Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du vrenger ofte ifra deg på dansk mister...

 

Vrenger jeg ofte fra meg på dansk? Du mener kanskje at konservativt bokmål er dansk? Norsk (bokmål eller nynorsk) er offisielt språk i Norge. Hvordan dette skrives korrekt finner du f.eks i en autorisert ordbok... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det skal man iht. reglene for dette forumet... ;-)

Nei (fra norrønt: nei) er en norsk interjeksjon og et norsk substantiv som indikerer avvisning, uenighet, avslag eller viser negativ respons eller utbrudd. Som regel er «nei» det motsatte av ja.

 

En regel (latinsk: regula, «Linjal, rettesnor») er en forskrift eller sedvane.

 

Forum var i likhet med agoraen møteplassene i den antikke verden. Dette var torg som ofte lå midt i sentrum. I tillegg til kjøp og salg av ulike varer, var markering av status en viktig ting her. Her viste man seg gjerne frem sammen med folk man ønsket å bli observert sammen med.

 

En smiley, smilemerke eller smilefjes er et tegnet symbol, som viser et stilisert ansikt med øyne og munn plassert inne i en sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre at andre også har hatt problemer med han.

Grunnen til at jeg valgte å nevne han med navn i stedet for nick var ganske enkelt at jeg trodde det var større sannsynlighet for at noen viste hvem han var da.

Vicky: Lyst å være med på roadtrip? Fredriksten festning er fin på denne tiden, jeg spanter kebab :-P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder trusler i strafferettslig forstand legges det liten vekt på hva den som fremsetter truslene har som hensikt, eller ikke har som hensikt.

Det legges derimot til grunn hvordan utsagnet eller handlingen alminnelig sett oppfattes.

 

Om du ikke mente det som en trussel så kan du likevel bli dømt for det om utsagnet eller handlingen forøvrig kan oppfattes som noe slikt.

For å ta et banalt eksempel, om du sier til en fyr "Få pengene eller ta konsekvensen...." så må dette oppfattes som en trussel , uavhengig av om du

A, Kødda

B, konsekvensen for avsender av budskapet betød litt kjeft. 

 

Så Det hjelper ikke å leke dum dessverre.

Jeg lurer litt på hvor du har dette ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre at andre også har hatt problemer med han.

Grunnen til at jeg valgte å nevne han med navn i stedet for nick var ganske enkelt at jeg trodde det var større sannsynlighet for at noen viste hvem han var da.

Vicky: Lyst å være med på roadtrip? Fredriksten festning er fin på denne tiden, jeg spanter kebab :-P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

 

 

vet ikke hvem venne vicky er...men er nok ikke meg... .haha :P idag har jeg svigers på besøk...de skal være her til 20mai eller no...de kom på søndag...og jeg har allerede hatt ting å gjøre på kveldstid slik at jeg ikke har fått være med dem... så ja... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...