Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

På jakt etter enten 5 serie vogn. E61 eller E39. 

Eller en X5, der har jeg null peiling eller erfaring. Annet enn og ha lest noe om kassene på tidlige modeller. 

Ser de ligger rimelig godt priset på finn og, type 2002 mod med over 200 tusen på telleren til 120,000,- syntes det virker som litt mye og betale for en 

så gammel bil. 

Noen med X5 erfaring ? :D Kom x5 med manuell gir eller bare automat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasse og motor nylig skifta ut på en bil som har gått 258000, blitt daukjørt den bilen tru?Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Sier seg jo selv at da har bilen levd ett hardt liv med veldig dårlig vedlikehold. Enten det eller så har bilen gått dobbelt så langt som kilometerstanden sier, dessverre mer vanlig enn vi liker å tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke skjeldent og komme over noen som lyver på seg noen kilometer mindre, det er jo ikke vanskelig å fikse på i det hele tatt.

Hvilke rettigheter har man dersom jeg for eksempel hadde handlet en bil i god tro om at kilometer var ekte, for så og finne ut en mnd senere at

det ikke stemmer i det hele tatt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke skjeldent og komme over noen som lyver på seg noen kilometer mindre, det er jo ikke vanskelig å fikse på i det hele tatt.

Hvilke rettigheter har man dersom jeg for eksempel hadde handlet en bil i god tro om at kilometer var ekte, for så og finne ut en mnd senere at

det ikke stemmer i det hele tatt ?

Man har faktisk svært lite rettigheter, værtfall om man har kjøpt bilen privat. 

Leste om en Volvo v50 diesel som lå ute til salgs, hadde gått 300 000 km, uka etter, med samme annonse bildene lå den ute til dobbelt av prisen, og kunn 150 000km i dashbordet, en privat person kjøpte og solgte bilen. 

Tok dette videre, sto på VG osv, selger fikk ingen ting for dette, og kjøper fikk heller ikke noe...

Veldig synd egentlig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men så er det å bevise sånt da..

Noen her som har god peiling på totakt? på en 125cc, hvor stort forbrenningskammer mener dere vil være gunstig? (Peak på ca 12-13k rpm, bra oppsett ellers, blir å lage singhspor i toppen. Er bua stempel) squish blir på ca 50% og 0.8mm.. ligger på rundt 14cc nå, noen som har formeninger/tips/utregninger på det her? :) Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål!

Kikker på ny tomannsbolig, noen som har erfaring eller peiling på hva det kan koste ekstra om jeg vil ha spottet i stedet for enkle fastmonterte lamper? Boligen er på 114 BRA og jeg ønsker spottet hvert fall på bad, kjøkken og stue. Snakker vi 10 000 eller? Boligen er ikke påbegynt så det blir ikke noe ekstra arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort idag da wicky? Jo det skal jeg si deg..jeg har atter en gang punktert :) Så stod i en busslomme og bytta hjul. Det var morro det!!

attachicon.gif10403421_10154361020360045_1438449236172826618_n.jpg

"oi så trist! Hva gjorde du etter det da?"

Jo det skal jeg si deg...Jeg prøvde nye M4...hvorfor?Fordi jeg fikk lov! Kjørte den kanskje 500meter...og tilbake igjen...Men kan skryte av å ha kjørt den :P

Du fikk det kanskje ikke med deg, men hvor står denne M4'n? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...