Fredrik 90 Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Håper jeg får bytta ut hyundaien med en 79 caprice jeg nå. Sent from the future. Fornuftig bytte synes jeg Har faktisk kjørt en 1980 modell Caprice stasjonsvogn, det var båt med hjul 79 caprice, ja da har man plass da, Caprice Classic stasjonsvogn sant? Hadde vært gøy å hatt noe slikt en stund, bare for å ha hatt det.. Første bilturen i mitt liv var en Malibu Classic av den store typen(før downsizing) og var like stor som Caprice Classic. Tredje generasjon Malibu (1978-1983) er ikke slike stor som tredje generasjon Caprice (1977-1990) hvis det er den du tenker på, de er henholdsvis 4,98 m og 5,45 samt 1,81 og 2.0 m brede Har selv veldig lyst på en slik, gjerne en strøken og urørt Caprice Classic Wagon Som du sier bare for å ha hatt det liksom, er jo så erkeamerikansk som det kan få blitt og bilene kan fint brukes som brukesveteran Var jo populære biler en gang i tiden og jaggu går det noen seigliva rundt på veiene ennå, men det er lettest å finne ett godt eksemplar i USA da mange av de Norske bilene har mye rust (og lite utstyr) og ofte gått som raggarbil. Da jeg gikk på barneskolen så hadde foreldrene til en i klassen min en slik, stor stas å sitte tre i bredda foran husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Den var eldre en 1978 Var veldig vanlig å bruke som likbil i Norge en gang i tiden grunnet en enorm bakluke, helt umodifisert. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Ja er no galt med dem...søker på Cayenne og får opp 911... Ekstraservice... hermanoo90, wicky124 og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 79 caprice, ja da har man plass da, Caprice Classic stasjonsvogn sant? Hadde vært gøy å hatt noe slikt en stund, bare for å ha hatt det.. Første bilturen i mitt liv var en Malibu Classic av den store typen(før downsizing) og var like stor som Caprice Classic. Stemmer det. Sent from the future. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Åh, digg med lønsslipp når du får alt du har krav på. Årets beste lønn så langt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Det er digg det! Hva skal kjøpes med denne lønna da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Mat, drivstoff og bleier. Fortsetter samme trenden som tidligere i år, sette av mest mulig til egenkapital. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Er lurt det ^^. Blir nok morro å kjøpe eget hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Om jeg hadde vært like flink satser på at norsk tipping tar egenandelen for meg jeg om ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Om jeg hadde vært like flink satser på at norsk tipping tar egenandelen for meg jeg om ikke mer solgt brz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Solgt BRZ, og latt alt gå til banebil blir en dødsrå sesong! men når sesongen er over får jeg fortsatt ikke kjøpt meg leilighet med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Solgt BRZ, og latt alt gå til banebil blir en dødsrå sesong! men når sesongen er over får jeg fortsatt ikke kjøpt meg leilighet med det første Whaaat?? Hvilken bil da?? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Om jeg hadde vært like flink satser på at norsk tipping tar egenandelen for meg jeg om ikke mer Om jeg hadde vært like flink satser på at norsk tipping tar egenandelen for meg jeg om ikke mer Skal mye til for å holde målet mitt, spare 100k i år. Kommer til å være oppriktig stolt av meg selv om jeg kan se på kontoen og finne over 100 000 der ved nyttår. Men jeg lider ingen nød, hvert fall ikke når lønnen inneholder 110 timer natt og noe overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Whaaat?? Hvilken bil da?? ★sent from my wifi microwave★ m5'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg