Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

oioi se der ja! Mer info? Sånn generelt altså! Regner med den ikke er til salgs, og at den uansett ville være utenfor budsjettet mitt...

Blir nok aldri solgt nei:)

Beige skinn. gått 107.000.. Tilnermet strøken :) sveits import

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye swirls på lakken din :P

 

 

 

no shit...hahaha :P Ikke polert på over ett år...Men nå har bilen kjørt 560tusen km også... men på litt avstand er ikke lakken så dårlig faktisk...

 

index.php?action=dlattach;topic=60053.0;

 

index.php?action=dlattach;topic=60053.0;

 

 

Ække så ille når man tar bilde par meter ifra...Sjeldent folk er HEEEEEELT inntil bilen og sjekker lakken...

 

______________________________

 

 

Skjønner at han aldri skal selge sin 500... høres ut som en fin bil...Er det no tråd om den på mercedesforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo ikke akkurat lagt skjul på at han setter den vekk til somaliere som vasker bilen for 100 kr, da får man sånn lakk etterhvert :P

 

 

øyh...slappa litt a...somalere jobber ikke...leverern til kurdere...hahahaa :P og de tar 150kr for utvendig vask nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like elendig som alle andre norske bilprogram dessverre.. 

 

Er nok ikke langt fra sannheten det, men akkurat det elbil-kappløpet de har nå var litt morsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Top Gear Burma Special er back on track for min del. Jeremy begynner å bli eldre og den nye laidback holdningen han har kler ham godt... :)

Likte vertfall del1 veldig godt vertfall, gikk på Nrk3 igår. Gleder meg til å se del2 :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...