Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vet noen tilfeldigvis om delenummer for plastikkruta på en E30 cabriolet sin kalesje? Fikk en sprekk på min i dag...

 

81229407641 etter en rask tur innom delekatalogen. Jeg har derimot aldri eid verken e30 eller cab generelt, så om det er noe lureri rundt forskjellige årsmodeller vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal ta boliglån, bryr banken seg mye om jeg har et billån utenom?

 

Tenker ang fortsette å kjøre 328'n min som bruket et hav av bensin i mnd og dyr forsikring vs kjøpe meg en e90 320D(med lån) elns, som jeg sikkert sparer 2k i mnd i drivstoff og er 2-3 tusen billigere i året å forsikre.

 

Får måneds kostnaden på dem vil jeg tro blir nokså likt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det stod at hver 100 i billån vil redusere boliglånet med 300.

 

Uansett så er det total betalingsevne som ligger til hovedgrunn når en søker boliglån. Om du kan dokumentere at du vil "spare" på å ha en dyrere bil som er billigere i drift er det ikke sikkert dette slår negativt ut (selv om jeg tviler på at banken er helt enig i den teorien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banken sa noe annet til meg, har du høye lån (100.000 og oppover ) regnes dette ut fra det du skal låne, ikke noe som blir trekt fra det du skal låne til bolig, og ha lån er minus for banken du skal ha huslån fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det stod at hver 100 i billån vil redusere boliglånet med 300.

 

Uansett så er det total betalingsevne som ligger til hovedgrunn når en søker boliglån. Om du kan dokumentere at du vil "spare" på å ha en dyrere bil som er billigere i drift er det ikke sikkert dette slår negativt ut (selv om jeg tviler på at banken er helt enig i den teorien).

Regner ikke med at jeg sparer noe særlig på det, men heller at jeg kanskje kommer ut likt, og er litt kjekkere å trille rundt i en 07-08 modell en en som er 10 år eldre.

 

Men greieste er vell egentlig bare ta en telefon til banken på mandag å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte trolle litt. :)

et par tips om trolling

1) må virke som om du er 100% seriøs

2) må sikte på de rette personene

3) aldri si at du trolla :)  \:D/  \:D/  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...