Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Blink. Siluetter og selvanvisere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Kanskje noe av det siste jeg ville ha lagt ut skrytebilde av, mange pistoler. Og når de i tillegg #thuglife-plassert i midtkonsollen bak. Rett og slett trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Haha. Nøkkelen til mafiabilen i godt selskap image.jpg hmmm....altså...som en moderator burde du tenke deg om 2 ganger før du poster ett slikt bilde. For noen år siden postet jeg ett liknende bilde i min E65. Der var pistolen plassert i hanskerommet. Da ble jeg av flere medlemmer, samt moderatorer bedt om å fjerne bildet da bimmers.no ikke ville assosiere seg med en slik oppførsel. Det blei ramaskrik fra meg men jeg slettet det. Så jeg anbefaler at du ikke poster slik med tanke på din stilling som moderator her inne. Og ja...E38 er ikke mafia lenger. F01 er mafia. Ingen mafia-mann med respekt for seg selv kjører en gammel bimmer... Og mafiabiler er sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 itilfelle noen lurte på størrelsesforskjellen på en rolls og nye P1... S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 itilfelle noen lurte på størrelsesforskjellen på en rolls og nye P1... Det er ikke P1, det er 650S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Kanskje noe av det siste jeg ville ha lagt ut skrytebilde av, mange pistoler. Og når de i tillegg #thuglife-plassert i midtkonsollen bak. Rett og slett trist. Hvorfor er det så trist da?Alle mine våpen er lovlige. Og jeg har lov til å ha de med meg i bilen. Og jeg har lov til å bruke de. Første bildet er etter pistolene er tunet og ble lagt på bort på bordkanten for at de skulle pakkes bort på egnet sted. Tilfeldigvis samme nøkelen til en E38 som ofte blir sett på som en mafia bil.. Noe som var en artig tilfeldighet. Så det ble tatt et bilde. Siden dette er et BMW forum og dette var veldig asosiert med BMW. Så ble dette postet. Bilde 2 der de ligger i bilen hadde jeg nettopp kjøpt de 2 pistolene. Jeg skulle kjøre hjem. Og hadde ikke noe bag eller pistoletui og legge de i. Jeg ville ikke ha de liggende løst i bagasjerommet eller bak i bilen. Og jeg har ikke låv til og oppbevare de slik at jeg kan få tak i de pistolene mens jeg kjører. De ble lagt i armlenet bak. Det ble da påpekt at dette måtte være ment for mafia'n, siden det akkuratt var plass til 2 pistoler i rommet og at de var som om det var laget for å ha 2 pistoler der til de 2 mafia fyrene som skulle sitte bak. Igjen ble det tatt bilde pga denne artige tilfeldigheten. Pistolene ble deretter pakket inn i hvert sitt hvite tørkle som du kan se under pistolene på det bildet. Armlenet ble lukket og vippet opp i seteryggen slik at jeg ikke rekker de fra førerposisjon. Jeg var også alene i bilen. Så ingen andre hadde heller tilgang til pistolene. Og bildørene låser seg når jeg kjører. Så de var også helt trygge om jeg skulle stoppet i et kryss. Ingen ville ha kommet inn så veldig fort. Jeg har også hatt besøk av politi som var meget fornøyd med min våpen håndtering og våpen lagring. Jeg er ganske nøye på dette. Så her er alt låvlig og på stell slik det skal være. Så ser ikke helt hva som skulle være problem med noe av dette. Da må det være mye "tristere" med alle de som legger ut bilder av bilene sine med ulåvlige senkesett og turboer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Den "lille" forskjellen her er at pistolene til Sjøbuse er lovlige , i motsetning til andre pistolbilder som er postet her tidligere. Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 hørt om våpenforum? jaja gjør som du vil mister moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 hmmm....altså...som en moderator burde du tenke deg om 2 ganger før du poster ett slikt bilde. For noen år siden postet jeg ett liknende bilde i min E65. Der var pistolen plassert i hanskerommet. Da ble jeg av flere medlemmer, samt moderatorer bedt om å fjerne bildet da bimmers.no ikke ville assosiere seg med en slik oppførsel. Det blei ramaskrik fra meg men jeg slettet det. Så jeg anbefaler at du ikke poster slik med tanke på din stilling som moderator her inne. Og ja...E38 er ikke mafia lenger. F01 er mafia. Ingen mafia-mann med respekt for seg selv kjører en gammel bimmer... Og mafiabiler er sorte. Har sett det bilde ja. Når var det dette ble bedt om å bli fjernet? Jeg vet det ble postet et bilde i 2009 av en bil med en pistol på midtkonsollen. Der var Gunnar (daværende admin) med å prate om bildet og hvordan bil dette bildet var tatt i uten noe som helst protester. Bimmers har også en egen tråd med pistol skyting. At dit bilde av pistolen ble kritisert er jo muligens at det ble fremstilt på en værre måte, i og med at den lå slengt i hanskerommet (som er et ulovlig sted og ha pistolen) og at praten rundt var dreid i retning av drive by skyting og slikt? Jeg postet bare et bilde av mine hobby gjenstander som lå på et bord helt lovlig uten noe form for at det skulle virke som jeg var en "bad ass". Eneste grunn var at de lå der med en 7serie nøkkel. Noe som kunne asosieres til 7series ryktet som mafia biler. Kom da et "fleip" svar på at 7er ble levert med våpen som ekstra utstyr. ( igjen, mafia asosiasjonen) Jeg kom da med et motsvar på dette( også som fleip) at 7er hadde eget våpenrom. (Ennå en mafia asosiasjon) hørt om våpenforum? jaja gjør som du vil mister moderator!Jeg har hørt om våpenforum ja. Jeg er medlem.Har du hørt om Mercedes forum da? Tenker da på mercetråden din på BMW forum. http://bimmers.no/topic/779666-wicky-sin-mercegarasje-w204s211w209/ Det må da være mye værre enn et par poster om min hobby i off topic/tulletråden? Og hvorfor er det så viktig for deg og presisere at jeg er moderator på en slik negativ måte hvær gang du skal "ta meg" for noe? Moderatorer er også fullverdige medlemmer her. Og har full ytringsfrihet slik som du og alle andre har. Eneste forskjel er at moderatorer har litt ekstra og stri med her inne. Og passe på at ting ikke går over streken. Min hobby med skyting er like låvlig som andres hobby med RC bil, fisking og svømming. Og det har da aldrig vært ulovlig og poste bilde av RC bilen, fiskestanga eller badebuksa si her inne. Men jeg har fjernet bildene mine nå siden det ble litt grin av de. Vil også minne om at dobbel posting fortsatt ikke er tillatt. Wicky http://bimmers.no/topic/685646-off-topic-tidl-tulletråden/?p=2909266 http://bimmers.no/topic/685646-off-topic-tidl-tulletråden/?p=2909267 Og Merrushe http://bimmers.no/topic/685646-off-topic-tidl-tulletråden/?p=2909268 http://bimmers.no/topic/685646-off-topic-tidl-tulletråden/?p=2909269 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Hvilken klubb tilhører du Wicky? Vet ikke grunnen til postinger av bildene dine, men antar du er med i en klubb hvis du har ervervet våpen.? Driver med skyting selv. Kanskje jeg har møtt deg. En annen funfact er at E60 kunne du få med gun-rack for politi utgavene etter hva jeg har skjønt. Finnes i delekatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Vil se bilde av pistoler i e38! kan da ikke fjerne ett bilde bare fordi de største forumtrollet synes det er teit. Fredrik, Shattered, SweetBMW og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Slitt bort 1.8mm av bakdekka på.. Snaue 3000km.. Unormalt? Dyrt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Det er ikke P1, det er 650S Feil det også, er en god gammeldags MP4-12C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 itilfelle noen lurte på størrelsesforskjellen på en rolls og nye P1... Det er litt størrelsesforskjell på Phantom og E30 også... Den "lille" forskjellen her er at pistolene til Sjøbuse er lovlige , i motsetning til andre pistolbilder som er postet her tidligere. Hva vet du om det? Du har jo kun vært her siden 9 April sier du jo selv, dette husker jeg skjedde og det er sikkert 3 år siden nå En annen funfact er at E60 kunne du få med gun-rack for politi utgavene etter hva jeg har skjønt. Finnes i delekatalogen.Artig, man får jo også Polizei dekor til disse bilene. Mener å ha sett det også i delekatalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg