Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må si min gamle E34 imponerte stort på Autobahn i dag :) Ikke på fart selvsagt men på kjørekomfort og forbruk, holdt forøvrig fint 140 km/t og bilen går på skinner :)

Det er en fin marsjfart! Er der min utmerker seg også, der trives den aller best!

Åssen er det å kjøre på autobahn? Jeg må si jeg er litt spent fram mot den dagen min gamle sliter skal få prøve seg nedover.. Det bør gå fint, er snakk om 5000km+ for min del, har ikke hatt driftstans de siste 35 000km så hvorfor skal noe skje på turen?

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin marsjfart! Er der min utmerker seg også, der trives den aller best!

Åssen er det å kjøre på autobahn? Jeg må si jeg er litt spent fram mot den dagen min gamle sliter skal få prøve seg nedover.. Det bør gå fint, er snakk om 5000km+ for min del, har ikke hatt driftstans de siste 35 000km så hvorfor skal noe skje på turen?

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Ja det er akkurat passe synes jeg :) Autobahn er fin å kjøre på synes jeg, brede og gode filer samt bra skilting. Er jo hundre ganger gøyere å kjøre her med en bil man kan gasse litt med, men det er så :) Det negative er til dels dårlig veidekke enkelte plasser og østeuropeiske trailersjåfører som bare hiver seg ut i venstrefila og gir faen i om du kommer i 150 km/t...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... hvordan "overlever" du i to stk. små 3-serier og et stk. ikke veldig mye større MB W123?... :???:

Jeg vet ikke... er litt klaus..deprimerende.. jeg slår naboene mine ganske ofte pga depresjonsproblemene mine... hahaha :P c123 er faktisk ELSK å kjøre...lyst interiør med gooood plass når man tar ned vinduene ;) Ellers er E klassen ganske romslig selv om den har sort taktrekk.. Men jeg har tilgang til F01 når jeg ønsker, samt RR Sport og en Cayenne...så jeg overlever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sveinsag, til den prisen frister siste generasjon biler (F10/20/30) en god del mer :)

Et alternativ kan også å være å vente i ett halvt - ett år og kjøpe 316iA F30.

Ville F30 fungert for en liten familie, hvis jeg skal tenke langsiktig? En i familien har hatt E60 som familiebil med to unger, det har gått fint, F30 har vel like bra bagasjerom etter at 3-serien vokste fra E90-F30? Tror ikke vi skal være superaktiv familie som skal dra på hyttetur hver helg osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 E39 er drømmebil (min favoritt av M-bilene!), men det vil sikkert komme dyre problemer av og til (begynner å bli gammel nok til å ha "småfiks" på løpende bånn, samt at de har jo sykt mye utstyr som kan gå i stykker)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha i sommer!

E30en legges ut til salgs etter å ha vært innom Alf Lie for EU-godkjenning i kommende uke, samt bytte av ødelagt kalesjerute og justering av ratt.

Mottok også siste bit i puslespillet (en fordeler) til CRXen i dag, så den skal kjøres til kompis sitt verksted på mandag for å få byttet ting og tang - så er det bare å bytte felgene og ta noen fine bilder, dra på en banedag (Rudskogen 13. april) og selge den også.

Skal få kost meg mye med begge bilene innen salg, allerede dratt på tre 350-400 km. turer med E30en siste måneden og CRXen fikk en god runde også for å lade batteriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...