hver dag.

 

 

oi...verden er liten :P Er denne fra vormsund ja...han hadde kjøpt den av kompisen sin /  tatt den i innbytte så han har ikke brukt den i dethele tatt selv...  ganske greit utstyrt...sperrediff hadde vært no..var på parkeringa til varemessa i lillestrøm nå og slædda... med taket nede...artig liten bil as :P

 

Men selv om den er superutstyrt så er det lite motor...merka det ikke var like godt drag i den som i merca :P

 

Skal ta bilder av den senere...må få den tørr først...full av sørpesnø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky har gjort et kupp... Bare vent... Her får vi updates om at faren hans har påført bilen diverse riper, bulker også videre, før han etter hvert enten finner ut at bilen er rusten, eller så blir han påkjørt...

Jeg sier som ungdommen i dag; u jelly? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...