Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ikke gi deg noen moralpreken, det ser jeg du alt har fått( og fint er det) Men du fremstår ikke som den smarteste personen når du legger ut slike bilder og samtidig forteller hvor dette ble gjort. Er nok ikke så vanskelig å finne ut hvem du er, reg nr på bil holder for eks for å kunne spore deg opp. Siden bilen står på faren din? så tror jeg ikke han gidder å ta straffen for deg akkurat.

 

Og det er faktisk slik at lovens håndhever har internett i dag...

Er vel flere tilfeller siste årene at skryte videoer / bilder på nett har blitt sporet tilbake til den som utførte handlingen. Og deretter blitt straffet.

er derfor jeg er forsiktig med å legge ut info, skiltnummer og slikt xD vil ikke at ting skal blir sporet opp til meg. 

 

BTW ser at du kjører F10 du også, er det mulighet for å se på film i bilen, altså skjermen foran med bluetooth tilkobling eller må det være CD? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du mister lappen før du ødelegger livet til uskyldige mennesker, både for din og deres del.

Har du aldri kjørt i 190? Eller noen av dere andre som tok dere veldig nær av dette.?

Når man tester en bil må det da vere ok og dra den oppi 190 om veien er noenlunde med lite/ingen trafikk? Virkeling ingen av dere som kommenterer her som har vert oppi 190??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er derfor jeg er forsiktig med å legge ut info, skiltnummer og slikt xD vil ikke at ting skal blir sporet opp til meg. 

 

BTW ser at du kjører F10 du også, er det mulighet for å se på film i bilen, altså skjermen foran med bluetooth tilkobling eller må det være CD? 

Å se film via Bluetooth eksisterer vel knapt nok innenfor dataverdenen, da bluetooth har begrenset overføringshastighet. Ellers får vel vi andre bare be til høyere makter om at du ikke skal begynne med filmtitting i tillegg til biltestingen din  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se film via Bluetooth eksisterer vel knapt nok innenfor dataverdenen, da bluetooth har begrenset overføringshastighet. Ellers får vel vi andre bare be til høyere makter om at du ikke skal begynne med filmtitting i tillegg til biltestingen din  ;-)

går ikke ann å se på film mens bilen kjører faktisk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 520d river skinnet av pølsa..

(Sånn for ordens skyld, grom bil. Skulle gjerne hatt en sånn selv, men noe rakett er det vel ikke. Kun prøvd e61 520d, og det funker jo bra, men ikke noe dragracer)

  

Nå ja, 0-100 på 8,1 sekund er jo ikke akkurat trengt heller. Hvor fort bør en bil egentlig gå for å rive skinnet av pølsa?

attachicon.gifimage.jpg

Aldri vært mer komfortabelt å kjøre så fort :) jeg begynner å elske den bilen her

 vil presiserer at dette skjedde i kontrollert område uten fare for andre bilister :D hehehe

 

Det der var vel kanskje ikke noe sjakktrekk....

Jeg håper du mister lappen før du ødelegger livet til uskyldige mennesker, både for din og deres del.

Forsåvidt enig, mange som lærer av å miste lappen noen måneder. Selv så holdt det med en saftig bot og "den følelsen" når jeg hadde blålysa bak meg og visste jeg hadde kjørt alt for fort... Men vi har da alle her inne kjørt 160 km/t på Norsk jord, det er jeg helt sikker på ;)

skulle ønske det kom en elg ut 20 meter foran deg i den farta.

Så du ønsker at vedkommende skal dø? Fin fyr du må jeg si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifimage.jpg

Aldri vært mer komfortabelt å kjøre så fort :) jeg begynner å elske den bilen her

 

 

vil presiserer at dette skjedde i kontrollert område uten fare for andre bilister :D hehehe

  

Takk for latteren.

Hadde ikke blitt så komfortabelt i den bilen til faren din, når du sitter i baksetet med rattet, frontrute, og en diger elgokse med knekte bein i fanget.

Håper du kjører deg fordervet, før du kjører fordervet andre.

Var oppe i 90-100km/t på speedometeret på min suzuki wagon R i helga. (Viser over 3000rpm i 80) fartsfølelsen er enorm! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE BARNA KJØRTE FORT

 

UNNTATT SAUCEBOSS

 

HAN VAR TATT AV PURKEN

 

---------------------------

 

ALLE BARNA TRYKKA PÅ iDRIVE KNAPPEN

UNNTATT SAUSEBOSS

HAN VAR FRATATT LAPPEN

 

 

Elendig vits...på lik linje med å skrive fart/strekning her....

 

Dog har vi en "hvor fort har du kjørt/sittet på" tråd her på bimmers og veldig mange av de som klager har skrevet og skrytet i den...

 

Dobbeltmoral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Hadde ikke blitt så komfortabelt i den bilen til faren din, når du sitter i baksetet med rattet, frontrute, og en diger elgokse med knekte bein i fanget.

Håper du kjører deg fordervet, før du kjører fordervet andre.

Var oppe i 90-100km/t på speedometeret på min suzuki wagon R i helga. (Viser over 3000rpm i 80) fartsfølelsen er enorm! :D

Jævla råkjører! Effekten er vel omtrent den samme om F10´n treffer en elg, som når R(acing)-Wagon´n din treffer ei flue  :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel noe med at det var Sauceboss som la ut innlegget.

Jeg titter bare innom denne tråden avogtil, så vet ikke hvorfor. Men hver gang Sauceboss skriver noe her får han som regel 10 unødvendige kommentarer. Mobbing kalles vel slikt:)
Jeg er enig i at det er teit og skryte. Men og si det i en så dum tråd som denne må da vere ok:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...