Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det ser faktisk ut til at den ovennevnte pakken er LCI-look for pre-LCI (se på utformingen til grillen). I følge annonseteksten passer denne pakken også kun for pre-LCI, noe som underbygger dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser faktisk ut til at den ovennevnte pakken er LCI-look for pre-LCI (se på utformingen til grillen). I følge annonseteksten passer denne pakken også kun for pre-LCI, noe som underbygger dette.

 

Nok et bevis på at jeg burde LESE ikke bare se  :evillol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser faktisk ut til at den ovennevnte pakken er LCI-look for pre-LCI (se på utformingen til grillen). I følge annonseteksten passer denne pakken også kun for pre-LCI, noe som underbygger dette.

Har sendt de mail og forhørt meg, men dersom det er LCI look til pre-LCI, så hadde det vært litt tøft tror jeg. Spørs bare om passformen er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet indre og ytre endeledd for 2 måneder siden, idag leverte jeg bilen på hjulstillingskontroll og fikk beskjed om at det var slakk i det igjen... skøy :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Koed sender nytt til meg idag :-) Blir jo mye ekstra utlegg uansett..

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.f-b.no/nyheter/vet-fortsatt-ikke-hvor-fort-han-kjorte-1.8419064

 

Denne " dritt ungen " kræsjet for noen mnd siden

 

blitt tatt for å kjøre uten lappen flere ganger, hadde ikke lappen når han kræsjet heller. 

 

Bilen skle 150 meter fra treet han moste bilen i, og likavel sier han at han kjørte i 40 km/t 

 

14 vitner i vinduet fra "rekke husene " ved siden av, hørte at fra rundkjøringen oppe i gata, at det var en bil med helvetes motor som lå på turtall spærren og de så han fløy forbi og rett i treet.

 

likevel sier han 40 KM/T 

 

:stupid:  :clap:  :fist:  :gunfire:  :---)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så jeg griner av skrivemåten i SOTW på Pistonheads.

Folk ser rart på meg på jobben.

 

Pretend you are Wallander for £995?

 

What colour is it? Looks black in some pics, blue in others, but in the best tradition of TV Scandidramas it turns out to be Suicide Grey metallic, which is goda nyheter in any language if you want to portray the image of a sober and thoughtful man, possibly a pipe­smoker, who is totally at ease with himself. 'Man'? Well, you can't imagine a lady buying it, can you? Some say Jags are the ultimate 'men only' cars, but it's got to be a Volvo of this vintage, surely? Unless you know (or think you know) different.

 

:mrgreen:

 

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1405451&mid=0&nmt=RE%3A+Shed+of+the+Week%3A+Volvo+240+GLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk etk, kanskje du har oversett en skrue?

 

Den sitter med 2 skruer, så skal den bare være å skli ut, du må bøye koppholderarmene litt inn for å finne skruene, sitter skrått nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter med 2 skruer, så skal den bare være å skli ut, du må bøye koppholderarmene litt inn for å finne skruene, sitter skrått nedover...

Var fire skruer, men jeg tror det er noe lenger inn (hvis det er lov å si).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en rød krom mercedes ved Helsfyr ista, herregud for en ekkel folie! tenk å foliere merca si sånn a! må være gal han som har gjort det!

Hadde aldri turt å kjøre rundt i noe sånt noe haha :P:D:P:D

 

 

Man må ha baller for noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...