Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da har man putra rundt i en A5 2010 2.0tdi i nesten hele kvell sammen med en kompis, for lite baksete. Askebeger bak gir følelsen av 93' corolla. Men ellers er det en grei bil, liker BMW og Mercedes best fortsatt. Men den brukte lite med diesel og det er jo kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fikk faktisk en rekke forskjellige lister til E39, deriblant standard (svart matt med chrome øverst), shadowline (svart matt uten chromefelt), M-tech (sort matt, uten chrome, men med utsparing for M-tech merke på framdørene), lakkerte standardlister (f.o.m facelift, uten chrome) og Executive Edition/2002-2003 (lakkerte lister med chrome nederst).

Så eneste forskjellen på shadowline og m lister er m utsparing på framdører? Da spørs det om jeg bare skal kjøpe shadowlinelister:) har lakkerte nå men føler at sorte er penest til full m-pakke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der altså? Pokker at jeg ikke så deg. La ikke merke til noen av bilene dine heller.

Bra treff med godt oppmøte, veldig stor variasjon og kvalitet. Synes det er bra at man ikke har system på parkeringen, litt mer spennende å "lete" etter biler da.

De jeg husker best må være X5en til Nautiluz og den dakargule E92 M3 individual-bilen.

 

Jeg var der med E90en, sto sånn ca midt på plassen med siden av en rød Z3M :) Så ikke din bil heller etter hva jeg kan huske, hvis ikke så måtte vi jo slått av en prat :) Høydepunktene må helt klart være X5en med "HIFI pakka", den gule M3en, E90 M3 CRT, mint condition E46 323I (Har aldri sett en så original og strøken E46), Isetta og en aldeles nydelig E9 3,0 :)

Jeg la heller ikke spesielt merke til biler eller folk fra bimmers. Kjenner jo ikke trynet på folk. Og heller ikke alle bilene til folk. Kjenner nick og profilbilder bare.

Sikkert ikke så mange som så meg heller. Da jeg også bare har profilbilde og nick som folk kjenner til

 

Jeg så mange Bimmersbiler der, men enten sto det opp til flere personer som gikk inn og ut av bilene eller så sto bilene alene så det var ikke lett ;)

Var du der? Burde kommet bort og sagt hei! Lettere for dere hvite å finne oss mørke på slike treff :P

Jeg så bilen din men jeg så ikke deg da jeg ikke er helt hundre prosent sikker på hvordan du ser ut, men jeg så flere pakistanere der men visste ikke hvem som var hvem. Husker bare de som kom i en feit F10 og han som satt og rusa Isettaen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som har måttet bade i dag? Hadde meg en dukkert nettopp, var forfriskende og godt! Egentlig en litt dum facebook-trend, men det gir temmelig stor glede å få utfordre andre igjen :cool:

Var en svipptur i sjøen selv igår. Var litt kjølig :-P Og morsomt å nominere andre, mye moro for bare tull og fjas :-P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre her...fått hekta på RC biler...så nå er det kjøring og skruing dagen lang til stort hat fra kona som sier jeg burde støvsuge hjemme istedet for å skru disse dumme bilene...

Hahaa, sitter selv i den situasjonen, er mye skruing på nitrobiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi venner på face? hmm...

 

Vi er ikke det, og har ingen felles venner heller så vidt jeg kan se, men fikk alllikevel opp noe fjas du hadde skrevet i feeden min for noen dager siden.

Men vi er jo alle linket sammen via NSA så ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen isetta der. Var en BMW 600. Den kan ligne en isetta. Wicky som satt i den og bromma litt.

Ja det var det ja, hang meg bare opp i at eiern snakka om Isetta ;) Da vet jeg hvordan Wicky ser ut for jeg sto i bakgrunnen, kunne jo egentelig ikke vært noen andre en Wicky :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...