Skulebollen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Drit i hengerne og se på E klassen min... Mye swirls på lakken din knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 oioi se der ja! Mer info? Sånn generelt altså! Regner med den ikke er til salgs, og at den uansett ville være utenfor budsjettet mitt... Blir nok aldri solgt nei:) Beige skinn. gått 107.000.. Tilnermet strøken sveits import Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Mye swirls på lakken din Han har jo ikke akkurat lagt skjul på at han setter den vekk til somaliere som vasker bilen for 100 kr, da får man sånn lakk etterhvert Skulebollen og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Noen her som har tilgang på en STRO bok? Skulle gjerne likt å vite min og maks dekkbredde på 9" og 10" felger 19", om det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hehehe... Top Gear Burma Special er back on track for min del. Jeremy begynner å bli eldre og den nye laidback holdningen han har kler ham godt... knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Jeg ser Panser for første gang, vet ikke om jeg er helt imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Det er like elendig som alle andre norske bilprogram dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Mye swirls på lakken din no shit...hahaha Ikke polert på over ett år...Men nå har bilen kjørt 560tusen km også... men på litt avstand er ikke lakken så dårlig faktisk... Ække så ille når man tar bilde par meter ifra...Sjeldent folk er HEEEEEELT inntil bilen og sjekker lakken... ______________________________ Skjønner at han aldri skal selge sin 500... høres ut som en fin bil...Er det no tråd om den på mercedesforumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Han har jo ikke akkurat lagt skjul på at han setter den vekk til somaliere som vasker bilen for 100 kr, da får man sånn lakk etterhvert øyh...slappa litt a...somalere jobber ikke...leverern til kurdere...hahahaa og de tar 150kr for utvendig vask nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Det er like elendig som alle andre norske bilprogram dessverre.. Er nok ikke langt fra sannheten det, men akkurat det elbil-kappløpet de har nå var litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hehehe... Top Gear Burma Special er back on track for min del. Jeremy begynner å bli eldre og den nye laidback holdningen han har kler ham godt... Likte vertfall del1 veldig godt vertfall, gikk på Nrk3 igår. Gleder meg til å se del2 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Når kommer del 2? Sent from the future. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Når kommer del 2? Sent from the future. Mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Ligger allerede klar til streaming på www.streetfire.net ... Men del2 er siste episode i sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Ja, sesongen er over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg