Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe ja, kan slå tilbake ganske stygt og :P Men i såfall er ikke bil den verste hobbyen å ha heller <3

 

Sendte forresten mail til en som solgte Mazda 323 GTX i ganske fin stand (det er sjelden bil og enda mer sjeldent at de er i bra forfatning!). Gav han 10.000 mindre i bud enn annonsert pris (han ville ha 45.000). Sa han skulle tenke på det :P Har ønsket meg 4wd turbojapse å leke med om vinteren i alle år jeg har hatt lappen, håper jeg får den  [-o< 160-170 hk på litt over ett tonn, det må jo duge.

Den på ådalsbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør meg så villt forbanna: http://www.dagbladet.no/2014/06/05/nyheter/pengeinnsamling/innenriks/33678837/

 

Mennesker uten samvittighet som godter seg på andres veldedighet har jeg store problemer med!

Jeg er helt enig med deg, men jeg kan ikke unngå å legge merke til følgende i artikkelen:

"BMW X6 er en ikke spesielt miljøvennlig SUV, i prisklassen rundt en million kroner"

Hva faen har det med saken å gjøre, for en nisse av en journalist....

Ey dere begge gjør det feil, drit nå i fotball. BMW som gjelder! Eller hvertfall bil..

Helt enig, fotball er en overbetalt dustesport som har ingenting her inne å gjøre ;)

Får jeg kids så skal dynkes noe så jævlig med bileffekter at de skal gå helt lei, sånn at de ikke orker å ha bil som hobby når de vokser opp og dermed kan spare sine penger til fornuftige ting. :) :)

Hehe, kjenner meg igjen der ja :P Kommer til å bli mye bileffekter og ikke minst BMW effekter på kidden her også, nesten så jeg gleder meg litt til den tid selv om det fortsatt er en stund til jeg er klar for barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir aldri klar for barn, men plutselig er de bare der.  :-s

 

 

Sant det der as... selv om det var litt planlegging innblandet for vår del :P

 

 

Ungen min er nå 1 år 4mnd... liker å sparke ball...and thats all... men biler er hun VELDIG glad i... hun finner alltid pappa sin bil i ett p-hus. elsker å trykke på alle knapper, klarer å skru opp/ned lyden på stereoen, leker med navien.. peker på alle biler hun ser og sier BIIIIIIIL.... har tre biler selv samt to store biler hun han sitte på og en liten lekebil.. jeg har jo en del modellbiler utstilt vitrineskapet i stua..den skal hun alltid leke med med engang jeg kommer hjem fra jobb..og da velger hun alltid den gule ferrari maranelloen... biler jeg har spart på i flere år...tørka støv av og ikke hatt en eneste ripe.... alle de er skada og ripa og småstygge....

 

hva gjør man ikke for sin datter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...