Fredrik Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Lyden av S14 på fullt varv er himmelsk! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Han der var legendarisk for 6 år siden! nr 2 var vel om mulig den beste turbina10 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Denne går vel aldri av moten. Rap'n er 10 ganger bedre! Og ja, er ekte vare! Ikke fake majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Han der var legendarisk for 6 år siden! nr 2 var vel om mulig den beste hahaha den var så bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Hvor ble det av artikkelen som Fredrik publiserte på fremsiden tidligere i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Regnsensoren på E46 er elendig. Samme med sensoren jeg hadde på en MB W204. Utrolig irriterende hjelpemiddel når den ikke fungerer skikkelig. Dog er regnsensoren på Mondeoen veldig bra. Var nesten vitne til en frontkollisjon i dag i Lommedalen. En eldre Yaris skjente over til venstre og fikk hjulene utenfor veien før den akkurat klarte å hive seg tilbake rett foran en møtende bil som måtte stoppe opp. Sikkert tukling med tlf eller radio... Har regnsensor på E46en min, men om den fungerer vet jeg ikke. Setter bare viskeespaken i riktig trinn og lar den gå deretter avhengig av nedbørsmengde.. Ser du har vært i Bærums eneste bygdesamfunn! Verdens navle! Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Jeg hang mye på Jar før, i den tida jeg var ung og hipp. Hadde dame der, hun het Vivaldi til etternavn og besøkte meg i gokk med sjøfly. Hva hun ville med en bondetamp som meg vites enda ikke, det kan dog nevnes at hun valgte å kjøre i den andre fila etterhvert. Jeg tror det var min feil. M|Fjeld, FredrikE24, adne95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Solgte E46 igår...kjøpte meg sommerbil idag hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Jeg hang mye på Jar før, i den tida jeg var ung og hipp. Hadde dame der, hun het Vivaldi til etternavn og besøkte meg i gokk med sjøfly. Hva hun ville med en bondetamp som meg vites enda ikke, det kan dog nevnes at hun valgte å kjøre i den andre fila etterhvert. Jeg tror det var min feil.Fordi du drev henne gal etter en liten stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Solgte E46 igår...kjøpte meg sommerbil idag Nice! Hvor mange biler har du nå? Og hvorfor ikke ha en skikkelig kul F01 enn mange forskjellige biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Fordi da kommer jeg til å kjøpe flere biler bare for å ha flere biler...Men har ikke helt økonomi til å forsvare 500tusen kroner i en bil jeg garantert vil tape 200tusen på innen 3år... har 3mercer...bare... BTW...sett nye C klasse stasjonsvogn? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Skjønner... Begynner å lide av "vil ha flere biler" syndromet selv... Liker den, men ikke så mye at jeg ønsker å bruke masse sparepenger på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hvor ble det av artikkelen som Fredrik publiserte på fremsiden tidligere i kveld? Den kommer når vi har løst et mindre teknisk problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg