Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Storkosa meg på konserten, og øl fikk man fatt på iløpet av få minutter! Høres ut som om du/dama var uheldige.

 

Ikke mellom 19.30 og 20.30, da var det bortimot håpløst. Etter at Metallica gikk på scenen var det nok bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mellom 19.30 og 20.30, da var det bortimot håpløst. Etter at Metallica gikk på scenen var det nok bedre.

Et sted mellom 18 og 19 var Mastodon på, tror jeg sto i kø en halvtime. Da var det lurt å kjøpe masse vann og litt øl, og komme seg inn i folkemengden igjen. Slapp å pisse før Metallica var ferdige.

Jeg er helt enig i at setlista var på trynet, mange kule låter, men hvorfor i alle dager stemmer man fram Sandman, Nothing og Sad? Noen folk er bare tette, tydeligvis! Ville heller hatt Frayed Ends, Dyers Eve, Damage Inc, feks!

 

Sto ganske langt fram, helt ved "catwalken", Prøvde å jobbe meg lenger fram, men det var umulig, det bare stoppa opp der. Fikk heldigvis best lyd siden jeg sto midt på. Slayer hørte jeg 90% King, litt trommer og litt vokal fordi jeg sto litt lenger til høyre.

 

Beste låta var nok Orion, ja. Og det var veldig artig at James dro fram feil riff da de skulle ta Blackened. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min første på Valle, og jeg var vel mest av alt skuffet.

Metallica er best på CD.

 

(Og konsert på Valle med 40.000 mennesker er faenmeg håpløst)

 

Jepp... det fant jeg også ut av allerede i 1988 da Pink Floyd besøkte Valle i forbindelse med deres Momentary Lapse of Reason Tour. Lyden var OK, men du verden så mye bedre Pink er/var på et skikkelig anlegg hjemme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye senker org msport fjærer på en e92? 10-20mm?

 

Tenkte på om jeg skulle kjøpe senkefjærer, så må jeg vell trekke ifra det.

 

Gidder ikke kjøre den her skikkelig lav på coilovers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke senkefjører ut ifra org høyde på bilen og ikke msport? Altså om du kjøper 30mm så senker den vell 30mm og ikke 30+msport senk? Utrolig dårlig formulert men.. :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Msport så er vel bilen senka fra før, så hvorfor senke mer? :D

 

Uansett går høyden(∆h=originalhøyde - senket høyde) på originalhøyden vil jeg tro. Nå er jeg personlig i mot senk da, så mulig jeg prøver å lede noen på villspor!

Tukler med noe BMWs utviklere har gjort av beregninger for styrings-geometri og vei-egenskaper. Fabrikkunderstell fra BMW betyr så godt som alltid en perfekt kombinasjon av sportslighet, brukbarhet og komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica nytes best med en kald en og stereoanlegget dundrende i brystet :) Det er få band som gir meg lysten til å dra på konsert, og det er et fåtalls norske band, ZZ Top og Stones. Vallhall er vel ikke det verste stedet å dra på konsert!

 

Telenor Arena og Spektrum har akustikk som et bøttekott! Det er få musikkinteresserte jeg snakker med som ikke påpeker at lyden er dårlig.

 

Jeg så Sabbath på Telefon, eh, nor arena i vinter, sto helt foran ved scenen og lyden var fenomenal. Så Avenged Sevenfold i november og Dream Theater i spektrum i februar, og lyden var fantastisk. Skjønner ikke hva folk klager på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke senkefjører ut ifra org høyde på bilen og ikke msport? Altså om du kjøper 30mm så senker den vell 30mm og ikke 30+msport senk? Utrolig dårlig formulert men.. :P Sent from my iPad using Tapatalk HD

Korrekt, derfor jeg lurer på hvor mye msporten senker :) altså hvor mye jeg må trekke ifra på eventuelle senkefjærer.

 

Er det Msport så er vel bilen senka fra før, så hvorfor senke mer? :D

 

Uansett går høyden(∆h=originalhøyde - senket høyde) på originalhøyden vil jeg tro. Nå er jeg personlig i mot senk da, så mulig jeg prøver å lede noen på villspor!

Tukler med noe BMWs utviklere har gjort av beregninger for styrings-geometri og vei-egenskaper. Fabrikkunderstell fra BMW betyr så godt som alltid en perfekt kombinasjon av sportslighet, brukbarhet og komfort.

Er ene og alene pga utseende selvfølgelig, bilen er fantastisk god å kjøre slik den er.

 

Er ikke vits for deg å argumentere noe mer imot senk, for jeg bryr meg ikke uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW-Sportwagen-Computerdesign-Neuheit-01

Toyota-GT86-Hybrid-concept11-750x500.jpg

Oj... Dette har ikke jeg fått med meg. Bmw og Toyota skal produsere en sportsbil sammen  :o.

I følge artiklene under kommer den mest sannsynlig til å ha dagens m3/m4 motor med ca 400hester og muligens en hybrid motor fra Toyota (leste gjennom artikkelen veldig kjapt :P kan hende jeg har lest feil hehe :P) Dette kan bli gromt!

 

 

Kilder:

http://www.bmwblog.com/2013/12/31/bmw-toyota-sportscar-confirmed/

http://www.bmwblog.com/2014/03/25/rumor-bmw-toyota-sports-cars-use-wheel-drive-supercapacitors/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...