Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Håper jeg får bytta ut hyundaien med en 79 caprice jeg nå. Sent from the future.

  

Fornuftig bytte synes jeg :) Har faktisk kjørt en 1980 modell Caprice stasjonsvogn, det var båt med hjul :P

79 caprice, ja da har man plass da, Caprice Classic stasjonsvogn sant?

 

Hadde vært gøy å hatt noe slikt en stund, bare for å ha hatt det.. Første bilturen i mitt liv var en Malibu Classic av den store typen(før downsizing) og var like stor som Caprice Classic.  

 

Tredje generasjon Malibu (1978-1983) er ikke slike stor som tredje generasjon Caprice (1977-1990) hvis det er den du tenker på, de er henholdsvis 4,98 m og 5,45 samt 1,81 og 2.0 m brede :)

Har selv veldig lyst på en slik, gjerne en strøken og urørt Caprice Classic Wagon 8) Som du sier bare for å ha hatt det liksom, er jo så erkeamerikansk som det kan få blitt og bilene kan fint brukes som brukesveteran :) Var jo populære biler en gang i tiden og jaggu går det noen seigliva rundt på veiene ennå, men det er lettest å finne ett godt eksemplar i USA da mange av de Norske bilene har mye rust (og lite utstyr) og ofte gått som raggarbil. Da jeg gikk på barneskolen så hadde foreldrene til en i klassen min en slik, stor stas å sitte tre i bredda foran husker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79 caprice, ja da har man plass da, Caprice Classic stasjonsvogn sant?

Hadde vært gøy å hatt noe slikt en stund, bare for å ha hatt det.. Første bilturen i mitt liv var en Malibu Classic av den store typen(før downsizing) og var like stor som Caprice Classic.

Stemmer det. :)

Sent from the future.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært like flink -_-

satser på at norsk tipping tar egenandelen for meg jeg :) om ikke mer :P

Om jeg hadde vært like flink -_-

satser på at norsk tipping tar egenandelen for meg jeg :) om ikke mer :P

Skal mye til for å holde målet mitt, spare 100k i år. Kommer til å være oppriktig stolt av meg selv om jeg kan se på kontoen og finne over 100 000 der ved nyttår. :) Men jeg lider ingen nød, hvert fall ikke når lønnen inneholder 110 timer natt og noe overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...