Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gale på veien i dag. Kommer du deg hjem, Julian? :P

Dødsulykke i Åsane, så E39 er stengt på utbestemt tid (edit: dirigering og kolonne nå.) Lastebil som makulerte en bobil. Blir kolonnekjøring når den åpner igjen. Fløyfjelltunnelen og en annen i Åsane er stengt pga propan osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er 328'n svarte lista? Oo

Trur aldri jeg har hatt problem med å få forsikra noen ting som helst jeg xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg skulle forsikre 325n min gjennom mitt tidligere forsikringsselskap. Da det kom til stykket og jeg skulle ringe for å sette i gang forsikringen, så viste det seg at de hadde beregnet på en 325 Diesel. Når jeg sa det var bensin, fikk jeg beskjed at jeg ikke fikk forsikre den hos dem...

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig :P bruk Gjensidige de tar alt og har gode priser

Sent from my iPhone using Tapatalk

De tar kanskje alt, men gode priser har ikke jeg fått i hvert fall.

De jeg bruker nå slår dem i støvla, men jeg ønsker ikke å proklamere hvem det er, siden de bare har referansesalg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har lsd må jeg skifte til annen diff ?

Er vel ikke noe som tilsier at du MÅ, LSD er ekstrautstyr på for eksempel din bil. Du må bare ha det hvis du trenger det :P

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel lettere å drifte med lsd ? 

Flere ting som kreves for å drifte, nemlig mye power, godt dekkbudsjett og LSD, en skikkelig sperre er vel absolutt best egnet til drifting.

Så for oss dødelige som bedriver sladding, så er LSD bra greier :) Alt annet er kjedelig/ubrukelig :) Sladding på tørr asfalt medfører bare slitte dekk, utslitte foringer og den slags! Man får spare det til vintern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...