Kattlikzm Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Hahaha, digger Terry, spesielt fra denne serien: haha Terry er fav skuespilleren min! https://www.youtube.com/watch?v=Rch4o22WSuc Knekker seriøst i to hver gang jeg ser den scenen der hahaha. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Tenk om vegvesenet hadde brukt resurser på å vedlikeholde veier, istedet for å prøve å fatt i hver eneste bil som rulla inn og ut av Gatebil i helga.... da hadde vi sluppet unødige utgifter på dekk og felg. Sånn som dette : Skjedde på begge hjulene på venstre side utrolig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Ja vegvesenet synes virkelig det er gøy med de nye kameraene sine om dagen også, på en måned har jeg kjørt forbi fire kontroller. Så står de i avisa dagen etterpå og skryter over hvor mye biler de har avskiltet. Men jada kjære "forstå seg påere", de gjør jo bare jobben sin. Men skal man opp på Biltilsynet å ha ordnet noe så må man stå i lang kø, der er nemlig kun to av ti kasser åpene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Spurt litt rundt om Toyota MR2 Spyder. Ingen har noe vondt å si om handlingen. Enkelte har eid Opel Speedster og foretrekker MR2en i stedet. Fått 5/5 stjerner hos evo magazaine også! Det sier sitt Frisørbil my ass, trangsynthet skal ikke stå mellom meg og morsomme biler! Blir definitivt en slik bil på meg, må bare bruke god tid på å kjøpe noe som er i strøken stand da jeg har tenkt å ha den bilen i noen år - altfor mange slitne eksemplarer der ute. De tidligste har hatt diverse motorproblemer, så jeg må passe på å kjøpe et eksempler der alt er reparert riktig/eventuelt faceliften som kom ut i 2004! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Noekult: Mx5 er også en frisørbil. Selvom det er en bra roadster. Små roadster går for mange under navnet frisørbil Synes forøvrig nyeste mr2 ser helt jevlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 530D solgt ja godt å få bort 1 av 2 biler Noen som har erfaring med hvor fort banken fikser lån? Har funnet en e92 325d jeg har lyst på, tenker bare om banken får til lånet med en gang om jeg ringer på fredags morgning tro(at søknaden kan gå så fort)? Når jeg snakka med dem for et halvt år siden så var ikke lån problem, de ville bare ha 2 siste lønnslippene elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Tenk om vegvesenet hadde brukt resurser på å vedlikeholde veier, istedet for å prøve å fatt i hver eneste bil som rulla inn og ut av Gatebil i helga.... da hadde vi sluppet unødige utgifter på dekk og felg. Sånn som dette : 20140528_234200.jpg Skjedde på begge hjulene på venstre side utrolig irriterende Trist med hjulene. Ikke ta dette ille opp, men hadde du kjøpt deg ordentlige felger ville du sannsynligvis unngått dette. Det ville nok ikke vært noe mer veibygging med eller uten de ekstra kontrollene. Menneskene som utfører kontrollene jobber i en helt annen avdeling enn de som faktisk driver med veikonstruksjon. Jeg synes forøvrig det er flott at Statens Vegvesen har massive kontroller på beltebruk, ikke godkjente kjøretøyer etc. S.Hafsmo og LoKi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Du kan klage og få erstattning på felgene. Men bare om hullet i veien er rapportert inn tidligere. Da er det slik at de er blitt oppmerksomme på en feil og ikke utbedret det. Da kan du få igjen kr for felgene. Er det ikke rapportert inn så vet de ikke om det. Og kunne ikke ha gjort noe med saken før siden de ikke viste om det. Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Trist med hjulene. Ikke ta dette ille opp, men hadde du kjøpt deg ordentlige felger ville du sannsynligvis unngått dette. Det ville nok ikke vært noe mer veibygging med eller uten de ekstra kontrollene. Menneskene som utfører kontrollene jobber i en helt annen avdeling enn de som faktisk driver med veikonstruksjon. Jeg synes forøvrig det er flott at Statens Vegvesen har massive kontroller på beltebruk, ikke godkjente kjøretøyer etc. jeg er fullstendig klar over at det ikke er samme folkene som driver med veiarbeid, som de som driver med kontroller langs veiene.... men det hander om ressursbruken. dem får jo så lite penger stakkars, så da synes jeg dem kunne fodrelt det litt annerledes. Det jeg mener er: De har råd til å stå både fredag, lørdag og søndag med fullt mannskap for å skru skiltene av biler som ligger litt nærmere bakken eller har litt breiere felger enn hva som står i vognkortet... Hva om de hadde brukt noe av det på asfaltering? Vel ang. felgene... jeg kjøpte dem fordi jeg fikk dem billig. Men jeg har heller ikke akkurat overflødig med penger når man er lærling... Om jeg hadde hatt rævva stinn, kunne jeg jo såklart ha kjøpt noen "ordentlige" felger... men det har jeg altså ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Joda, men det er dessverre ikke så enkelt som at man selv kan velge hvor midlene skal gå. De får midler som er øremerket til trafikkforebygging (kontroller), administrasjon, veikonstruksjon osv., og da kan man ikke "låne" penger fra de andre pottene akkurat slik man ønsker det. Hadde det ikke vært noen med ulovlige biler ville de heller ikke brukt ressurser på å kontrollere biler inn og ut av gatebil. Dessuten er det mer hensiktsmessig å rette kontrollene til der hvor man regner med å få utslag, enn det vil være å ha storkontroll ved landeveien midt i uken. Du skulle bare visst hvor mye "søppel" som ferdes på veiene, som både mangler EU-kontroll, er ihjelrustet, har livsfarlige 195-dekk på 12" brede felger etc. At de bruker ressurser på dette er i mine øyne bare fint. Hvis man er nervøs for kontroller er det jo ikke værre enn å få godkjent både felger og senkesett i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Ja vegvesenet synes virkelig det er gøy med de nye kameraene sine om dagen også, på en måned har jeg kjørt forbi fire kontroller. Så står de i avisa dagen etterpå og skryter over hvor mye biler de har avskiltet. Men jada kjære "forstå seg påere", de gjør jo bare jobben sin. Men skal man opp på Biltilsynet å ha ordnet noe så må man stå i lang kø, der er nemlig kun to av ti kasser åpene... Er jeg en "forstå seg påer"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Du hadde spart deg et par kroner til felgbudsjettet om du hadde droppa å kjøpe BBS emblem til falske felger mvh. en som har BBS som er prydet av BMW rondellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Nei, nå kjenner jeg at jeg blir litt provosert... men før jeg skriver noe dumt så skal jeg gå ut å skru på noen livsfarlige spacere på min livsfarlige "ikke eu-ok bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Vært ute å ratta litt i F10en, testa de forskjellige stega på EDC og jeg må si at sammen med Adaptivt understell så er dette imponerende I Comfort cruiser den som en 7 serie, i Normal er den en 5-serie og i Sport+ krymper den til en 3 serie. Meget komplett bil Tenker du på BMW dagene på Våler eller Rudskogen? Tar selv turen til iallfall Rudskogen, dropper E30 meet i år da jeg synes det er lamt å legge noe slikt i uka og ikke over helgen... Si ifra så kjører vi i følge Blir nok rudskogen;håper det er flere i e34 klubben som tar turen ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Du hadde spart deg et par kroner til felgbudsjettet om du hadde droppa å kjøpe BBS emblem til falske felger mvh. en som har BBS som er prydet av BMW rondellen De satt faktisk på felgene når jeg kjøpte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg