Fredrik 90 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Ja det ser definitivt ut som om de triste årene (90 og deler av 2000 tallet) er forbi, tenker da nå kjipe plastikkbiler med hverken imponerende motor eller kjøreegenskaper. Det var en tid da de måtte senke kostnadene for å kunne henge med i kappløpet med de Japanske merkene. Nye Corvette, Camaro, siste Mustang, Cadillac CTS og ATS og ikke minst Tesla Model S er glimrende eksempler på at Amerikanerene ikke har glemt å bygge skikkelig gode biler Aldri før har de hatt bedre forutsetninger til å kunne etablere seg brukbart i Europa med stadig mer konkurransedyktige priser og effektive motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Sitter og STORKOSER meg med live 24-timers løp fra Nürburgring :D https://www.youtube.com/watch?v=pMIDFQxFKJw Så jævlig fett. synes det der blir så ensidig etter 20min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 enig med deg der wicky følger heller med her da, fredric aasbø og kenneth moen er begge videre til topp 16 http://gatebil.no/livesending-formula-drift-20-21-juni/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hva er gjort med understell på den Bel Airen? Håper der er en del ellers er den seriøst farlig å dra på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Sponsa ny forsterker på meg selv i dag, feires med pils og høy musikk 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 God helg til deg og alle andre turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Skål, og god helg folkens ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 god helg alle sammen "feirer" helga med å lage meg noe det er skjeldent jeg lager kjøttbuller (svenske) i brun spaghettisaus med ris, så stappa at jeg sitter her å raper ris godt jeg ikke spiser det så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hatt min andre dag alene med dattera vår i dag etter at min samboer begynte i jobb igjen i går. Har egentlig gått overraskende bra men kjenner at jeg ikke skal bli alenefar... ✌ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Sponsa ny forsterker på meg selv i dag, feires med pils og høy musikk Hva har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Ikke at jeg anbefaler slik kjøring, men på en merkelig måte er det ganske underholdende å se på... eriksen76, turbina10 og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Da må du ta deg en tur i en nyere BMW og så en nyere Mercedes så vil du få ett litt annet perspektiv på akkruat det Joda, nyeste merca jeg har vært i som kan sammenliknes med BMWs femmer er 09 E klasse, så da blir det vel mest riktig og sammenlikne med E60/1. Og da syns jeg merca var best. Men det har jo litt mer dekk og hjulvalg og gjøre også, merca har 18 tommere og BMWn har 19 tommere. Har også vært inne i en F11 og det er mye bil, og god kvalitet. Men bilene er bra og kan ikke helt sammenliknes. Jepp! Herja mye oppi skauen med silverado 2500 fra åtti/nitti-tallet og det er en annen prisklasse enn nevnt chevelle, men fortsatt morro ble litt stor og lang på smale kronglete traktorveier, så måtte se meg slått av heva patrol med offroaddekk men du, kanskje du ser hvilken motor dette er? husker ikke hva det var... har bare ett dårlig bilde fra når bilen ble henta, stått på en låve leenge motor, drivverk og understell var visst brukt ca 160.000 på til sammen 160 tusen i motor, drivverk og understell også så lite luftfilter? Amerikaner kan væra fett men er så mange av de som ikke er veldig pene etter min mening. Elsker Camaro 69 og biler som har likhetstrekk i fra den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 enig med deg der wicky følger heller med her da, fredric aasbø og kenneth moen er begge videre til topp 16 http://gatebil.no/livesending-formula-drift-20-21-juni/ Ser på VM....Ghana leder over Tyskland... Årets VM har vært full av overraskelser...litt sick... Hva er gjort med understell på den Bel Airen? Håper der er en del ellers er den seriøst farlig å dra på med Tjent no overtidspenger i det siste? Hatt min andre dag alene med dattera vår i dag etter at min samboer begynte i jobb igjen i går. Har egentlig gått overraskende bra men kjenner at jeg ikke skal bli alenefar... ✌ Jeg vil ha mer pappaperm as...første uka i permen min var jeg rådløs...Men plutselig så fiksa jeg alt! Og nå vil jeg jobbe aktivt for 12mnds pappaperm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 160 tusen i motor, drivverk og understell også så lite luftfilter? Amerikaner kan væra fett men er så mange av de som ikke er veldig pene etter min mening. Elsker Camaro 69 og biler som har likhetstrekk i fra den.Hehe, den hadde panser med scoop, men det fulgte av en eller annen grunn ikke med.. men det gjorde ett orginalt panser, og da var det patetiske greiene der alt som fikk plass kun for transport, den får ikke nok luft sånn Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hva har du kjøpt? Hegel H300. Det er forsterkeren sin, rett og slett noekult og FredrikE24 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg