Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg stolt as - treningssenteret er stengt pga påske, men jeg gravde frem gamle utstyret mitt og tok alle øvelsene jeg skulle ta i dag hjemme! Aaaldri om jeg hadde gjort det før pga mye styr, men nå må jeg opp i vekt og styrke (er 30 år gammel snart, en "nå eller aldri" alder for hard trening for meg).

 

Husk på å spise mye og da :)  Hvis du spiser veldig lite, så er treninga nesten bortkasta. Du skal vel på det som de kaller kalorioverskudd. Mener det står mye om det på treningsforum.no. Men det vet du sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar litt om det geocache-greiene 316? Har fått en forklaring på det før men forsto så lite av det. Finner du en dings? Går det på ærlighet at du har funnet den, eller er det noe kode eller lignende som må legges inn for at den blir godkjent som funnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ikke helt med. Hva pisker du nå? CRX?

Ja.

T.H.O.: Jepp, spiser så utrolig lite til vanlig, men prøver å spise så mye jeg klarer (og husker hehe). Begynt å ta shakene med vann, ble jo bare kvalm av nesten to liter melk om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et n00b spørsmål: Hvis man skal teste sikringer i bilen, kan man ta ut sikringene mens motoren går? Er en sikring som skal fjernes for å resette ECUen (etter en reparasjon), men jeg tenkte å spørre først før jeg eventuelt ødelegger noe viktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et n00b spørsmål: Hvis man skal teste sikringer i bilen, kan man ta ut sikringene mens motoren går? Er en sikring som skal fjernes for å resette ECUen (etter en reparasjon), men jeg tenkte å spørre først før jeg eventuelt ødelegger noe viktig :P

Jeg vil tro det skal gå fint. Skal jo tåle at sikringen går så tåler den nok ar du napper den ut.

Fraskriver meg alt ansvar selvfølgelig om det skulle skje no :P hehe

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det skal gå fint. Skal jo tåle at sikringen går så tåler den nok ar du napper den ut.

Fraskriver meg alt ansvar selvfølgelig om det skulle skje no :P hehe

Sent from space using Tapatalk -

Jeg har akkurat den samme logikken som deg, men tenkte det ikke kostet noe å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et n00b spørsmål: Hvis man skal teste sikringer i bilen, kan man ta ut sikringene mens motoren går? Er en sikring som skal fjernes for å resette ECUen (etter en reparasjon), men jeg tenkte å spørre først før jeg eventuelt ødelegger noe viktig :P

 

Hvorfor ikke bare nøkke av minuspolen fra batteriet en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar litt om det geocache-greiene 316? Har fått en forklaring på det før men forsto så lite av det. Finner du en dings? Går det på ærlighet at du har funnet den, eller er det noe kode eller lignende som må legges inn for at den blir godkjent som funnet?

Kort fortalt, du taster inn gpskoordinater på gps og følger dem og ser om du finner en pakke som ligger der. Su åpner og legger tilbake.

Noen steder står ny gpskoordinater i pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...