turbina10 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Hvem kjørte den sølv grå bmw e46 som det sto GS bildeler på på gatebil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Ikke jeg as! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Forresten kan jeg spamme dere med et kort nybil-referat på Mondeoen. Jeg har hatt den i 4 uker og kjørt ca 6000km med den, så har kommet under huden på den. Det negative: 1,6 dieselen har tydeligvis en bug i motorstyring e.l, da den har en tendens til å fuske/nykke i 6 gir på rundt 1600-2000 rpm. Når bilen har mye diesel på tanken hører man høye skvulpelyder fra tanken når man bremser og akser i lave hastigheter, så man får litt følelsen av å være på sjøen. Jeg synes hjørnene på bilen er uoversiktlig - spesielt er det vanskelig når man ikke ser panser fra førerplass. Parkeringssensorer er et must. Småkjøring i byen er ikke særlig gøy siden motoren er veldig lite smidig på lave turtall - blir mye giring. Dette gjør også at bilen er vond å kjøre i kø med siden det ikke er mulig å kjøre bilen i lav gangfart på første gir uten at den får for stor fart og man må clutche inn. BMW sin M54B30 er milevis bedre når det kommer til fleksibilitet, og Miataen er en mye bedre allrounder i bykjøring og i køkjøring. Det positive - veldig sprek til å være en budget 1,6 på 115hk, kjempefin girkasse, god styring og kjøreegenskaper samt veldig gode seter - man tenker aldri over setene etter at man har satt seg inn siden man sitter som et skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Kjerringa har sneket seg til sengs, da er det på tide å hørre godt musikk!! Akkurat når går det i Kim Larsen Sent fra min D6503 via Tapatalk Fredrik og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Bare jeg som blir irritert over media nå til dags? "Barnedrap i Oslo! Se bildene fra området" "Real vant! Se reaksjon i studio!" "Jødeangrep i brussel! Norge kan være neste mål" Altså..er det om å gjøre å skape mest mulig bullshit??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Bare jeg som blir irritert over media nå til dags? "Barnedrap i Oslo! Se bildene fra området" "Real vant! Se reaksjon i studio!" "Jødeangrep i brussel! Norge kan være neste mål" Altså..er det om å gjøre å skape mest mulig bullshit??? Haha bare negativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 "Norgesvenn tilkjent ærespris i golf!Sier han skal besøke Norge" (vedkommende fløy over norge på vei til russland for 15år siden....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Haha bare negativt Altså, VG tenker kun på en ting. Å Være størst. Derfor må de ha mange saker med masse greier hver dag. Ja, jeg er enig i at det er mye tull der, men det med den toåringen er på en måte viktig. Media blir frekkere og frekkere, de reklamerer mer og skriver om saker som sikkert ikke er sanne. Men å putte sporten sammen ned to "viktige"(det har egentlig ikke noen betydning for oss som ikke er involvert) ting, er helt klart på bærtur. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 VG og Dagbladet spesielt spyr jo ut en masse shit av den enkle grunn at folk trykker på det! Hadde ikke folk trykket på reportasjene, hadde de sluttet å legge de ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Er det noe som gjør meg skikkelig riv ruskende forbanna så er det ustabile elektroniske dippedutter.. Telefon, data, spillkonsoller.. Fyameg!! turbina10 og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 må motor/drivverk være nyere enn chassis ved motorbytte evt. oppgradering m godkjenning fra statens vegvesen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Er det noe som gjør meg skikkelig riv ruskende forbanna så er det ustabile elektroniske dippedutter.. Telefon, data, spillkonsoller.. Fyameg!!Signerer på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Er det noe som gjør meg skikkelig riv ruskende forbanna så er det ustabile elektroniske dippedutter.. Telefon, data, spillkonsoller.. Fyameg!!Sign me up, normalt sett ganske balansert og lang lunte, men koker over med en gang noe småelektrisk begynner å kødde Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hehe, hjertelig takk gutter Jeg skal slå dere på forbruk og rekkevidde Ja det er nok ikke umulig. Bilen min bruker jo masse bensin.Men forbruk stod ikke i første rekke da jeg skulle handle en bil jeg vil kose meg med. Da hadde jeg heller kjøpt en fiesta og ikke en 2 ton tung bil med 4,4 V8. Fredrik 90 og thbrekke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg