Fredrik Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 _35d motoren fra BMW er mye nyere da. Tror ikke det er noe problem for en E90 335d å holde følge med den Audien, men resten av pakka i en A8 er jo en god del deiligere Og akkurat det er jo ikke helt uvesentlig. Jeg synes at Audi A8 er kjempefine biler og på en eller annen måte er modellen den eneste Audi´en i tillegg til R8 som klarer å bevege seg litt utover VAG sfæren... med andre ord tilføre noe mer enn enn snusfornuft og god byggekvalitet (les: presence på godt engelsk). By the way... når ble V8 motorer spesielt økonomiske (bensin som diesel). BMW hadde en diesel V8´er (M67), men den ble relativt hurtig skrotet til fordel for rekkesekseren vi kjenner idag (mye takket være Alpina faktisk).
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Mmmm, endelig i hus Vipera R999, fullkarbon, med Shimano Dura-Ace utstyr Gleder meg til å ta en tur på tirsdag etter jobb!
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Jepp, men skal på harryhandel osv hele dagen. Hvordan det? Synes forresten denne her er litt vittig http://www.5080.no/2011/05/nsb-lanserer ... s-for-tog/
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Nei tenkte at du kunne sykle! Men er det harrytur så utgår syklinga ja Kan jo alltids sykle deg en harrytur da!
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 hehe, klør litt etter å sykle ja, men må innom xxl for å kjøpe pedaler + spinn for å få tak i spacer til tannhjulene bak. Så det må nok vente til tirsdag uansett...
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Skjønner skjønner... men jeg skjønte lite av tog for buss-for-tog! NSB har det med å forvirre... Røti link...
[space] Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 hehe, 5080 er en side med konstruerte nyheter. Mye morsomt å lese der
Jordfræsar Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Wank for forest var jo fiffi! Redd for at det kan bli en realitet...
noekult Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Min spesialbestilte modell begynner å bli ferdigprodusert nå Skal "lanseres" som ferdig utgave og sendes til meg fra Nederland etter at bilen har deltatt i 24-timers løpet på Nürburgring!! Nydelig sak, ikke sant?
Frode D Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 ":24wyr70v]http://images.bimmers.no/files/aizlcme9itnu1b8ip8o0.jpgMmmm, endelig i hus Vipera R999, fullkarbon, med Shimano Dura-Ace utstyr Gleder meg til å ta en tur på tirsdag etter jobb! Husk å bruke sykkel og gangsti da
Yngvejos Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Min spesialbestilte modell begynner å bli ferdigprodusert nå Skal "lanseres" som ferdig utgave og sendes til meg fra Nederland etter at bilen har deltatt i 24-timers løpet på Nürburgring!!Nydelig sak, ikke sant? Grom modell, ser rimelig detaljert ut. Er det lov å spøre om hva du måtte ut med for den? For min del har dagens ebayrunde endt med bestilling av ny DAC/AMP for headset.
noekult Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Betaler 345 Euro. Kommer vel på 3500 kr. til sammen inkludert frakt og moms. Struper en av sommerns planlagte roadtrips, men til gjengjeld har jeg noe nesten ingen andre har og det er alltid like awesome. Fikk skikkelig superlyst (IMPUUULS) på tur ned til Ringen om 2 uker for å se den bilen live i 24-timers løpet. Han som har laget den bilen ønsker alle entusiaster velkommen i pit lanen før løpet og det er once-in-a-lifetime mulighet, samt at denne bilen kun skal brukes til dette løpet og vil aldri bli sett igjen på bane etter at sirkuset er over. Og det at jeg fikk skikkelig endurance-racing kick etter gårsdagens Le Mans gav meg bare mer lyst! Da har man liksom sett ekte race på Ringen, super sjelden bil (a one off) og ekte endurance race... Noe interesse for 24-timers løp på Ringen på impuls, her?
Anbefalte innlegg