Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem er det dere har som Facebook-venner egentlig? Jeg har ca 150 kontakter på Face og det er bare en kar som har totalt hekta på moutainbiking og jeg ser ingen repetitiv treningssnakk. Igjen, slik det er med absolutt hele internett; liker man ikke noe så er det bare å scrolle videre. Litt ironisk at jeg snakker om å scrolle videre når jeg gidder å svare på dette selv - tar mitt eget hint og avslutter her; mer treningsprat blir det definitivt og det er ingenting dere kan gjøre med det. :) :)

Har ca 540 venner, rundt 150 som er ofte aktive. Kjenner 90 prosent av alle. Men å like treningsforum var dumt (og egentlig artig), mange idiotiske artikler med morsomme kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det dere har som Facebook-venner egentlig? Jeg har ca 150 kontakter på Face og det er bare en kar som har totalt hekta på moutainbiking og jeg ser ingen repetitiv treningssnakk. Igjen, slik det er med absolutt hele internett; liker man ikke noe så er det bare å scrolle videre. Litt ironisk at jeg snakker om å scrolle videre når jeg gidder å svare på dette selv - tar mitt eget hint og avslutter her; mer treningsprat blir det definitivt og det er ingenting dere kan gjøre med det. :) :)

 

 

Har vel 700 kontakter og kjenner egentlig alle sammen...Men det er ALLTID dusinvis av "check ins" på diverse treningssentere daglig...alltid noen som hater livet sitt..noen som gleder seg til noe men vil ikke fortelle det...par stk som legger ut 150bilder av ungen sin daglig... menmen..

 

Er ikke snakk om å irritere meg over de få treningsinnleggene du har skrevet...var bare ment generelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om å irritere meg over de få treningsinnleggene du har skrevet...var bare ment generelt :)

Nettopp, det var ikke min mening heller å kritisere noen enkelte personer men heller synse litt rundt dette treningspratet som ofte kan oppstå i sosiale medier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2qb5fs3.jpg

 

Hva syntes dere om felga mine? :)

Greie felger, men jeg syns style 5 har sånn Gs-look over seg pga det utstående senteret. Forandrer seg fullstendig om du bygger om til 3-pce med steplips.

Liker bedre style 80, likevel om de har et snålt utseende. E36 er rå med kastestjerner sånn jeg ser det. Dessuten er hvite felger helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, det hadde tatt tid på rundt 700-800tusen fisk...

Laster ombord fisk i Brønnbåten jeg jobber på (Viktoria Lady)så tilsetter vi Hydrogenperoxid i brønnene å lar dette virke sånn ca en halvtime, flusher deretter brønnene med nytt vann så losset vi fisken tilbake i merden. Da er fisken somregel good to go igjen :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Facebook, så bruker jeg dette som substitutt for manglende sosial omgang, og for at andre skal få innsyn i mitt glamorøse liv! Like etter så er det viktig å få tilbakemeldinger og kommentarer som bekreftelse på at det jeg gjør, betyr en masse for mine Facebookvenner, det gjør at det er verdt å slenge høyre bein utenfor sengeripa hver morgen!

En sannhet med store modifikasjoner! :-)

Når det gjelder treningsprat, så er det så praktisk med sosiale medier, man kan si noe, å gjøre noe annet!

I mitt studentmiljø, handler det altfor mye å om trening og for lite om fag :-)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som hadde giddet å gå inn på old.koed.no, så til lynfeltet i handlekurven, søke på dette delenummeret: 51127891916U og prøve å legge det til?

Det bare forsvinner når jeg trykker på "kjøp". Har prøvd med 3 nettlesere på PC og på telefonen. Antar det er siden som kuker seg, men greit å være sikker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...