Kvasi Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ikke jeg nei, men mange andre sikkert Enn hvis det var en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 uinteressant samtale egentlig..Man kjører ikke ifra politiet med mindre man har motorsykkel.... Fredrik 90 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg hadde litt hastverk da jeg var ute å kjørte for å rekke butikken i går... http://www.youtube.com/watch?v=B7NbdLpl1U8 ..rakk det akkuratt majuz og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 7/7 eksamener bestått, ferdig med første året på teknisk fagskole! majuz, Diiesel, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg hadde bare 1 eksamen jeg men det var nå nok det også.. Åssen gikk det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ja har til tider vært ganske hektisk her hos meg kan du si. Fikk A i Fysikk, B i Matte, Norsk og Engelsk. Videre på funksjonsfagene fikk jeg B på lasteteknikk, C i Navigasjon og D i Skipsteknikk/Kontroll og ledelse. Fornøyd med resultatet alt i alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 7/7 eksamener bestått, ferdig med første året på teknisk fagskole! +1! Deilig å kunne ta to uker sommerferie med god samvittighet før det blir en tur til sjøs thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Helt sant! Har to uker sikkerhetskurs jeg nå...Mye drøy teori. Men skal bare seile to uker i sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Glad jeg er ferdig med skole! Vært i møte med utbygger i dag, ser ut til at jeg dropper spotter. Skulle ha 1900 kroner per punkt, blir fort 20 000 i spotter. Går heller for levert med to strøk maling, litt større veranda og litt små forandringer på farger. I morgen er dagen da jeg skal bestemme meg endelig, etter siste turen i banken klokken 14! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Her har det forsvunnet noen innlegg, noen som kan forklare hvorfor turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Her har det forsvunnet noen innlegg, noen som kan forklare hvorfor Ja hvor ble det av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Usikker på hvordan jeg skal fordele penger på bil/mc. Hvor mye hadde dere igjen etter dere hadde betalt for førstebilen deres (+ eventuell lapp?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Usikker på hvordan jeg skal fordele penger på bil/mc. Hvor mye hadde dere igjen etter dere hadde betalt for førstebilen deres (+ eventuell lapp?) Lappen 19.000 kroner bil 22.000 kroner Jeg sparte opp til bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Etter erfaring så ville jeg kjøpt best mulig bil (dvs. i mest mulig god stand). Det er langt mer praktisk og noe du kan bruke hele året. Du vil også være mer komfortabel i en god bil når minusgradene kommer. Det siste du trenger er et pengesluk som ikke lar deg spare penger til andre ting. Ta heller å sats på best mulig bil nå, og kjøp MC når du har litt å rutte med igjen. Min mening hvertfall. Hadde jeg tenkt veldig fornuftig helt i begynnelsen så hadde jeg vært et 6-sifret beløp rikere Men på en annen side så kan man i dag få en sikker og komfortabel bil (som min Golf IV med airbags begge sider foran, servo og ABS-bremser) til ca. 20', og det er noe helt annet enn vrakene fra 80-tallet vi gutta kjørte i vår tid. Ps. En buffer på ca. 5-10.000 kr. for uforutsette bilkostnader er et must. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Hmm, da må man passe litt på Tipper de har gått for 330d motorisering i såfall, ikke lett å kjøreifra 328i sivilbil her i bygda, veit ikke om den er chippa eller gjort noe med, men går noe vakent Apropos diesel, håper vi får se 3-serie med 550d motor er vel samme motor, men en ekstra turbo? Usikker på hvordan jeg skal fordele penger på bil/mc. Hvor mye hadde dere igjen etter dere hadde betalt for førstebilen deres (+ eventuell lapp?)Er jo ganske avhengig av hvor mye du skal bruke da? Billappen: 20k, mc-lappen: 20??? (Koster 11k for meg å utvide fra lettmc) Brukte vel 60k mener jeg å huske på førstebil, kosta på den litt, og var ganske blakk den sommern.. men hadde crosser og tre lett-mc'er i tillegg da Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg