Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skjedde etter at jeg prøvde å ta 120kg i knebøy :P våkna med låst venstrebein :P legene trodde det var blodpropp liksom hahahaha måtte til ullevål for å oppklare det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde etter at jeg prøvde å ta 120kg i knebøy :P våkna med låst venstrebein :P legene trodde det var blodpropp liksom hahahaha måtte til ullevål for å oppklare det :P

Har spurt engang før men fikk ikke noe svar, hvor mye tar du i markløft og knebøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt engang før men fikk ikke noe svar, hvor mye tar du i markløft og knebøy?

sorry, har sikkert ikke sett innlegget ditt, men markløft er jeg snart opp i 110 kg nå, og på knebøy maksa jeg 100kg, men jeg prøvde meg på 120 denne uka og det gikk ikke så bra :P

 

Jeg er 176, så jeg kan ta mye mer i markløft pga høyden min, har ikke prøvd å makse der men føler jeg kan greier 130kg+ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vises vel såvidt på bildet, jeg har synlige takbjelker så jeg stifta bare fast noe random sort metervare fra jysk mellom dem. Funker helt fint, og så har jeg bortimot en meter fra lerret til sideveggene så de plager meg ikke.

Funket som bare juling det :)

Fikk meg 2m sort rullegardin på vegg og et megastort (sort) laken uten strikk, som jeg stiftet i taket. Så nå ligger lerretet innerst i en 2m lang sort tunnel/boks :)

Edit: kjøpte alt på Ikea, pga ting stengte 18:00. Rullegardinen absorberte lyset sinnsykt bra. Ligger noen hakk foran taket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket som bare juling det :)

Fikk meg 2m sort rullegardin på vegg og et megastort (sort) laken uten strikk, som jeg stiftet i taket. Så nå ligger lerretet innerst i en 2m lang sort tunnel/boks :)

Edit: kjøpte alt på Ikea, pga ting stengte 18:00. Rullegardinen absorberte lyset sinnsykt bra. Ligger noen hakk foran taket :P

Er så classy med stue som er "justert" til projektorbruk at  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips til hvor skaffe lappesaker til kapell/presenning på tilhenger? har noen hull jeg skulle tetta, og ene hjørnet må fikses :P

har lyktes med gummi-matte(tilskjært) limt med to-komponent på begge sider. Sånn tynn gummimatte får du kjøpt på Biltema!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, har sikkert ikke sett innlegget ditt, men markløft er jeg snart opp i 110 kg nå, og på knebøy maksa jeg 100kg, men jeg prøvde meg på 120 denne uka og det gikk ikke så bra :P

 

Jeg er 176, så jeg kan ta mye mer i markløft pga høyden min, har ikke prøvd å makse der men føler jeg kan greier 130kg+ 

Hva trener du på i knebøy da? Og hvor mange reps og sett. Løfter 85kg x 5 i knebøy, og 110kg x 5 i markløft samme høyde som deg. Trent i 3 mnd.. useriøst i grunn men mangler treningskamerat så sliter litt med motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med å gi meg en ca. pris på hva denne bilen er verd og hva jeg burde gi for den ?

318 IS 1993 E36

-Senkefjører (orginal med følger)
-Hella angel eyes lykter
-skinn interiør
-185 xxx km
-Sportseksos
-IKKE eu godkjent
feil som må gjøres noe med (som eier vet):
-det må byttes noen lyspære bake.
-bremseskjold bake. (handbrekket fungerer ikke, pga feste hulla til fjørene inne i handbremsedelen er rusta) (Har bremsebånd må kun byttes bremseskjold.)
-tror høyre demper framme svetter litt (må se nærmere på dette, om den er gåen eller ikke.)

-med følger 17 tommer felger
-polyforinger i bakstillinga
-stått still i 2 år (lagret innendørs)
-Coupe

-Ble sist eu godkjent i 2007

Setter pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trener du på i knebøy da? Og hvor mange reps og sett. Løfter 85kg x 5 i knebøy, og 110kg x 5 i markløft samme høyde som deg. Trent i 3 mnd.. useriøst i grunn men mangler treningskamerat så sliter litt med motivasjonen.

jeg tar 4x8 rep på knebøy, oftest trenger jeg litt hjelp på de to siste repsa, markløft tar jeg faktisk 3x10 :) er fint å ha en treningspartner da det får frem konkurranse og man presser sine grenser. akkuratt nå bulker jeg for å komme opp i 75-80kilo, så jeg prøver  makse så mye som mulig, men jeg må hvertfall vente 6 uker før ny beintrening :P

 

Jeeg lå på 60kilo i knebøy for 3 måned siden, og ca 85 i markløft. Vil si at både kreatin og Im fucked up har hjulpet meg ekstremt mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...