Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Når vi er inne på mopedprat! Har en fz stående med trimsylinder som ikke starter. Så istedenfor å feilsøke handler jeg inn enn am6 og modifiserer den inn i fzen. Trimkit på den igjen tror jeg blir artig! :-) Gjør 65 nå og er nesten livsfarlig i den hastigheten. Lurer på hvordan det blir i 100+ :P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte moped, så eksisterte ikke internett..... Men jeg hadde en Commodore 64 på den tiden... Hadde ikke diskettstasjon en gang, spillene var på "vanlige" kassetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket år var dere på mp? Var det slik at dere var der videre etter dere fikk lappen på bil? Var der mine skarve to år før jeg trasket videre :)

Registrerte meg i 09, enda aktiv under samme brukernavnet som her. Registrerte meg dog her inne I 2011, men poster daglig på mp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benk meg her og benk meg der..

Møtte på en klissblaut asiatisk kis i storbyen i dag, halta gjorde'n og.. Alle bare ignorerte'n, men jeg måtte jo spørre hva som var galt.. 0 svar. Trist.. For bondenisser som meg er vanskeligstilte veldig synlige, for byfolk er de vel ca usynlige tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en klissblaut asiatisk kis i storbyen i dag, halta gjorde'n og.. Alle bare ignorerte'n, men jeg måtte jo spørre hva som var galt.. 0 svar. Trist.. For bondenisser som meg er vanskeligstilte veldig synlige, for byfolk er de vel ca usynlige tenker jeg.

Kanskje han bare forstod asiatisk :P

Det som faktisk er trist er at i denne lille storbyen ser man veldig ofte folk som ser slitne ut og har hodet i fanget på benker o.l. - og det er frustrerende å ikke skjønne om de er lei seg eller bare er narkiser/uteliggere som tar en powernap. :P Så det senest i dag, skjønte ikke helt om det var bare en som var på timeout eller om karen trengte hjelp. Etter en stund begynner man å overse slikt... Blir noe filtrert bort på en måte. I Pakistan får man sjokk over tiggere som mangler kroppsdeler og man kan ikke hjelpe alle. Den frustrasjonen forsvinner etterhvert når man har med det å gjøre hele tiden, man begynner faktisk å gi faen, spiller ingen rolle hvor omsorgsfull du er...

Sånn apropos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt brå den kommentaren jeg kom med der sorry 

Kom hjem fra verksted seint var veldig irritert fordi jeg hadde trodd jeg skulle få fiksa bilen min før i morra så jeg kunne kjøre til gatebil med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som faktisk er trist er at i denne lille storbyen ser man veldig ofte folk som ser slitne ut og har hodet i fanget på benker o.l. - og det er frustrerende å ikke skjønne om de er lei seg eller bare er narkiser/uteliggere som tar en powernap. :P Så det senest i dag, skjønte ikke helt om det var bare en som var på timeout eller om karen trengte hjelp. Etter en stund begynner man å overse slikt... Blir noe filtrert bort på en måte. I Pakistan får man sjokk over tiggere som mangler kroppsdeler og man kan ikke hjelpe alle. Den frustrasjonen forsvinner etterhvert når man har med det å gjøre hele tiden, man begynner faktisk å gi faen, spiller ingen rolle hvor omsorgsfull du er...

Sånn apropos...

Har flere ganger hatt lyst til å hjelpe noen i ulike situasjoner, men slår aldri feil, blir bare stående å mote meg opp så sjenert som jeg er for fremmede (når jeg ikke er på jobb vel å merke)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger hatt lyst til å hjelpe noen i ulike situasjoner, men slår aldri feil, blir bare stående å mote meg opp så sjenert som jeg er for fremmede (når jeg ikke er på jobb vel å merke)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

For meg er det altfor typisk at slike situasjoner oppstår når jeg har altfor dårlig tid :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt brå den kommentaren jeg kom med der sorry 

Kom hjem fra verksted seint var veldig irritert fordi jeg hadde trodd jeg skulle få fiksa bilen min før i morra så jeg kunne kjøre til gatebil med den.

Jeg tåler såpass da :) Under min tykke hud har jeg spekk. Masse spekk :)

Hva gjenstår for å få bilen kjørbar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos...

Du har nok et poeng! Virkelig et paradoks det der, vet nesten ikke hva jeg evt foretrekker.. Å bli så vant til sånt at det forsvinner fra hverdagen min eller å gå rundt og bekymre meg for ukjente menneskers skjebne. Hadde tilogmed tatt frem litt penger til denne karen, men han bare traska videre uten så mye som å ense meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler såpass da :) Under min tykke hud har jeg spekk. Masse spekk :)

Hva gjenstår for å få bilen kjørbar da?

Hele kjølesystemet tar ikke lang tid men 14 strekkbolter i toppen også har jeg veldig irritable custom grenrør som krøller seg rundt som skal skrus fast men da går bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...