Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så lenge det ikke kommer bil imot, så legger jeg meg midt i veien når jeg skal inn i et kryss og jeg kjører traktor. 

Aner ikke hvorfor, men spiller tydeligvis ikke hvilken vei man blinker. Bare man blinker så drar folk til forbi. Da er det fort gjort å komme i en kinkig situasjon! Har holdt på å kjøre på et par biler nedpå veien her når jeg skulle svinge inn. 

Liten strekke, traktor som blinker mot venstre i god tid før et kryss, og folk kjører forbi.. Skummelt. Til enkelte (skremmende mange) må man bare fysisk blokkere for at de ikke skal kjøre forbi når jeg skal krysse den fila for å komme meg av veien! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du forsikrer bilen for mer.
Min "540" er forsikret som 520 med 4,4l motor og 292 hk.

Forsikringssum (det jeg får igjen ved kondemnering/tyveri) har jeg valgt selv, men må selvsagt stå i stil til hvordan bilen ser ut og hva som er gjort med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger heldigvis ikke å fylle oftere enn hver tredje uke. Selv om jeg synes 8 mil om dagen tur-retur jobb er nok i massevis.

Hehe prøv å få til det med 328i :)

 

Hadde vell klart ei uke med samme kjørelengde som deg om jeg kjørte pent, 50 mil ca på 60l tank med nokså fin kjøring.

 

Ang forsikring på ombygde biler, så kan man fint forsikre dem som det dem er ombygga til. Torbfer sin M5 er jo egentlig 520i, men er forsikra som en M5(og koster like mye å forsikre :P ) Kan vell forsikre bilen som det den er originalt om man ikke opplyser om at den er godkjent, men så får man jo lite igjen om det skjer noe og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Turbo etc er likt? Bare software strupet. ? Driver å snuser litt på sånn.

Bare usikker på om jeg vil prioritere mindre penger på fanteri og mer på bil. Hmmm fryktelig nydelige biler.

Skulle aldri vært med ei venninne å sett på div Bimmere :P hehe

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. 525d LCI er den eneste modellen uten swirl flaps.

Jaha. Turbo etc er likt? Bare software strupet. ? Driver å snuser litt på sånn.

Bare usikker på om jeg vil prioritere mindre penger på fanteri og mer på bil. Hmmm fryktelig nydelige biler.

Skulle aldri vært med ei venninne å sett på div Bimmere :P hehe

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, turboen er lik. Hva BMW har strupet 525d med vet jeg ikke, men det er jo godt kjent at man fint plusser på ca 100hk på x25d motoren ved en motoroppgradering. Jeg ville nok ikke brukt ekstra penger på en 530d kontra en 525d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, turboen er lik. Hva BMW har strupet 525d med vet jeg ikke, men det er jo godt kjent at man fint plusser på ca 100hk på x25d motoren ved en motoroppgradering. Jeg ville nok ikke brukt ekstra penger på en 530d kontra en 525d.

Sett på to til lik pris. 530'en har mye riktig utstyr, for uten ativt understell og styring. Men det er det få som har. og riktig farge inn og utvendig.

525'en mangler hel skinn og har business navi. Men 530'en har gått hundre tusen mer.

Begge er msport.

Forskjell på pro og business navi foruten at man kan ha to ting oppe samtidig på pro ?

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...