Tzunami Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Da var man på sjøen med cobraen:D Noe kjølig, men vanvittig deilig:D majuz og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hørt mye næsty om feil side av parkeringsplassen på Sognsvann. Kan bekrefte det etter en geocachetur i gruven. På vei ned til parkeringen kom vi midt i mellom to onanister. Fy fan så kvalmt!! adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 hmm....så jeg hadde rett...gaycaching-tur delux idag altså....? hahahha Jepp. Spiste en homokebab på Tåsen etterpå. Den var homofilt god. VegarVS, Thundercoil og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 jaja...skal ikke si noe jeg...det kanjo kanske oppfattes som trussel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Da var man på sjøen med cobraen:D Noe kjølig, men vanvittig deilig:D uploadfromtaptalk1398800976804.jpg ser digg ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hmm, bilder av båter og båtliv tiltrekker ikke meg bittelitt engang. Glad for det fordi båt kan være latterlig dyr hobby, har nok å styre med bilhobbyen. Hver eneste gang det blir fint vær får jeg lyst til å kjøre sportsbil, aldri til å ta meg en tur på havet eller noe sånt Misunner MC-gutta endel om dagen, tenker "ya basterd" hver gang det kjører en MC forbi ^^, janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 snart kan du misunne meg og choppern min ....CASH choppern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ja, gangsta med prøveskilt - ser frem til det. Bare å handle inn skinnvest lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 må sikkert kjøpe to skinnvester for å passe inn i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Har også veldig lyst på mc, og etter mange samtaler på jobben så har jeg funnet ut at suzuki gsr750 passer meg best, evt kawa z750. Helt ypperlige streetfightere! det samt en katamaran cabincruiser så er jeg fornøyd nor-tec speedbåt blir for dyrt og upraktisk, vil heller ha en cabincruiser med stort soldekk bak og da helst karamaran, selv om det innsnevrer voldsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Hvor bråkete er egentlig disse F30 320d-ene? Start/stop hjelper sikkert endel, men har sittet på bil med slik system (E-klasse) og fra passasjersiden hørtes det utrolig irriterende ut med motorstopp ved hvert kryss. Hver test jeg leser kritiserer bare dieselkaklinga til disse rekkefirerne, resten av bilen skal være god nok som den er. Pleier varmapparatet å fortsatt gå hvis motoren slår seg av ved start/stop? Tenker på situasjoner hvor en må stå og vente på noen om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Vi har stop & go system på vår VW Up! og der virker ventilasjonen (varm/kald) selv om motoren har stoppet. Stop & go systemet slår seg av hvis temperaturen er under 3 varmegrader utendørs og/eller motoren er kald. Det er verdt å merke seg at alt elektrisk inkl. bremsene virker selv om motoren har stoppet. Av samme årsak har derfor de fleste biler med stop & go system en eller annen form for regenerering av bremseenergien som produserer ekstra strøm til batteriet. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 (endret) ....... Endret April 30, 2014 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Synd å høre at andre også har hatt problemer med han. Grunnen til at jeg valgte å nevne han med navn i stedet for nick var ganske enkelt at jeg trodde det var større sannsynlighet for at noen viste hvem han var da. Vicky: Lyst å være med på roadtrip? Fredriksten festning er fin på denne tiden, jeg spanter kebab Sent fra min C6903 via Tapatalk Så ifra når dere skal ditt da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 E34 er så solide at den kan brukes som skjold i krig http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ukraina/skudd-og-sjokkgranater-oest-i-ukraina/a/10130957/ Fredrik, e30_joakim, Nytern og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg