Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei selger aldri no bil på facebook...bare tull..Men HAN skylder en kompis av meg penger for ett bilsalg... tar ikke tlf når han blir ringt heller...bare legger på...

Skrevet

dere har sikkert sett den, men her snakker vi monster-sleeper  :shock: morroa begynner rundt 1:30

Det jeg synes er mest imponerende med et slikt oppsett er at med M5 drivlinje, så tåler det usedvanlig mye bank.

Skrevet

Skal på godkjenning i morgen :S

Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert?
Skrevet

Registrerer den VPN IP i torment-info om du kjører uten VPN under nedlasting?

Altså at det er IP som du lastet ned tormenten med som blir oppgitt som din IP når du har den gående?.

Vet ikke, men prøver å ha VPN på under hele nedlastningen for å være sikker. Surfer alltid på t*rrent med VPN aktivert, går det utrolig tregt under nedlastning pleier jeg å slå den av for resten av nedlastningen :P

Skrevet

Bestilte deler på Koed her om dagen. Får ikke logga inn for å sjekke sporing feks, hvorfor? Kommer bare opp feil epost/passord.

Skrevet

Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert?

Will do!

Her er et utdrag fra mine TUV-papirer:

post-52827-0-92861000-1396451817_thumb.p

VA er foran, HA er bak. Det første er mellom justeringsringen og nederste gjenge. Det andre er mellom felgsenter og hjulbue. 

Skrevet

Bestilte deler på Koed her om dagen. Får ikke logga inn for å sjekke sporing feks, hvorfor? Kommer bare opp feil epost/passord.

Samma her kan ikke logge inn selv men samma det fikk faktisk pakke fra koed idag :) 

Skrevet

Det skal stå i tûv papirene dine :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...