noekult Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Nydelig bilde, noekult! Fikk kjøretips av en venn som randomly kommenterte bildet på Face; 1. dag: reiser du med den tidlige danskebåten er du i fredrikshavn i... tretida? det tar tre og en halv time å kjøre gjennom jylland. et par kilometer over grensa til tyskland ligger hoffnung, hvis vertshus har bra dobbeltrom inkl. bra frokost til et par hundre kroner bare. 2. dag: denne dagen kan bli krevende, lurt å stoppe og plukke opp mer redbull på veien, men du kan faktisk komme til bayern før kveld om du kjører effektivt (og forsiktig). følg autobahn a7 via hamburg-kassel-würzburg og a3 nürnberg-münchen. så tar du av til venstre på 88-krysset til a9, retning münchen/heilbronn. ta avkjøring 72 før münchen, deretter finn fram kart/gps og finn irschenberg for det er for komplisert å forklare her. landgasthof auerschmiede er akkurat det sjåføren trenger etter dagen: god mat og episke madrasser. familien som driver stedet (fortsatt, håper jeg) er greie folk og veldig service-minded. 3. dag: fatt mot, idag er du i italia på et par timer. kjør sørover via innsbrück. følg a93 det første stykket, ta av til a12 ved kiefersfelden, legg merke til advarselsskiltene mot veier som er helt kurante etter norsk standard, så er det et par bomveier (å unngå dem er max tungvint) etterfulgt av en lengre nedoverbakke. da er du i italia. om du begynte tidlig og ikke har kjørt deg bort på veien er vel klokka ca. 12 og du rekker fint å kjøre til roma. Bare lagre det i tilfelle det blir aktuelt
Kny Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hmm, driver å sjekker forsikring på M3 nå, noen forslag? Codan: Jeg var ikke gammel nok til å tegne forsikring der (er 24 år) Nemi: Forsikrer ikke M3. Gjensidige: 16400 kr, full kasko, 5000km kjørelengde(vinterlagres), 4000 egenandel. Tryg: 54.000 kr og det morsomme var at denne kundebehandleren var den mest ålreite av de jeg snakka med. Helt til han nevnte prisen såklart, hehe. Noen flere jeg burde sjekke?
powerfulglenn Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Jeg kjøpte meg hodetelefoner fra ebay.com på fredag, i dag kom de i posten. Kan ikke si at det er annet enn imponerende. ...bare synd at jeg ikke kommer hjem på over en uke. Hvordan hodetelefoner var det? kjøpte meg akg til 700 kr og de har tålt alt! Veldig tøffe egentlig så det.var.verdt prisen:) neste gang blir det bose eller et sånt dyrt merke;) jeg har lukket hodetelefoner da:)
awt Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Det ble Monster beats by Dr. Dre pro eller hva de nå enn heter. Så endel på AKG sine jeg også, og forsåvidt en hel drøss med andre. Det jeg ikke liker med de jeg har kjøpt er at de igrunn er en motegreie, men satser på lyden er grei.
Frode D Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hmm, driver å sjekker forsikring på M3 nå, noen forslag?Codan: Jeg var ikke gammel nok til å tegne forsikring der (er 24 år) Nemi: Forsikrer ikke M3. Gjensidige: 16400 kr, full kasko, 5000km kjørelengde(vinterlagres), 4000 egenandel. Tryg: 54.000 kr og det morsomme var at denne kundebehandleren var den mest ålreite av de jeg snakka med. Helt til han nevnte prisen såklart, hehe. Noen flere jeg burde sjekke? Prøv Unison om du er medlem i BMWCCN
powerfulglenn Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Det ble Monster beats by Dr. Dre pro eller hva de nå enn heter.Så endel på AKG sine jeg også, og forsåvidt en hel drøss med andre. Det jeg ikke liker med de jeg har kjøpt er at de igrunn er en motegreie, men satser på lyden er grei. Jeg har hørt at lyden er ganske grei på de du har kjøpt;) men du betalte vell endel for de?
awt Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Nypris i Norge er 3300,- pluss frakt. Mine kom vel på 2000,- inkl. alt. fortsatt altfor mye penger, men adskillig bedre enn i Norge. Hadde forøvrig ikke vært aktuelt å kjøpt de om jeg måtte betalt stort mer.
flobben Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Nypris i Norge er 3300,- pluss frakt.Mine kom vel på 2000,- inkl. alt. fortsatt altfor mye penger, men adskillig bedre enn i Norge. Hadde forøvrig ikke vært aktuelt å kjøpt de om jeg måtte betalt stort mer. Jeg handla SENNHEISER MM550 for ett halvt års tid siden... veldig fornøyd med de også. Bruker de på jobben og "noise cancelling " gjør under verker. Bakgrunnstøy fra AC også videre blir nesten helt borte.
JonasD Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Om du ble imponert av Sunndalsøra må du komme til M&R
awt Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Mine krav var at de skulle kunne legges i sammen, ikke bruke batterier, dekke hele øret, og ikke ha støykansellering. Ikke at det er noe galt med det, men jeg vil ikke ha funksjoner jeg ikke trenger. Jeg skal bruke de inne på lugaren her stort sett, og der er det ikke noe bråk/støy av spesiell betydning. Vurderte Sannheiser 380 Pro en stund, men likte ikke helt utseendet på de.
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Nydelig bilde, noekult! Fikk kjøretips av en venn som randomly kommenterte bildet på Face; 1. dag: reiser du med den tidlige danskebåten er du i fredrikshavn i... tretida? det tar tre og en halv time å kjøre gjennom jylland. et par kilometer over grensa til tyskland ligger hoffnung, hvis vertshus har bra dobbeltrom inkl. bra frokost til et par hundre kroner bare. 2. dag: denne dagen kan bli krevende, lurt å stoppe og plukke opp mer redbull på veien, men du kan faktisk komme til bayern før kveld om du kjører effektivt (og forsiktig). følg autobahn a7 via hamburg-kassel-würzburg og a3 nürnberg-münchen. så tar du av til venstre på 88-krysset til a9, retning münchen/heilbronn. ta avkjøring 72 før münchen, deretter finn fram kart/gps og finn irschenberg for det er for komplisert å forklare her. landgasthof auerschmiede er akkurat det sjåføren trenger etter dagen: god mat og episke madrasser. familien som driver stedet (fortsatt, håper jeg) er greie folk og veldig service-minded. 3. dag: fatt mot, idag er du i italia på et par timer. kjør sørover via innsbrück. følg a93 det første stykket, ta av til a12 ved kiefersfelden, legg merke til advarselsskiltene mot veier som er helt kurante etter norsk standard, så er det et par bomveier (å unngå dem er max tungvint) etterfulgt av en lengre nedoverbakke. da er du i italia. om du begynte tidlig og ikke har kjørt deg bort på veien er vel klokka ca. 12 og du rekker fint å kjøre til roma. Bare lagre det i tilfelle det blir aktuelt Det der hørtes helt fantastisk ut! Printet det ut istedenfor jeg, i tilfelle laptopen kræsjer, hehe. Blir nok til at jeg kjører den ruten der når E30'en er 100% ferdig om ett par år.
Anbefalte innlegg