Fredrik Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Jøss... hvordan "overlever" du i to stk. små 3-serier og et stk. ikke veldig mye større MB W123?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Jeg må si min gamle E34 imponerte stort på Autobahn i dag Ikke på fart selvsagt men på kjørekomfort og forbruk, holdt forøvrig fint 140 km/t og bilen går på skinner Det er en fin marsjfart! Er der min utmerker seg også, der trives den aller best! Åssen er det å kjøre på autobahn? Jeg må si jeg er litt spent fram mot den dagen min gamle sliter skal få prøve seg nedover.. Det bør gå fint, er snakk om 5000km+ for min del, har ikke hatt driftstans de siste 35 000km så hvorfor skal noe skje på turen? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Det er en fin marsjfart! Er der min utmerker seg også, der trives den aller best! Åssen er det å kjøre på autobahn? Jeg må si jeg er litt spent fram mot den dagen min gamle sliter skal få prøve seg nedover.. Det bør gå fint, er snakk om 5000km+ for min del, har ikke hatt driftstans de siste 35 000km så hvorfor skal noe skje på turen? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Ja det er akkurat passe synes jeg Autobahn er fin å kjøre på synes jeg, brede og gode filer samt bra skilting. Er jo hundre ganger gøyere å kjøre her med en bil man kan gasse litt med, men det er så Det negative er til dels dårlig veidekke enkelte plasser og østeuropeiske trailersjåfører som bare hiver seg ut i venstrefila og gir faen i om du kommer i 150 km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Jøss... hvordan "overlever" du i to stk. små 3-serier og et stk. ikke veldig mye større MB W123?... Jeg vet ikke... er litt klaus..deprimerende.. jeg slår naboene mine ganske ofte pga depresjonsproblemene mine... hahaha c123 er faktisk ELSK å kjøre...lyst interiør med gooood plass når man tar ned vinduene Ellers er E klassen ganske romslig selv om den har sort taktrekk.. Men jeg har tilgang til F01 når jeg ønsker, samt RR Sport og en Cayenne...så jeg overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hva med en pen E90? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47173373&searchclickthrough=true turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Da hadde jeg faktisk spytta inn 30 til og gått for f10 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Enig med Sveinsag, til den prisen frister siste generasjon biler (F10/20/30) en god del mer Et alternativ kan også å være å vente i ett halvt - ett år og kjøpe 316iA F30. Ville F30 fungert for en liten familie, hvis jeg skal tenke langsiktig? En i familien har hatt E60 som familiebil med to unger, det har gått fint, F30 har vel like bra bagasjerom etter at 3-serien vokste fra E90-F30? Tror ikke vi skal være superaktiv familie som skal dra på hyttetur hver helg osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hva med e39 m5 noekult? Den begynner å trekke på åra, men den går jo godt og er vel minst like god som en e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 M5 E39 er drømmebil (min favoritt av M-bilene!), men det vil sikkert komme dyre problemer av og til (begynner å bli gammel nok til å ha "småfiks" på løpende bånn, samt at de har jo sykt mye utstyr som kan gå i stykker)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Regner med du ikke kjøper no ny bil før neste sommer uansett... fått solgt de andre bilene du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Jeg skal ha i sommer! E30en legges ut til salgs etter å ha vært innom Alf Lie for EU-godkjenning i kommende uke, samt bytte av ødelagt kalesjerute og justering av ratt. Mottok også siste bit i puslespillet (en fordeler) til CRXen i dag, så den skal kjøres til kompis sitt verksted på mandag for å få byttet ting og tang - så er det bare å bytte felgene og ta noen fine bilder, dra på en banedag (Rudskogen 13. april) og selge den også. Skal få kost meg mye med begge bilene innen salg, allerede dratt på tre 350-400 km. turer med E30en siste måneden og CRXen fikk en god runde også for å lade batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Du skrev jo lenger opp "kanskje vente ett år"... derfor jeg sa du kommer til å vente... Nei slå på stortromma og få deg F10!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Å ja, mente at det kunne vært et alternativ å vente litt og kjøpe F30 enn å kjøpe F20 med en gang. Skal definitivt følge med på rimeligste delen av F10-markedet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Yay, første gang jeg kjører E39 siden jeg henta den for leenge sia. Herlig! Fin lyd! Må jo teste bilen med èn gang prøveskiltene er gyldige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg