turbina10 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Jekk opp bilen bak og vri på et av hjula, hvis det hjulet du vrir på snurrer og ikke det andre så har du vel ikke. Hvis jegvikke tar helt feil Sent from my iPhone using Tapatalk OK men er det noen her som vet om den har lsd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvordan kan noen her vite det? Det er jo ingen her som er synske. Du kan gjøre slik som nevnt eller sjekke bilens utstyrsliste. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Jekk opp ræven. Snurr på ene hjulet. Snurrer det andre samme vei har du LSD. Snurrer det motsatt vei har du åpen diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Gale på veien i dag. Kommer du deg hjem, Julian? Dødsulykke i Åsane, så E39 er stengt på utbestemt tid (edit: dirigering og kolonne nå.) Lastebil som makulerte en bobil. Blir kolonnekjøring når den åpner igjen. Fløyfjelltunnelen og en annen i Åsane er stengt pga propan osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ja tror kanskje jeg bikker over på Z2.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Helt klart Z2. Bedre: Byggekvalitet, design, kamera, menyer. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvorfor er 328'n svarte lista? Oo Trur aldri jeg har hatt problem med å få forsikra noen ting som helst jeg xD Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg skulle forsikre 325n min gjennom mitt tidligere forsikringsselskap. Da det kom til stykket og jeg skulle ringe for å sette i gang forsikringen, så viste det seg at de hadde beregnet på en 325 Diesel. Når jeg sa det var bensin, fikk jeg beskjed at jeg ikke fikk forsikre den hos dem... Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Merkelig bruk Gjensidige de tar alt og har gode priser eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Jekk opp ræven. Snurr på ene hjulet. Snurrer det andre samme vei har du LSD. Snurrer det motsatt vei har du åpen diff. Hvis jeg ikke har lsd må jeg skifte til annen diff ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Helt klart Z2. Bedre: Byggekvalitet, design, kamera, menyer.Var å kikket på den ista, likte den godt Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk hermanoo90 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Merkelig bruk Gjensidige de tar alt og har gode priser Sent from my iPhone using Tapatalk De tar kanskje alt, men gode priser har ikke jeg fått i hvert fall. De jeg bruker nå slår dem i støvla, men jeg ønsker ikke å proklamere hvem det er, siden de bare har referansesalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvis jeg ikke har lsd må jeg skifte til annen diff ? Er vel ikke noe som tilsier at du MÅ, LSD er ekstrautstyr på for eksempel din bil. Du må bare ha det hvis du trenger det Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Blærh. Skikkelig mandag i dag gitt. Og så skal jeg brått ta eksamen i samfunnsfag som privatist.. Begynner å huske hvor lei jeg var av skole nå ja. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Er vel lettere å drifte med lsd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Er vel lettere å drifte med lsd ? Flere ting som kreves for å drifte, nemlig mye power, godt dekkbudsjett og LSD, en skikkelig sperre er vel absolutt best egnet til drifting. Så for oss dødelige som bedriver sladding, så er LSD bra greier Alt annet er kjedelig/ubrukelig Sladding på tørr asfalt medfører bare slitte dekk, utslitte foringer og den slags! Man får spare det til vintern Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg