Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, da mista jeg alt av bilde for alle 4 hdmi innganger på tv'n. En Samsung! Prøvd reset og forskjellige hdmi kabler. Ingenting fungerer :/

Noen med tips? Kan se på tv med smart hub og antenne + camcard.

Skjedde plutselig i går kveld...

(Har stort behov for å få ut sinne kan man si... Bare synd support er stengt i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var snakk om at Samsung brukte bevisst dårlige kondensatorer(eller var det transistorer??) i deres elektronikk, kun fordi de skulle ha en forkortet levetid.. Mener det var en slik sak oppe i FBI(Forbrukerinspektørene NRK1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var snakk om at Samsung brukte bevisst dårlige kondensatorer(eller var det transistorer??) i deres elektronikk, kun fordi de skulle ha en forkortet levetid.. Mener det var en slik sak oppe i FBI(Forbrukerinspektørene NRK1).

Ja, dette husker jeg. Dessverre er det ikke bare slik i elektronikkbransjen, biler og deler blir også laget for å ha en gitt holdbarhet... Akkurat på DET området, var ting bedre før. Til og med leker fra 40-50 tallet kan fint ha overlevd til 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det ikke bare slik i elektronikkbransjen, biler og deler blir også laget for å ha en gitt holdbarhet... Akkurat på DET området, var ting bedre før.

Nettopp det mener jeg også når vi diskuterte eldre BMWer vs nyere BMWer noen sider tilbake, tror ting ikke er laget med like høyt fokus på holdbarhet i dag som for 25 år siden også når det gjelder premiumbiler som BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes slappeste søndag hos svigers i Sandefjord.Sen og lang frokost.Lesing og sofa.Nå er det middag snart og ettermiddagskos som gjelder mens det regner ute. :).

Jaggu skjønt, iblant selv om jeg er en person som har mark i baken :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det mener jeg også når vi diskuterte eldre BMWer vs nyere BMWer noen sider tilbake, tror ting ikke er laget med like høyt fokus på holdbarhet i dag som for 25 år siden også når det gjelder premiumbiler som BMW.

Ikke tenk så mye over hva slags merke jeg nå presenterer, men det testes hvertfall ut til hver minste detalj, alt fra askebeger, dørmekanismer og slitasjer på gulvtepper..

 

http://youtu.be/faKpG2Hx8Lo?t=1m40s

 

Slike ting gjøres på en måte ikke lenger, men på en annen side, er måte på hvor mye en skal teste ting for hver gang. Det er som i alle andre prosjekter. Ulike aktiviteter er lagret i et bibliotek, dette henter man bare fram, klipp og lim + noen små endringer. Sparer tid og penger+at det er gjennomprøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da mista jeg alt av bilde for alle 4 hdmi innganger på tv'n. En Samsung! Prøvd reset og forskjellige hdmi kabler. Ingenting fungerer :/

Noen med tips? Kan se på tv med smart hub og antenne + camcard.

Skjedde plutselig i går kveld...

(Har stort behov for å få ut sinne kan man si... Bare synd support er stengt i dag).

Samme har skjedd meg med min samsung tv, har vært inne på garantirep 2 ganger hos elkjøp etter at hdmi inngangene har tatt kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater fotball noen ganger! Var bare en Sturridge scoring fra å vinne ca 5 tusen igår :( isteden er jeg 600 i minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...