Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal på godkjenning i morgen :S

Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer den VPN IP i torment-info om du kjører uten VPN under nedlasting?

Altså at det er IP som du lastet ned tormenten med som blir oppgitt som din IP når du har den gående?.

Vet ikke, men prøver å ha VPN på under hele nedlastningen for å være sikker. Surfer alltid på t*rrent med VPN aktivert, går det utrolig tregt under nedlastning pleier jeg å slå den av for resten av nedlastningen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert?

 

Will do!

 

Her er et utdrag fra mine TUV-papirer:

post-52827-0-92861000-1396451817_thumb.p

 

VA er foran, HA er bak. Det første er mellom justeringsringen og nederste gjenge. Det andre er mellom felgsenter og hjulbue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert?

Det skal stå i tûv papirene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...