hermanoo90 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Har nettopp begynt å se på House of Cards, morsom ''inkludering'' i hovedpersonens tanker og meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Ja... effekten med den 4. veggen der vi sitter har de tatt fra den britiske serien "Yes Minister" som ble spilt inn på 80-tallet. Denne serien er også utgangspunktet for House of Cards som er en amerikansk variant over samme tema. I den britiske serien er det departementsråd Sir Humphrey Appleby (spilt av avdødde Nigel Hawthorne)... ref. House of Commons... som henvender seg til seerne. Hvis du ikke har sett "Yes Minister" burde du gjøre det. Der den amerikanske serien er elegant er den britiske mer sofistikert og raffinert... spesielt når det gjelder dialogene... hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Det må jeg se!! En annen serie som inkluderer oss veldig inn i hodet til Hovedkarakteren, dog ikke ved samme metode slik i house of cards, er serien "House M.D" der analysering og karakterbygging står sterkt i sentrum, samt et herlig manus og spennende og faktaorientert serie i legenes verden. Helt klart top 5 all time favoritt serie Sent from my C6903 using Tapatalk Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Bare jeg som er hjemme på dagen og ser på "millionaire matchmaker"...? haha morsomt å se at de rike kan velge og vrake mellom jenter de vil date... hahaha VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Hahaha, har gitt opp reality programmer ettersom de fleste inneholder manus eller er kjedelige Edit: mye enklere og morsommere å være på bimmers.no etter at jeg installerte tapatalk på mobilen. Først nå etter drøye 4000 innlegg xp Sent from my C6903 using Tapatalk knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Bare jeg som er hjemme på dagen og ser på "millionaire matchmaker"...? haha morsomt å se at de rike kan velge og vrake mellom jenter de vil date... hahaha Haha, been there done that Det programmet er litt gøy innimellom faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 funker uten tapatalk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Fikk endelig tapatalk til å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Eneste som må ha mer uflaks enn wicky med biler må være meg. Ny caliptere og skiver på meg i dag da. Lukter svidd av mastercardet. Men på den positive siden så kommer det en pautomagi junior i løpet av året Gratulerer så mye Når det gjelder bilen så tror jeg du må ha fått en skikkelig Mandagsbil, skiver og calippere er forøvrig slitedeler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Det må jeg se!! En annen serie som inkluderer oss veldig inn i hodet til Hovedkarakteren, dog ikke ved samme metode slik i house of cards, er serien "House M.D" der analysering og karakterbygging står sterkt i sentrum, samt et herlig manus og spennende og faktaorientert serie i legenes verden. Helt klart top 5 all time favoritt serie Sent from my C6903 using Tapatalk Hehehe... gode gamle Hugh Laurie. Jeg har sett House M.D, men husker Laurie best fra seriene om Black Adder der han sammen med Rowan Atkinson (bilgal, men mest kjent som Mr. Bean) raljerer med vendepunkter i historien. Laurie spilte også glimrende som Bertie Wooster i seriene om Jeeves and Wooster sammen med Stephen Fry (også med i Black Adder) som Jeeves. Begge er karakterskuespillere av rang. Apropos House of Cards er det også en annen direkte referanse til Yes Minister. Både Underwood og Humphrey Appleby heter Francis til fornavn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Sons of Anarchy. Breaking Bad. Eventuelt.. vampire diaries eller er det litt for jentete? :-/ Sluttet å følge med på Breaking Bad etter det som skjedde etter tog ranet.. rart nok Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Holder på med sesong 6 av Sons nå Vill serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Gratulerer så mye Når det gjelder bilen så tror jeg du må ha fått en skikkelig Mandagsbil, skiver og calippere er