Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

 

"JDM" snurre vil si Kina-snurre. Det er helt lotto om det er bra eller ikke.

Men ryker den, så kan du jo alltids kjøpe en Garrett etterpå.

 

Dumpventilen er nok jalla, det koster deg et par tusen å få en skikkelig en.

 

Bortsett fra det, så er spørsmålet hvor lenge manifolden holder.

I tillegg trenger du datasprut og bredbåndslambda. Og det er 6-20 lapper, alt etter som hvor bra du skal ha det.

 

Og dyser så klart.. Og downpipe med flens.

 

Så du snakker fort om 20-30 lapper i tillegg til det kit'et :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JDM" snurre vil si Kina-snurre. Det er helt lotto om det er bra eller ikke.

Men ryker den, så kan du jo alltids kjøpe en Garrett etterpå.

 

Dumpventilen er nok jalla, det koster deg et par tusen å få en skikkelig en.

 

Bortsett fra det, så er spørsmålet hvor lenge manifolden holder.

I tillegg trenger du datasprut og bredbåndslambda. Og det er 6-20 lapper, alt etter som hvor bra du skal ha det.

 

Og dyser så klart.. Og downpipe med flens.

 

Så du snakker fort om 20-30 lapper i tillegg til det kit'et :P

Blir vel ca 60k hvis man gjør det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dustete og meningsløs artikkel....

http://www.side3.no/han-er-19-ar-og-har-brukt-en-halv-million-pa-bil/5178423.html

Er journalistikken jeg kritiserer her og ikke bileieren og hans flotte bilvalg, bare så det er sagt til dere som vil trekke "misunnelses kortet" ;) Imponerende at en unggutt bruker så mye penger på bil, men så leser jeg litt i artikkelen og skjønner fort at han ikke har brukt en halv million på bilen. Men han KUNNE brukt en halv mill på bilen om han hadde kjøpt den i Norge er vel mer riktig overskrift, men siden han registrerte den i Sverige så slapp han unna skyhøye norske avgifter som hadde gjort at han måtte punge ut med en halv mill. Altså, 19 åringen kjøpte en bil til en halv million men siden han er så heldig å være nordmann bosatt i Sverige så slapp han med halve avgiften og betalte rundt 250 000 kr....

Hva er så oppsiktsvekkende med det? Jeg kjøpte bil til 220 000 kr når jeg var 18 år og gikk på videregående, men siden den bilen var norsk så var den noe eldre og mindre oppsiktsvekkende enn om jeg hadde kjøpt den i Sverige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dustete og meningsløs artikkel....

http://www.side3.no/han-er-19-ar-og-har-brukt-en-halv-million-pa-bil/5178423.html

Er journalistikken jeg kritiserer her og ikke bileieren og hans flotte bilvalg, bare så det er sagt til dere som vil trekke "misunnelses kortet" ;) Imponerende at en unggutt bruker så mye penger på bil, men så leser jeg litt i artikkelen og skjønner fort at han ikke har brukt en halv million på bilen. Men han KUNNE brukt en halv mill på bilen om han hadde kjøpt den i Norge er vel mer riktig overskrift, men siden han registrerte den i Sverige så slapp han unna skyhøye norske avgifter som hadde gjort at han måtte punge ut med en halv mill. Altså, 19 åringen kjøpte en bil til en halv million men siden han er så heldig å være nordmann bosatt i Sverige så slapp han med halve avgiften og betalte rundt 250 000 kr....

Hva er så oppsiktsvekkende med det? Jeg kjøpte bil til 220 000 kr når jeg var 18 år og gikk på videregående, men siden den bilen var norsk så var den noe eldre og mindre oppsiktsvekkende enn om jeg hadde kjøpt den i Sverige :P

Han gikk i klassen min før lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dustete og meningsløs artikkel....

http://www.side3.no/han-er-19-ar-og-har-brukt-en-halv-million-pa-bil/5178423.html

Er journalistikken jeg kritiserer her og ikke bileieren og hans flotte bilvalg, bare så det er sagt til dere som vil trekke "misunnelses kortet" ;) Imponerende at en unggutt bruker så mye penger på bil, men så leser jeg litt i artikkelen og skjønner fort at han ikke har brukt en halv million på bilen. Men han KUNNE brukt en halv mill på bilen om han hadde kjøpt den i Norge er vel mer riktig overskrift, men siden han registrerte den i Sverige så slapp han unna skyhøye norske avgifter som hadde gjort at han måtte punge ut med en halv mill. Altså, 19 åringen kjøpte en bil til en halv million men siden han er så heldig å være nordmann bosatt i Sverige så slapp han med halve avgiften og betalte rundt 250 000 kr....

Hva er så oppsiktsvekkende med det? Jeg kjøpte bil til 220 000 kr når jeg var 18 år og gikk på videregående, men siden den bilen var norsk så var den noe eldre og mindre oppsiktsvekkende enn om jeg hadde kjøpt den i Sverige :P

Det lurer eg også på! er ikkje unormalt at en på 18-20 år har bil til en halv mill idag, kjøpte sjøl E90 til 230k som 19 åring og M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...