Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal man skille seg ut på BMW treff med E34 eller E30 i dag så må man gjøre som meg, kjøre helt original stil :P

 

 

Sant det der as... Alle skal "senke litt mer fremme så er den ferdig" og "må ha må bredere spacere bak så ern ferdig"... man ser ikke urørte originale biler lenger...Godt mulig vi har blitt gamle men er alltid litt godt å se en original bil i trafikkbildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye rettigheter har man når man kjøper bruktbil av forhandler?

 

kjøpte e92'n min av en bruktbilforhandler, når jeg var å henta bilen fikk jeg ikke comfort access til å virke sånn jeg kunne låse døra med touch på håndtaket. så spurte selger hvordan det virket. nei var bare å trykke. så gikk hun å prøvde selv uten å få det til. så sa hun det bare var å aktivere det hos bmw, ikke noe problem.

 

Viser seg at dørhåndtaket på førersiden er defekt da det fungerer på passasjer side og bagasjeluke.

 

Da har vell jeg rett på å reklamamere på dette å kreve nytt håndtak?

 

Er ikke slitedel og er ikke noe jeg burde vite om før jeg kjøpte bilen, da jeg ble fortalt det ikke var en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye rettigheter har man når man kjøper bruktbil av forhandler?

 

Da har vell jeg rett på å reklamamere på dette å kreve nytt håndtak?

 

Er ikke slitedel og er ikke noe jeg burde vite om før jeg kjøpte bilen, da jeg ble fortalt det ikke var en feil.

 

Ja, det kan du kreve fikset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye rettigheter har man når man kjøper bruktbil av forhandler?

 

kjøpte e92'n min av en bruktbilforhandler, når jeg var å henta bilen fikk jeg ikke comfort access til å virke sånn jeg kunne låse døra med touch på håndtaket. så spurte selger hvordan det virket. nei var bare å trykke. så gikk hun å prøvde selv uten å få det til. så sa hun det bare var å aktivere det hos bmw, ikke noe problem.

 

Viser seg at dørhåndtaket på førersiden er defekt da det fungerer på passasjer side og bagasjeluke.

 

Da har vell jeg rett på å reklamamere på dette å kreve nytt håndtak?

 

Er ikke slitedel og er ikke noe jeg burde vite om før jeg kjøpte bilen, da jeg ble fortalt det ikke var en feil.

Har sagt det til deg mangen ganger, dette er en reklamasjon eller skal dekkes på garantien dei gir. 

Men virker litt som grøftekanten as, når dei aldri tar ein tlf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...