Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jeg helt enig herman! Så alt av "nye" topgear fra sesong 1 til 20 før jul, og merket at det dabbet litt mot slutten, men når topgear kom på igjen i år ble jeg direkte skuffet... har faktisk ikke sett noe annet enn en eller to episoder i år, men får kanskje sette meg ned med den siste spesial'en en dag, etter jeg er uptodate on suits.. konge serie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Specialsene er kanskje noe av det beste med Top Gear, uten tvil!

I studio så liker jeg når de har review av en bra bil (supercar , hypercar) ,

Liker også når de hver får så så mye penger og skal kjøpe hver sin bil og reise og få challenges

liker også "the news" der er det som regel spøker og fin underholdning

 

men de har nesten gått litt vekk fra dette, innholdet har blitt dårligere, men specials er dem fortsatt bra på =)

Er synd dem har så korte sesonger nå, er kanskje det som irriterer meg mest :P haha

 

Helt enig i alt, egentlig :P Korte sesonger irriterer meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del synes jeg TopGear ikke funker som et anmeldelseskanal av biler, for meg er det ren underholdning, og da synes jeg at den typiske testingen av noen biler med mye bråk og leven, for så å få en kjendis i studio og det surret der er litt kjedelig i lengden...

Det som er gøy er challenges og specials. Jeg ser utelukkende på det. Har sett Burma Special 1 og 2 nå, synes det var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øyh...slappa litt a...somalere jobber ikke...leverern til kurdere...hahahaa :P og de tar 150kr for utvendig vask nå...

Nei du har rett, de ligger hele dagen og tygger khat på NAV sin regning...Vasker bilen selv jeg, det er billigere og mye gøyere :)

Har lest at denne bilen dessverre har blitt eksportert til Slovakia. Litt synd å miste en så unik bil til utlandet.

Hva får Slovakere til å lete etter biler i Norge, kan de ikke heller komme opp her å kjøpe med seg noe av den Leaf dritten som tyter rundt på veiene her og gjør trafikkbildet stygt... Eneste bilene som eksporteres ut av Norge er unike biler, teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med unike biler i Norge er at det dessverre ikke er ett marked for dem her... De fleste kule spesielle bilene blir solgt ut av landet og da som regel til østblokk land...

 

Og ja...bilvask er morro selv når man hadde E65...eller jaguar...eller Alfa GT... men interessen dabber av  når man har en bruksbil som kjører 50tusen i året... C klassen får faktisk håndvask oftere enn E klassen... utrolig nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...