forøvrig slitedeler da jeg synes ikke kalipere er slitedeler men så er jeg den som overhaler de istedet for å bytte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Holder på med sesong 6 av Sons nå Vill serie! It sure is Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 George Carlin fy søren så rå stand up!!! http://www.youtube.com/watch?v=f0AjRS030e0 George Carlin er med god grunn kåret til tidenes nest beste standup-komiker. Som han sa en gang på 70-tallet - my job is to think about weird shit. Anbefaler å ta en ekstra titt på når han plukker fra hverandre de 10 bud. Det er classic Carlin Bill Burr er nok den beste jeg ser nå til dags, hvis du tar et kjapt søk på tuben på "no reason to hit a woman" så får du en fin smakebit på han. Merkelig at de testet de to modellene mot hverandre... CLS er ikke en konkurrent til 5serien i det hele tatt... Minner meg om testen fra Topgear der de tester en Rapide Panamera og Quattroporte...Der sa dem "de som har råd til disse dyre bilene er som regel gamle folk..de vil ikke like den stive kjørekomforten til Maseratien".... Så er vel det...Eldre folk som har råd til disse bilene og de vil ha komfort når de durer på vei til viktige møter... _________________________________________________________________ Jeg har nå 8 episoder igjen av Breaking Bad... Må si dette er en av få serier jeg har brukt tid på å se igjennom...perfekt serie med tvister hele veien... Suits er fett som faen og gjør at jeg gjerne vil ha en "dress jobb".... The Walking Dead har jeg kun sett de 3 første sesongene av...Får ikke tid til å streame og se sesong 4...Men må vel få til det en langhelg snart... Breaking Bad er en serie som kommer til å prege deg noen dager etter at du er ferdig med den. Den blir hyllet for å ha en "perfekt slutt", men jeg klarer ikke engang å beskrive alle følelsene jeg gikk i gjennom da jeg så de 4 siste episodene på rappen. Mest av alt var jeg sint - veldig sint. Men herregud for en karakterbygging, og for en personlighetsforvandling. Sons of Anarchy. Breaking Bad. Eventuelt.. vampire diaries eller er det litt for jentete? :-/ Sluttet å følge med på Breaking Bad etter det som skjedde etter tog ranet.. rart nok Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Du er nødt til å se den ferdig. Punktum. Hehehe... gode gamle Hugh Laurie. Jeg har sett House M.D, men husker Laurie best fra seriene om Black Adder der han sammen med Rowan Atkinson (bilgal, men mest kjent som Mr. Bean) raljerer med vendepunkter i historien. Laurie spilte også glimrende som Bertie Wooster i seriene om Jeeves and Wooster sammen med Stephen Fry (også med i Black Adder) som Jeeves. Begge er karakterskuespillere av rang. Apropos House of Cards er det også en annen direkte referanse til Yes Minister. Både Underwood og Humphrey Appleby heter Francis til fornavn... Det er først etter at jeg så alle sesongene av House 2-3 ganger at jeg fant ut hvem Laurie egentlig er. Det er bare helt merkelig å se han i gamle opptak sammen med Atkinson og Fry. Fry er jo også en av de virkelig store engelskmenn, og QI er uten tvil min favorittserie nå om dagen når jeg skal "kaste bort litt tid". Og for en fyr Fry er, en sjel det bli vanskelig å erstatte den dagen han er borte! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Det er først etter at jeg så alle sesongene av House 2-3 ganger at jeg fant ut hvem Laurie egentlig er. Det er bare helt merkelig å se han i gamle opptak sammen med Atkinson og Fry. Fry er jo også en av de virkelig store engelskmenn, og QI er uten tvil min favorittserie nå om dagen når jeg skal "kaste bort litt tid". Og for en fyr Fry er, en sjel det bli vanskelig å erstatte den dagen han er borte! Hehehe... jeg synes at det var mer enn merkelig å se Laurie som Dr. Gregory House. I de tidligere seriene spiller han jo lettere hysteriske karakterer og House er derfor litt av en overgang. Stephen Fry er uten tvil en av de store. Vet du forresten at Laurie også kan spille/synge? hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg