Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som tørr å anslå skifte av storforingene til travers/diff i bakstilling på E46 coupe? De som står skrudd oppover i selve traversen.. Har sånn ca 5cm slakk i de :(

Blir mange ringerunder imorgen gitt!

 

Feks 2,4,9 og 7?

 

181.png

Haha. 300-400 pr foring og rundt 60 pr bolt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både en forbannelse og en herlig avhengighet... Blir aldri helt fornøyd, alltid noe å utsette (aka. teite grunner til å kjøpe en annen modell).

Haha jeg veit, men jeg tror jeg har funnet en midlertidig løsning for meg. Bruke noen tusen på nye felger/dekk og nye lykter og kanskje nye sportsseter og slitedeler (golf 3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra skolen, så var det 3 somalere som viste meg fingeren, de var barneskolebarn. Jeg og et par kompiser bestemte oss for å gi dem en skikkelig lærepenge og jagde dem med bilen og stoppa dem. har aldri vært så morsomt som idag, må si at småbarn for tiden er ganske frekke og har ingen respekt for eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra skolen, så var det 3 somalere som viste meg fingeren, de var barneskolebarn. Jeg og et par kompiser bestemte oss for å gi dem en skikkelig lærepenge og jagde dem med bilen og stoppa dem. har aldri vært så morsomt som idag, må si at småbarn for tiden er ganske frekke og har ingen respekt for eldre. 

 

Du er et godt eksempel på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

 

 

Mamma ville ikke sitte på mer i bilen min, fordi hver gang hun skulle inn eller ut av bilen så fikk hun "pass på døra når du åpner den" :P

 

 

Da er du en tulling...rett og slett....Foreldrene våre kan gjøre som de vil...trodde du visste bedre enn det.... hadde du hatt en splitter ny ferrari så ja, man kan si ifra...du kjører en gammal golf og en eldgammal bmw... la må kvinnen gjøre som hun vil...om hun smeller igjen døren...so what!?

 

Siden du alltid sender med islam-snaps så burde du vite at man skal respektere sine foreldre uansett hva dumt de gjør...Hva er viktigst for deg? At den golfen din ikke lager smellelyd i døren eller at du kjører din mor dit hun vil uten at hun er redd for å ødelegge en vrakbil til 5000kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg veit, men jeg tror jeg har funnet en midlertidig løsning for meg. Bruke noen tusen på nye felger/dekk og nye lykter og kanskje nye sportsseter og slitedeler (golf 3)

Det er eneste jeg har funnet som hjelper på.

Hver gang jeg er på nippet til å bytte bil, kjøper jeg noe nytt til den jeg har og holder ut en stund til :)

 

Hvordan i heite hule er dette mulig? Hest startet bilbrann..

 

http://www.ta.no/nyheter/ost-telemark/article7195964.ece

 

Ikke verst... Kunne betalt for å ha sett hva som skjedde der..

 

Har forøvrig endelig oppgradert fra W8 til W7 på nye pcen. FY FAEN så deilig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du en tulling...rett og slett....Foreldrene våre kan gjøre som de vil...trodde du visste bedre enn det.... hadde du hatt en splitter ny ferrari så ja, man kan si ifra...du kjører en gammal golf og en eldgammal bmw... la må kvinnen gjøre som hun vil...om hun smeller igjen døren...so what!?

 

Siden du alltid sender med islam-snaps så burde du vite at man skal respektere sine foreldre uansett hva dumt de gjør...Hva er viktigst for deg? At den golfen din ikke lager smellelyd i døren eller at du kjører din mor dit hun vil uten at hun er redd for å ødelegge en vrakbil til 5000kr?

Feil, og du missforstår. Jeg sier det til alle + mener ikke når hun lukker igjen døren, er når den åpnes, at den ikke treffer andre sine biler eller en vegg/stolpe hvis den parkeres ved noe sånt. ;) Og det jeg skrev var sant og mamma "ville ikke sitte på mer" sa hun spøkfullt, :) Seff er mor viktigere enn alt materielt i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...