wicky124 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Nei selger aldri no bil på facebook...bare tull..Men HAN skylder en kompis av meg penger for ett bilsalg... tar ikke tlf når han blir ringt heller...bare legger på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Har også tidligere eierskap til en Audi? Sorry.. Hadde bare et "stalker-moment" wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 dere har sikkert sett den, men her snakker vi monster-sleeper morroa begynner rundt 1:30 turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 dere har sikkert sett den, men her snakker vi monster-sleeper morroa begynner rundt 1:30 Sett den helt rå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 -Erik-, Haukefer, Shattered og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 CRI_211898.jpg komma_logo_4280.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Haha, Nytern i sitt ess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 dere har sikkert sett den, men her snakker vi monster-sleeper morroa begynner rundt 1:30 Det jeg synes er mest imponerende med et slikt oppsett er at med M5 drivlinje, så tåler det usedvanlig mye bank. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Skal på godkjenning i morgen :SSi hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Registrerer den VPN IP i torment-info om du kjører uten VPN under nedlasting? Altså at det er IP som du lastet ned tormenten med som blir oppgitt som din IP når du har den gående?. Vet ikke, men prøver å ha VPN på under hele nedlastningen for å være sikker. Surfer alltid på t*rrent med VPN aktivert, går det utrolig tregt under nedlastning pleier jeg å slå den av for resten av nedlastningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Bestilte deler på Koed her om dagen. Får ikke logga inn for å sjekke sporing feks, hvorfor? Kommer bare opp feil epost/passord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert? Will do! Her er et utdrag fra mine TUV-papirer: VA er foran, HA er bak. Det første er mellom justeringsringen og nederste gjenge. Det andre er mellom felgsenter og hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Bestilte deler på Koed her om dagen. Får ikke logga inn for å sjekke sporing feks, hvorfor? Kommer bare opp feil epost/passord. Samma her kan ikke logge inn selv men samma det fikk faktisk pakke fra koed idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Si hvordan det går da! Jeg hat justert min e39 1 cm over minimumhøyde fremme og 3 cm bak. Trodde ikke tuv hadde noe betydning på dette.. :s hvordan finner jeg ut om dette er lovlig justert? Det skal stå i tûv papirene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Uff de visste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg