adne95 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Tror ikke det gjør seg så bra når Stjernegris(esel?) står på forsiden av et eller annet tyskt bilblad grunnet ny banerekord Spøk til side! Blir nok ingen tur dit i år Blir nok en tur dit ved en senere anledning, det blir nok mange slike turer nedover til Kroatia i årene som kommer, da det etableres landsted der nede Kroatia er kjempeflott! var i sør-kroatia i 3 uker for 4 eller 5 år siden, rundt Dubrovnik, Split, Hvar og Bol er de stedene jeg husker vi var naturen, temperaturen og alt tilsier syden, men prisene er øst-europeiske (var den gang hvertfall) Dilemma: Vil ha ny tlf idag, står vell mellom Sony z2 og Samsung S5. Er egentlig veldig fan av Samsung men synst Sonyen ser veldig interessan ut.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Kjøpte S5 på release (5 og ei halv uke sia), og den har vert på reparasjon i 3 og en halv av de ukene... bare låser seg og fryser, kameraet suger og menyer er trege osv.... hadde valgt gamle s3 4g-en min over den driten uten å nøle om jeg fikk sjansen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Fikk denne i posten nettopp! Artig sak! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Fikk denne i posten nettopp! Artig sak! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk tøft! koser meg med denne dagen lang jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Du er en slik casiokid ja! Jeg er kanskje en av få som bruker HP og RPN ved skolen, denne modellen jeg nå har fått har jeg lenge lett etter til en god pris.. Min modell er fra 1987, så har jeg en HP 15C som er smykket jeg har i brystlomma og en HP 35S som jeg "sliter" ut Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Haha, ja Casio er den jeg kjøpte, og er fortrolig med, hadde den tidligere versjonen også, men denne er overlegen i forhold. Den nyeste casioen (gråe) er bare teit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 tøft! koser meg med denne dagen lang jeg: 8873508274206.jpg Kan slenge meg på denne kalkulatorsaken! Koser meg med denne: 1 uke til eksamen, den kommer til å gå varm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har eksamen på Onsdag i Matematikk 1000, hovedsakelig Kalkulus, Lineær Algebra og numeriske metoder(programmering og bruk av MATLAB, Octave etc.). Ganske typisk er HP bannlyst i mange eksamenslokaler, og det er kun et fåtall som det er lov å bruke(ingen grafiske). Så hvorfor bruker man HP? Se denne.. Man bråker såkalt postfix(revers polsk notasjon) ved hjelp av en stack Denne hjelper for forståelsen av bruken. Praktisk instruksjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hadde eksamen i statistikk, den ble godt brukt da! Nå skal jeg ha i Makroøkonomi, blir litt brukt da, men ikke like mye som i statistikk, da satt jeg med den hele tiden og dobbeltsjekka utregningene. Må vise utregning uansett, så fint som underveis fasit / noe å tegne etter ved grafer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Haha, opplevde noe artig i Oslo i dag. Stod i et lyskryss med en Tesla P85 ved siden av. Og det lå an til et lite race over krysset. Makan å den Tesla'n skøyt fart. Var ikke over engang før han hadde kryssa 4 filer.. "Litt" ødelagt stolthet men ellers moro Han glisa noe voldsomt i speilet Nytern, hermanoo90 og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Haha, opplevde noe artig i Oslo i dag. Stod i et lyskryss med en Tesla P85 ved siden av. Og det lå an til et lite race over krysset. Makan å den Tesla'n skøyt fart. Var ikke over engang før han hadde kryssa 4 filer.. "Litt" ødelagt stolthet men ellers moro Han glisa noe voldsomt i speilet Den skal jeg love deg han kommer til å leve lenge på Skiller det så mye da, hvor mye gjør din på 0-100? Du får trøste deg med at du kan kjøre lengere og fortere en ham da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Og så kan du drikke kaffe gjennom svingene, mens han får gnagsår på pungen. Hadde valgt din over Tesla, any day.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Og så kan du drikke kaffe gjennom svingene, mens han får gnagsår på pungen. Hadde valgt din over Tesla, any day.. The day when there`s no fuel left aswell? (haha trolling tilbake!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Anbefal kule iPad spill a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 csr racing eller csr classic. greit når man har litt tid til overs noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ble z2.. Er det ikke skritteller her? Edit: Fant det Sent fra min D6503 via Tapatalk noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg