majuz Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Noen som har noen brukte dekk som dem ikke trenger til e36 225 45 17 dekk ? kanskje Er dere i slekt? hsd og Poppy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Er dere i slekt? what? hvor kom det fra xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Er du her enda? Var sikker på at du hadde forsvunnet, vært litt lite her i det siste så har ikke sett noen nye skandaler fra deg... Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 kan noen fortelle meg hva Irak har med drivstoff å gjøre? Har vært veldig opptatt den siste uka nå, så har ikke fått tid til å lese nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Jeg vil også vite det leser ikke nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 kan noen fortelle meg hva Irak har med drivstoff å gjøre? Har vært veldig opptatt den siste uka nå, så har ikke fått tid til å lese nyheter ISIL har kontroll over det største oljerafinneriet til irak derfor går prisen opp xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Akkurat, ja! Da var det nok han! Er ikke akkurat så kjent der nede enda, jobber på Tomter, Mysen, Kråkstad, Spydeberg og Askim... Har nok med å finne frem uten å vite hvor jeg er ! Helt sikkert Fant plutselig en motorvei borti der, på vei til askim, som jeg aldri har sett før. Så er ikke så kjent selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 noen som ser på belgia- sør korea her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Delvis.. Men kjerringa ser Pacific Blue på Sumo på TV'n så følger mer med der for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 ISIL har kontroll over det største oljerafinneriet til irak derfor går prisen opp xD Kall meg super dum nå (har null peil på slike ting ), men har vi ikke nok oljeraffinerier her i Norge til å lage bensin til oss selv? Hvorfor skal en idiotisk konflikt nedi Irak ødelegge for oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Det er en internasjonal "børs" som bestemmer oljeprisen på grunnlag av bl.a. tilbud og etterspørsel, og der er også Norge medlem. Hvorvidt vi har olje selv har ingenting å gjøre med oljeprisen. Kattlikzm og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Kall meg super dum nå (har null peil på slike ting ), men har vi ikke nok oljeraffinerier her i Norge til å lage bensin til oss selv? Hvorfor skal en idiotisk konflikt nedi Irak ødelegge for oss? det lurer jeg også på norge har nok olje til å bruke på sin egen befolkning men de kjøper olje fra utlandet tror jeg men slapp av kurderne der nede har gradhvis begynt å slå tilbake den gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 Jeg tviler på at det er mange selskaper som er interesserte i å gi olje til overbetalte nordmenn som en form for veldedighet.. Nytern og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 kan noen fortelle meg hva Irak har med drivstoff å gjøre? Har vært veldig opptatt den siste uka nå, så har ikke fått tid til å lese nyheter Det har vel noe med at de er en oljelevrandør, så når løkhuene der nede ikke klarer å holde fred så går oljepris opp pga uro. Veldig bakvendt at dette skal påvirke oss i Norge, vi er da selvforsynt med olje men sånn går det når man er medlem i alskens greier Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2014 Share Skrevet Juni 26, 2014 de er jo veldig flinke til å skru opp prisene når det er kriser, men når det er fred og ro så er prisen den samme xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg