Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Leste at en annen bil kom i motsatt felt i høy fart.

 

Mer her:

http://www.nrk.no/ostlandssendingen/e6-apen-etter-ulykke-ved-klofta-1.11693351

(man ser Audien hans på gresset, ved lastebilen der)

 

Og her ser man nærbilde av Audien:

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7328056.ece

 

Har ikke fått tak i han på telefon i kveld, prøver i morgen. Se hvor "pulverisert" noen av bilene er, han skrev på FB at det virket uvirkelig det som hadde skjedd foran han :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge avisen så er den bilen helt ugjenkjennelig. Så vi kan umulig vite hvordan bil det er :P

Jeg tenkte først Pontiac trans am/firebird. Men corvette kan sikkert stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler: mer treningsprat (bare å bla videre hvis det er uinteressant):

 

Akkurat en måned siden jeg begynte å trene. Måtte i den anledning sjekke vekta mi! Har gått opp 3 kg. totalt :) Veide 64 kg. før, 67 kg. nå :D

Nå har apetitten begynt å komme av selv også (akkurat som veilederen min sa i begynnelsen), samt motivasjonen - som er mye enklere nå enn tidligere: på treninga tenker jeg "har slåss med meg selv for å komme meg opp av sofaen og til treninga, så nå må jeg gjøre det verdt det". Hjemme tenker jeg "slet kroppen som F på treninga, det må dras nytte av i hvileperioden" og pga. det passer jeg på å spise oftest mulig.

 

For en som drøyer alt av frister til siste liten og kunne vunnet mesterskap i latskap, så er dette sensasjonelle resultater - dette er det motsatte av The Biggest Loser lol :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wtf... betalte omregistreringsavgiften på bmwn 24.04 nå idag henta jeg posten og fikk brev datert 28.04 om at bilen min er begjært avregistert
og jeg skal på tur til sverige, og de forbanna sokkene hos vegvesenet har tatt fri!!!

kan jeg ringe politiet og sjekke om det stemmer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wtf... betalte omregistreringsavgiften på bmwn 24.04 nå idag henta jeg posten og fikk brev datert 28.04 om at bilen min er begjært avregistert

og jeg skal på tur til sverige, og de forbanna sokkene hos vegvesenet har tatt fri!!!

kan jeg ringe politiet og sjekke om det stemmer??

 

Skjedde nesten det samme med meg for noen år siden, betalte i seneste laget og ble stoppa av politiet pga avskiltningsbegjæring. Den var da pga purregebyr på 50kr så de tok ikke skiltene men så rigid er systemet, så ring politiet og hør hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte den nok i seneste laget ca 2 uker etter at salgsmelding ble levert inn. det var påske  så tenkte ikke på det.
har ikke fått noen purring og sto ikke betalingsfrist på faktura jeg fikk fra de heller.

Har printet ut kvittering fra nettbanken, dog står det ikke noe skiltnummer osv så hjelper vel egentlig ikke så mye om jeg blir stoppet
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...