Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

kan noen fortelle meg hva Irak har med drivstoff å gjøre?

Har vært veldig opptatt den siste uka nå, så har ikke fått tid til å lese nyheter :o:P

ISIL har kontroll over det største oljerafinneriet til irak ;) derfor går prisen opp xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, ja! Da var det nok han!  :iwant: Er ikke akkurat så kjent der nede enda, jobber på Tomter, Mysen, Kråkstad, Spydeberg og Askim... Har nok med å finne frem uten å vite hvor jeg er :P!

Helt sikkert ;) Fant plutselig en motorvei borti der, på vei til askim, som jeg aldri har sett før. Så er ikke så kjent selv :mrgreen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISIL har kontroll over det største oljerafinneriet til irak ;) derfor går prisen opp xD 

Kall meg super dum nå (har null peil på slike ting :P), men har vi ikke nok oljeraffinerier her i Norge til å lage bensin til oss selv?

Hvorfor skal en idiotisk konflikt nedi Irak ødelegge for oss? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg super dum nå (har null peil på slike ting :P), men har vi ikke nok oljeraffinerier her i Norge til å lage bensin til oss selv?

Hvorfor skal en idiotisk konflikt nedi Irak ødelegge for oss? 

det lurer jeg også på :) norge har nok olje til å bruke på sin egen befolkning men de kjøper olje fra utlandet tror jeg :P 

men slapp av kurderne der nede har gradhvis begynt å slå tilbake den gruppen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen fortelle meg hva Irak har med drivstoff å gjøre?

Har vært veldig opptatt den siste uka nå, så har ikke fått tid til å lese nyheter :o:P

Det har vel noe med at de er en oljelevrandør, så når løkhuene der nede ikke klarer å holde fred så går oljepris opp pga uro. Veldig bakvendt at dette skal påvirke oss i Norge, vi er da selvforsynt med olje men sånn går det når man er medlem i alskens greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...