TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Fredrik 90 når hadde jeg mitt første innlegg i tråden her da? Og hva står TRF for TRF? Det viser til firmanavnet, "TRF Performance", men ønsket ikke å ha fult firmanavn av den enkle grunn at det for mange da kan oppfattes som en uttalelse fra firmaet (hver gang det sies noe) og ikke fra meg som bruker her inne (som før serverkrasjen het "e34_525tds", har vært medlem siden 05 tror jeg, og hadde ca 10 000 innlegg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Ingen av de nevnte brukerne som skal være den samme personen her har like IP adresser. Di ligner ikke litt en gang. Ingen av brukerne har felles IP på noen av sine innlegg. Heller ikke felles IP som stam eller erebus. Så uten noen håndfaste bevis. Så stenges ingen ute basert på antagelser. Uansett hvor sikker man er i sin sak. Så må det bevises før det kan gis noe "straff" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Ingen av de nevnte brukerne som skal være den samme personen her har like IP adresser. Di ligner ikke litt en gang. Ingen av brukerne har felles IP på noen av sine innlegg. Heller ikke felles IP som stam eller erebus. Så uten noen håndfaste bevis. Så stenges ingen ute basert på antagelser. Uansett hvor sikker man er i sin sak. Så må det bevises før det kan gis noe "straff" Ærlig talt, det er jo ikke noe problem for hvem som helst å benytte seg av forskjellige ip adresser. Og jeg ga moderator Kjennern er ganske håndfast bevis på PM for en stund siden... Men for all del, jeg ser dilemmaet deres wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Kan jo være den "slemme" brukeren har VPN. Hehe. Men skal gi meg. Alle fortjener en ny sjanse, og det kan som sagt være at jeg/vi tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 MEN HVEM BRYR SEG SÅ LENGE MERRUSH OPPFØRER SEG? om MSJ er merrush og ikke oppfører seg, så steng ute MSJ....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 MEN HVEM BRYR SEG SÅ LENGE MERRUSH OPPFØRER SEG?om MSJ er merrush og ikke oppfører seg, så steng ute MSJ....? Sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Det er mok mye muligheter for og lure seg unna det meste. Man kan heller aldrig være 100% sikker på at noen ikke kommer inn igjen. Men MSJ hadde samme IP på innlegg skrevet 05.07.2013 - 17:03 som han har på siste innlegget sitt. Og stort sett alle innlegg mellom da og nå.. Da må det isåfall byttes frem og tilbake på IP adresser hele tiden. For og hele tiden ha spesifikke IP adresser på forskjellige brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Nei nå er det natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 MEN HVEM BRYR SEG SÅ LENGE MERRUSH OPPFØRER SEG? om MSJ er merrush og ikke oppfører seg, så steng ute MSJ....? Den logikken er vel ikke helt god. Så hvis jeg forgriper meg på 5 barn i barnehage X, så er det heeelt greit at jeg bytter navn og får meg ny jobb i barnehage Y nedi gata? Alle fortjener en ny sjanse, og det kan som sagt være at jeg/vi tar feil. Si det til foreldrene til ungene som Breivik drepte. Kan ikke sammenlignes helt, men poenget står - er det kreft et sted kutter man av delen istedenfor å legge på et plaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Det er mok mye muligheter for og lure seg unna det meste. Man kan heller aldrig være 100% sikker på at noen ikke kommer inn igjen. Men MSJ hadde samme IP på innlegg skrevet 05.07.2013 - 17:03 som han har på siste innlegget sitt. Og stort sett alle innlegg mellom da og nå.. Da må det isåfall byttes frem og tilbake på IP adresser hele tiden. For og hele tiden ha spesifikke IP adresser på forskjellige brukere. Gjelder det for alle de andre aktuelle brukerne også, de med litt flere innlegg på kontoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Dette er bimmers.. Et fåtall gjødselbiller som krangler om den samme dritten i år etter år etter år etter år mens den siviliserte delen av forumpopulasjonen står på sidelinjen og venter på forumets skyberter, moderatorene. M|Fjeld, e30_joakim og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Den logikken er vel ikke helt god. Så hvis jeg forgriper meg på 5 barn i barnehage X, så er det heeelt greit at jeg bytter navn og får meg ny jobb i barnehage Y nedi gata? Si det til foreldrene til ungene som Breivik drepte. Kan ikke sammenlignes helt, men poenget står - er det kreft et sted kutter man av delen istedenfor å legge på et plaster. Hehe. Litt tatt ut av kontekst. Enig sånn sett. Tenkte mer på at 16 år gamle idioter kan vokse opp til å bli flotte mennesker de også. Satt på spissen får jo Breivik en ny sjanse på friheten, når han har fullført soningen sin. Kommer an på hvordan man vrir og vender på det. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 En kan se ut som en vil så lenge en oppfører seg. Innlegget ditt derimot, det var ikke veldig sivilisert, men det forventet jeg ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Men det er greit, dere skal få krangle videre. Jeg tar med meg all min menneskelige sjarme, min mangel på selvhøytidelighet og ikke minst mitt vakre skjegg og forlater dette forumet. Hvorfor sitte og irritere seg hver gang folk skaper uro, mye bedre å bare sysselsette seg selv på andre vis. Jeg har opptil flere vrak som trenger kjærlighet, mer produktivt å nytte tia der Diiesel, M|Fjeld og FredrikE24 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Gjelder det for alle de andre aktuelle brukerne også, de med litt flere innlegg på kontoen? Ingen av de nevnte brukerne har brukt samme IP. Og de har hatt samme IP på masse innlegg. Med noen unntak. Men det har jeg også. Om jeg bruker nettet hjemme og mobilen når jeg er ute. Så er det forskjellige adresser. Men du Fredrik. Du har flere brukere på IP du har brukt. Så jeg tror du kjører et dobbelt spill Skrevet xx.xx.2012 - 17:53 du Skrevet xx.xx.2012 - 18:04 en annen bruker. Samme IP. Og de innlegga er rett etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg