Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff! I November så skal 325en min på sin første EU kontroll, krysser fingrene for at det ikke er noe skult faenskap som gjør utslag.

Tror ikke du har så mye å være redd for :P

Kjører jo splitter ny bil du

Hehe! Får håpe du har rett!

Bare jeg som ser Sex and the city og frustrerte fruer?

Frustrerte fruer er faktisk en ganske god serie. :)

Eneste er at jeg irriterer meg endel over at alt som har en logo på seg blir sladdet eller skjult.. Gjelder forøvrig andre serier også.

Jeg har jo sett Sex and the city filmene, sammen med fruen riktig nok :wink: Fustrerte fruer er også noe jeg har sett mye på. Godt laga og helt grei handling men produktplasseringa når det kommer til biler er bare for dumt synes jeg, fruene kjører litt for feite og nye biler til at det skal være troverdig.

Skrevet

Er det riktig at man må be de sjekke for rust, dette er ikke noe de "sjekker av" på lista automatisk?

Tirsdag er jentenes TV kveld merker jeg... frustrerte fruer til grace anat. etc!

Glemte å nevne Visjon Norge som komiserie. Der finner man alt som skal til for en god latter.

Skrevet

Såpass ja. Kjørte du den på tørr eller våt vei/snø?

Har kjørt den både på vinter og sommerføre. Føltes veldig billig egentlig, ihvertfall i forhold til prislappen.

X5 M som vinterbil ja. Da har du sprengfeit lommebok.

Absolutt, men det var litt av poenget. Slike biler er gjerne myntet på folk med sådan tykkelse på boka. ;)

Har du behov for en bil med litt bakkeklaring og 4-hjulstrekk, så er jo X5M det perfekte konseptet om man har råd.

Pfffft, Bowler Nemesis EXR for alle penga i den prisklassen 8)

":3i1pb35e]Jeg som digger Sci-fi burde egentlig få rotet meg til å se Battle star Galactica...

Om en liker sær engelsk humor er "Black Books" også å anbefale.

Helt klart at BSG må sees, jeg ble tatt med storm og jeg er IKKE en sci-fi fan i det hele tatt.

Black Books er OK, litt rar humor (men hva annet forventes det av britene?). Hovedpersonen (bokhandlereieren) er HELT RÅ på stand up. Søk litt på Dylan Moran, han er blant mine favorittkomikere og gjør det dobbelt så bra på en scene alene enn i den serien :)

Noen som har forslag til serier det går ann å se på? Stor fan av two and a half men, shit my dad says, the big bang theory, californication og sons of anarchy. kjenner noen til en serie som jeg burde ta en titt på ?

The wire eller Sopranos!

Sopranos er kvalitet (og mye pupper). Og EY!!!!! Men både Sopranos og The Wire taper seg stort mot slutten av serien... Blir så tørt og teit.

Artig at flere enn meg ser Breaking Bad ;D jeg er den eneste jeg vet om

Mye som er genialt i den serien ja :) Synd at de har en så lang pause... Også forsvant den bare fra TV Norge? Begynte jo der, egentlig...

Sopranos kan anbefales på det sterkeste. Twin Peaks er jo en gammel klassiker som absolutt fenger. Game of Thrones som går nå ser meget bra ut.

Av komedier/sitcoms så kan jeg anbefale HIMYM, Scrubs, Family Guy, The Cleveland Show, Blue Mountain State, Big Bang theory ++

Cleveland Show er jo tragedie fra ende til annen da :P Aldri ledd (bare smilt av og til) av en eneste episode... American Dad derimot, hahaha, noen skikkelige gullkorn der!

Skrevet
Fustrerte fruer er også noe jeg har sett mye på. Godt laga og helt grei handling men produktplasseringa når det kommer til biler er bare for dumt synes jeg, fruene kjører litt for feite og nye biler til at det skal være troverdig.

