spruddel Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Vær glad dere kan være på jobb Vært hjemme ca 2 uker nå jeg, først med streptokokker, så øyekattar, luftveisinfeksjon og halsbetennelse...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 20k utbetalt i måneden for øyeblikket. Det rekker ikke til salt i såret en gang. Har stort sett jobbet 7.5 timers dager bortsett fra 3 turer offshore, så det blir lite penger av det, bare masse "fritid" som man tilbringer utenfor hjemmet. Jeg jobber som MWD trainee hos Schlumberger. Får rotasjon når jeg er ferdig med trainee tiden. Motivasjonen om dagen er at jeg får lønnsøkning og fast rotasjon raskere jo mer jeg er på jobb. Men da er du jo på vei oppover da, etter som jeg skjønner 7,5timers dager er et fremmedord her om bord i alle fall.. Går mer i 17-20timer innimellom ! Vær glad dere kan være på jobb Vært hjemme ca 2 uker nå jeg, først med streptokokker, så øyekattar, luftveisinfeksjon og halsbetennelse... Bah, drygt å gå hjemme lenge også ja.. Hadde fri fra sjøen i fra september til slutten av januar no i fjor/år, holdt på å bli sprø..
spruddel Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Mhm, kan fort bli dyrt å gå hjemme mye. Får jo lyst til å finne noe man kan kjøpe seg å drive med da.. Frister mest å shine hjulbuene på bmw-en Mulig jeg kan starte med det imorgen
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Ja, det er også en faktor Kjør på Det blir nok bra !
spruddel Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Får se om jeg orker Problemet er at jeg er altfor nøye og perfeksjonist, så plutselig demonterer jeg alt av innerskjermer, også tar jeg enda mer og enda mer, så til slutt får jeg ikke bilen sammen igjen Jordfræser: Nei, det er 13. August det
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Årets klagedag? Sur du nå da???? Får se om jeg orker Problemet er at jeg er altfor nøye og perfeksjonist, så plutselig demonterer jeg alt av innerskjermer, også tar jeg enda mer og enda mer, så til slutt får jeg ikke bilen sammen igjen Jordfræser: Nei, det er 13. August det Hehe, bra noen er slik også Skal til å legge film på lyktene på E91`n når jeg kommer hjem, men har enda ikke fått DIY fra Jordfræsarn som han lovde å skaffe meg.. Regner med det blir dyrt om jeg må av med fronten.. Hater klips og plastikk!! Faller bare i stykker
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Men da er du jo på vei oppover da, etter som jeg skjønner 7,5timers dager er et fremmedord her om bord i alle fall.. Går mer i 17-20timer innimellom ! Joda. Nå er jeg ivertfall offshore og lærer nye ting hver dag mens jeg borer og koser meg, begynner å se lyset i tunnelen nå. 7.5 timers dagene var når jeg gikk "pre-school" på kontoret i stavanger og de to månedene jeg var på kurs i Abu Dhabi. Nå jobber jeg kun 12 timers dager.
awt Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Man er bra lei etter 3 uker. Jeg fikk nettopp vite at jeg skal være her ute i 1 uke til, være hjemme en uke og så reise ut på ny tur.Da har jeg jobbet slik: 10 dager på, en uke av, 14 dager på (denne turen), 1 uke av og sansynligvis 14 dager på. Må visst utsette nürburgringturen jeg planla. Ja, skulle egentlig hjem i morgen, men ser ikke ut som det skjer. Kan uansett ikke være lengre enn til fredag, da passerer jeg 21 dager. Hvor er du nå da? Er noen Slummiser her med oss nå. Trist med turen din, slik er irriterende.
[space] Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Får se om jeg orker Problemet er at jeg er altfor nøye og perfeksjonist, så plutselig demonterer jeg alt av innerskjermer, også tar jeg enda mer og enda mer, så til slutt får jeg ikke bilen sammen igjen Jordfræser: Nei, det er 13. August det Et tips da er bak lyktene, bak dørlistene, og bak skiltrammene Baksiden av felgene blir også ofte oversett.
Yngvejos Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Man er bra lei etter 3 uker. Jeg fikk nettopp vite at jeg skal være her ute i 1 uke til, være hjemme en uke og så reise ut på ny tur.Da har jeg jobbet slik: 10 dager på, en uke av, 14 dager på (denne turen), 1 uke av og sansynligvis 14 dager på. Må visst utsette nürburgringturen jeg planla. Ja, skulle egentlig hjem i morgen, men ser ikke ut som det skjer. Kan uansett ikke være lengre enn til fredag, da passerer jeg 21 dager. Hvor er du nå da? Er noen Slummiser her med oss nå. Trist med turen din, slik er irriterende. Jeg er på Aker Barents for øyeblikket.
spruddel Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Tok av skiltrammer og sidelister da jeg tok bilen før vårmønstringa, så er vel greit der enda Tok også av sideblinkers, men baklykter og frontlykter lot jeg stå. Men sjekket innsiden av dørene foran bak dørpanelene og der var det rent
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Skattevesenet har fortalt at pengene sendes ut 23 Juni (med unntak av selvangivelser som har vært feil el likn og selvstendig næringsdrivende) og at pengene skal være på konto for alle innen 14 dager fra denne datoen.
Anbefalte innlegg