Ettersom serien skjer sted i en relativt flott bydel synes jeg dette er ganske naturlig, også med tanke på at biler der borte ikke koster noe særlig. De fleste i serien har jo også gode jobber.

Det jeg irriterer meg over er at stjernen på Mercedeser er borte, rondellen på BMW osv. Synes det blir litt for dumt.

Skrevet

Absolutt, men det var litt av poenget. Slike biler er gjerne myntet på folk med sådan tykkelse på boka. ;)

Har du behov for en bil med litt bakkeklaring og 4-hjulstrekk, så er jo X5M det perfekte konseptet om man har råd.

Pfffft, Bowler Nemesis EXR for alle penga i den prisklassen 8)

Hehe, ja jeg så topgear sin test av denne. Synes dog den blir litt for drøy design til at jeg ville hatt noe slikt.

Skrevet

Har vært ute på en lengre kjøretur med E30en idag. Jeg greier aldri å bli voksen i den bilen.

Hver eneste gang jeg kjører den, blir jeg en 18 åring med ferskt førerkort. :P

Den klapper meg på skuldera og sier "Litt fortere neste gang" helt til jeg kommer over grensa, da prøver den å bite hodet av meg.

Fikk ivertfall testa de nye bremsene. Greide ikke å få dem til å koke. :D

IMG_8886.jpg

Skrevet

Litt interessant statistikk:

International Security Assistance Force (ISAF)... som er den NATO ledete flernasjonale styrken i Afghanistan har til sammen hatt ca. 86000 soldater i Afghanistan..

Den multinasjonale allierte styrken i Irak hadde i perioden 2004-09 maksimalt ca. 176000 soldater i Irak.

Det tyske felttoget i Norge i perioden 9. april tom. 10. juni i 1940 besto av totalt ca. 138000 tyske soldater. Norges befolkning var i 1940 ganske nøyaktig 3 millioner mennesker. Den tyske styrken økte til totalt ca. 170000 soldater i 1943/44. Norge var med andre ord det landet under den annen verdenskrig som var besatt av flest fientlige soldater i forhold til folketallet.

Skrevet

Volvo P1800 er absolutt en ganske artig bil. Den er bl.a designet i samarbeid med Carrozzeria Pietro Frua. Frua designet også den første Maserati Quattroporte... som uten tvil er en av de helt store i bilhistorien (iallefall designmessig). Relasjonen til BMW går forøvrig gjennom Glas... en bilprodusent BMW kjøpte i 1966. Glas 2600 V8... senere BMW 3000 V8 (også kjent som "Glaserati" pga. designlikheten med Maserati Quattroporte) var designet av Frua.

Helgenen eller Simon Templar med Roger Moore (senere James Bond) gjorde P1800 kjent for hele verden. Det var den gangen da Volvo var skikkelig sexy... :)

vi9pfdmkktzorhoqwz2b.jpg

Litt mer om Volvo P1800... :)

http://e24.no/bil/volvos-lekreste-feirer-50/20066337

Skrevet

Jaja, har overlevd med min kjære Ford Sierra siden oktober 2010, kjørt mer sideveis en rett frem iløpet av snø måndtene, blitt stoppet 4 ganger bare for slædding, men likevell har lappen holdt seg.

Så da er det jævlig surt at nå mens jeg har grodd fra meg litt av den idiot kjøringa jeg hadde for meg når lappen var fersk skulle miste lappen fordi jeg satt og holdt på med CD spilleren på en bred, strak ny vei som forsåvidt i hele mitt liv har vært gamle motorveien med 80sone frem til nye e18 kom nu just og grensa på gamle veien gikk ned til 50 av en eller annen grunn, veien er fint hold bar for 100 hadde det vært 2 felt til.

Politibetjenten påsto til og med at jeg måtte sone... jippi..

Skrevet

94.

Mente at det var 80 sone på samme vei for ett par måndter siden, men de satt ned til 50 fordi folk skal kjøre nye veien med bomstasjon istedet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...